سلام خدمت دکتر اومای عزیز، من هفته ۳۶ بارداریم لطفا با توجه به کم خونی و کمبود آهن که آزمایش نشون داده میفرمایید چه دارویی مصرف کنم الان روزی یک عدد دارویی پایین(vita frro)رو مصرف میکنم در کنار این دارو چه داروی دیگه میتونم برا کم خونی و کمبود آهنم مصرف کنم سپاسگزارم
0
1401/08/27
سوال کننده

0
1401/08/27
سوال کننده

0
1401/08/27
سوال کننده

0
1401/08/27
ftme m
من قبلا فوفول میگرفتم کم خونیم جبران نشده بودولی بعدش دکتر فرفوت گاین بهم داد مصرف میکنم ازمایشم این سری خیلی بهتر بود تا دفعه قبل
0
1401/08/27
Mary 👨👩👦
منم فروفورت گاین میخورم
دوز آهنش خیلی بالاست
دوز آهنش خیلی بالاست
0
1401/08/27
فریبا Barao
قیمتش چنده
0
1401/08/27
سوال کننده
منم اول فروفورت گاین همراه با همین دارو میخوردم اما نمیدونم چرا وقتی این آزمایش رو دید گاین رو قطع کرد🤦♀️
0
1401/08/27
Mary 👨👩👦
فک کنم ۳۰ تاییش حدود ۱۲۰ تومنه
0
1401/08/27
Mary 👨👩👦
البته این ویتامین c هم داره
که برای جذب آهن خیلی خوبه
که برای جذب آهن خیلی خوبه
0
1401/08/27
پزشک اوما
سلام به روی گلتون مامان جان
مریم نازنینم باتوجه به سطح آهن ذخیره خون بنظر من به پزشک خود مراجعه کنید ونوفر برایتان تزریق گردد. اگر موافق نبودند، برای یک ماه در کنار این مکمل روزی یک عدد فروس سولفات بخورید 🌹🌹
مریم نازنینم باتوجه به سطح آهن ذخیره خون بنظر من به پزشک خود مراجعه کنید ونوفر برایتان تزریق گردد. اگر موافق نبودند، برای یک ماه در کنار این مکمل روزی یک عدد فروس سولفات بخورید 🌹🌹
0
1401/08/27
سوال کننده
متاسفانه تجویز نکردند الان همون آهن ایرانی رو مصرف کنم یا محصول خاصی معرفی میفرمایید ؟
0
1401/08/27
سوال کننده

0
1401/08/28
پزشک اوما
عزیزم مجددا با پزشک دیگری مشورت کنید چون در شرف زایمان هستید باید جدی تر باشیم. اگر موفق نشدید همانطور که گفتم در کنار همان مکمل روزی یک عدد مکمل فروس سولفات بخورید 🌹
0
1401/08/28
سوال کننده
چشم حتما ، خیلی ممنونم لطف فرمودید♥️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



510

