سلام من درد شدید عضله کتف دارم ، از طرفی به دخترم به خاطر واکسن دارم استامینوفن میدم میخواستم بدونم منم میتونم استا ۳۲۵ بخورم یا ناپروکسن؟ چون دارم به دختر استا میدم ،شیر خودمم میدم؟ ضرر داره؟ خیلی درد دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



342
1401/08/26



