Ooma
پرسش (1401/08/26):

خوردن قرص ناپروکسن یا استا ۳۲۵؟

سلام من درد شدید عضله کتف دارم ، از طرفی به دخترم به خاطر واکسن دارم استامینوفن میدم میخواستم بدونم منم میتونم استا ۳۲۵ بخورم یا ناپروکسن؟ چون دارم به دختر استا میدم ،شیر خودمم میدم؟ ضرر داره؟ خیلی درد دارم

سلام نه عزیزم بخور ضرری تداره دردت اروم شد مایعات بخور تا اثرش تو شیرت از بین بره
سلام مامان گل
بله می‌توانید استامینوفن بخورید موردی ندارد 🌹
خیلی ممنونم
stk: |~|11|~|107_col
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹
stk: |~|11|~|108_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه