سلام دکتر جان. من یه سوال داشتم میخواستم بدونم چند روز بعد باید دوباره آزمایش بتا رو تکرار کنم.بعد از ۱۰ روز تاخیری بتا۱۷۸ بود. در ضمن ۱۰ روزی هست لکه بینی دارم
0
1401/08/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جان دل در چه تاریخی این آزمایش انجام شده؟
جان دل در چه تاریخی این آزمایش انجام شده؟
0
1401/08/27
سوال کننده
دیروز دادم
0
1401/08/27
سوال کننده
ممکنه خارج رحمی باشه
0
1401/08/27
پزشک اوما
عزیزم خیر یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید ، بتا را فردا در همان آزمایشگاه قبلی به شیوه تیتر تکرار کنید و نتیجه را گزارش دهید 🌹🌹
1
1401/08/27
سوال کننده
چشم ممنون
0
1401/08/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من 🌹🌹
0
1401/08/27
پزشک اوما
stk: |~|12|~|189
0
1401/08/28
سوال کننده
سلام دکترجان.من امروز دوباره آزمایش دادم ۷۴۰ شد..
0
1401/08/28
سوال کننده
فردابرم پیش دکتر .رشدش خوبه؟
0
1401/08/28
پزشک اوما
سلام نازنینم
در همان آزمایشگاه قبلی؟ فاصله 48 ساعت بوده؟
در همان آزمایشگاه قبلی؟ فاصله 48 ساعت بوده؟
0
1401/08/29
سوال کننده
بله درهمان آزمایشگاه بوده و ۴۸ ساعت بعد..
0
1401/08/29
سوال کننده
فکر کنم خارج رحمی هست چیکار کنم؟؟؟
0
1401/08/29
سوال کننده
خیلی استرس دارم
0
1401/08/29
پزشک اوما
خیر جان دلم نمیتوان چنین پیش بینی داشت بارداری دو یا چند قلویی، بارداری کاملا طبیعی تک قلویی همه از احتمالات ما هستند اما فردا یک سونوگرافی واژینال برای تعیین محل ساک بارداری انجام داده و نتیجه را گزارش دهید
0
1401/09/07
سوال کننده
دکترجان.من به حساب اکنا ۵ هفته رفتم سونو که ساک رو ندید الان یه هفته دیگه میگذره من لکه بینی خفیف دارم و تمرکز درد شدید در سمت راست دلم هی میگیره و ول میکنه
0
1401/09/07
سوال کننده
ببخشید درد شدید
0
1401/09/07
سوال کننده
دکتر گفتم دو هفته دیگه بیا ولی امروز خیلی درد دارم.میترسم خارج رحمی باشه
0
1401/09/07
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
سونوگرافی واژینال بوده ؟
سونوگرافی واژینال بوده ؟
0
1401/09/07
سوال کننده
بله هم واژینال و هم شکمی که چیزی ندید و گفت دوهفته دیگه..تا امروز یک روز درمیان لکه بینی کم داشت.وی امروز لکه بینی ندارم سمت راست تخمدان میگیره و ول میکنه .الان جایی سونوگرافی باز نیست..
0
1401/09/07
پزشک اوما
عکس گزارش سونوگرافی را دارید؟ چند روز از آخرین بتا گذشته؟ سونوگرافی کی انجام شده؟
0
1401/09/07
سوال کننده
هردو سونو در مطب پزشک بود.یک هفته پیش سونو دادم و تکرار آزمایش
0
1401/09/07
سوال کننده
برگه ای ندارم فقط گفت ضخامت خوبه و لی ساک نیست چون زود اومدی
0
1401/09/07
سوال کننده
امشب هرجا رفتم سونو نداشت ولی درد دارم
0
1401/09/07
سوال کننده
میتونم مسکن بخورم تافردا برم سونو
0
1401/09/07
پزشک اوما
عزیزم سونوگرافی اگر شدت درد افزایشی است و یا خیلی شدید است یا به شانه ها انتشار مییابد به اورژانس بیمارستان همین امشب حتما مراجعه کنید و مسکن هم نخورید تا بتوانید روی روند درد نظارت کنید، اگر درد قابل تحمل است صبح زود سونوگرافی واژینال در مرکز تصویربرداری معتبر انجام دهید
0
1401/09/13
سوال کننده
سلام مجدد وقتتون بخیر.من متاسفانه بارداری خارج رحمی داشتم و لاپاراسکوپی کردم و لوله حفظ شد.الان دوروز از عملن میگذره خونریزی حالت پریود داشتم تا اینکه امروز ظهر درد شدید کمد و دل درد داشتم و لخته بزرگی دفع گردم و دیگه دل درد نداشتم و حالم خوب شد.میخواستم بدونم دفع لخته چه معنایی داره
0
1401/09/13
سوال کننده
دکترم هم در دسترس نیست تا هفته بعد که برم بخیه هامو بکشم.ببخشید عکس رو هم براتون میفرستم...
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
عزیزم خداروشکر که این شرایط زودتر مشخص شد و لوله حفظ گردید، انشالله به زودی بارداری خوبی را تجربه کنید، بعد لاپاروسکوپی سونوگرافی انجام شده ؟
عزیزم خداروشکر که این شرایط زودتر مشخص شد و لوله حفظ گردید، انشالله به زودی بارداری خوبی را تجربه کنید، بعد لاپاروسکوپی سونوگرافی انجام شده ؟
0
1401/09/14
سوال کننده
خیر هنوز سونوگرافی ندادم.قرار یه هفته دیگه بخیه هامو بکشم. با آزمایش بتا برم پیش دکتر..این لخته ها نشونه ی چیه؟
0
1401/09/14
پزشک اوما
عزیزم میتواند ناشی از ریزش دیواره داخلی رحم یعنی اندومتر باشد که طی بارداری تابع تغییرات هورمونی افزایش یافته و الان با افت بتا ریزش پیدا میکند اما اگر خونریزی تداوم داشت حتما یک سونوگرافی هم انجام دهید
1
1401/09/14
سوال کننده
خیلی ممنون تشکر
0
1401/09/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من❤️
0
1401/09/14
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
0
1401/09/17
سوال کننده
سلام وقتتون بخیر.نتیجه پاتوبیولوژی بارداری خارج رحمی دو لطف میکنین بگین خیلی نگرانم
0
1401/09/17
سوال کننده

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی



1067

