سلام خانم دکتر، وقتتون به خیر.
من نوزاد ده روزه دارم که علیرغم تلاش نتونستم اونطور که آموزشها میگن هاله سینه رو بهش بدم و اغلب بیشتر نوک سینه رو میگیره و توی طول شیردهی البته کمی بیشتر از اون رو میگیره، اما نوک سینهام درد میکنه، البته از کرمهای شقاق سینه برای تسکین استفاده میکنم.
ممکنه در خصوص نحوه شیردهی راهنمایی کنین منو که این درد کمتر بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



396
1401/08/27


