سلام مامان گل
مگر در هفته 18 انجام ندادید ؟چرا انجام نشده؟
نه خانم دکتر رفتم پیش دکتر سن چسپندگی جفت براش نوشت هزینش زیاد شد بعد گفتم هزینش زیاده شد
چند وقت بعد رفتم گفتم سنو انومالی گفت لا زم نیست چند شب پیش بچه های اوما گفتن باید بگیری الان فعلا هزینشو ندارم تاچند هفته ای میتونم بگیرمش
جان دل حقیقت این است که اگر خدای نکرده مشکلی وجود داشته باشد که انشالله اصلا اینطور نیست برای فرصت سقط قانونی دیر شده عملا فایده ای ندارد اما حداقل برای اینکه اگر مشکلی وجود داشت زودتر شناسایی شود و برای بعد تولد آگاهانه جلو بروید و خصوصا طول سرویکس چک شود تا قبل هفته 24 انجام دهید