ممنون عزیزم
چجور باید شروع کنم ؟

عزیزم این تاپیک رو سرچ کن بیا
سلام جانم
بچه هایی ک رفلاکس دارن معمولا زودتر غذا رو شروع میکنن باقی بچه ها ۶ ماهگی
من واسه دخترم ۵ ماهگی شروع کردم
توی همین برنامه اوما زده از ۵ ماهگی 🙁
ما از ۵شروع میکنیم به بچه کمکی دادن
برنامه گهواره میگه زودتر از ۶ ماه ندین
هر کی ی جور میگه
نمیدونم
یعنی شروع هفت ماهگی؟دیر نیست؟
تو بزرگسالی مشخص میشه دیگه منکه شوهرم اخر ۵ ماهگی اونم با اسرار من گفت بده
سلام مامان گل
طبق دستورالعمل کشوری باید تا پایان 6 ماهگی برای شروع تغذیه تکمیلی صبوری کنید مگر اینکه بنا به شرایط دلبندتان پزشک تصمیم دیگری بگیرد 🌹🌹
ممنون جواب دادید
خب چرا توی همین اپلیکیشن قسمت دانشنامه زده از ۵ ماهگی 🙁
خواهش میکنم مامان گل ، چون دانشنامه بر اساس پروتکل کشوری نیست، مبنای عملتان دستورالعمل کشوری باشد