سلام
دوستان کدوم شیر خشک ها پر چرب تر هستند و نوزاد شما با کدوم شیر خشک وزن گیری بهتری داشته
دختر من تا حالا آپتامیل میخورد اما وزن دهی خوبی نداشته میخوام عوضش کنم تو اطلاعات شیر ها که نگاه می کردم بیومیل از همه پر چرب تر بود
پرسش (1401/08/27):
شیر خشک پر چرب
341
5
1401/08/27
سوال کننده
0
1401/08/27
💜 فاطیما 💜
سوپرامیل شیر خشک کاملی هست
خیلی تعریفشو شنیدم
ی مدت کوتاه هم پسرم میخورد که بخاطر رفلاکسش عوض کرد دکار
خیلی تعریفشو شنیدم
ی مدت کوتاه هم پسرم میخورد که بخاطر رفلاکسش عوض کرد دکار
0
1401/08/27
Zahra Nasiri
سیمیلاک وزن دهی خوبی داره اماالان سوپرامیل میدم راضیم شیرخشک خوبیه
0
1401/08/27
باران .
من تروویتال میدم راضی ام وزن دهیش خوبه
0
1401/08/27
سوال کننده
بیومیل چطوره؟
آخه اونا ممکنه بعضی وقت ها باشه بعضی وقت ها نباشه تو شهر ما
آخه اونا ممکنه بعضی وقت ها باشه بعضی وقت ها نباشه تو شهر ما
0
1401/08/27
Zahra Nasiri
بیومیل فقط بیومیل پلاسش خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




