سلام به روی قشنگتون مامان جان
عکس دارو را ارسال کنید تا ببینم
عزیزم زیر 6 ماه این شربت ممنوع است اگر بی قراری ندارد فقط سفیکسیم بدهید. در مورد آد تداخلی وجود ندارد حتما علت را جویا شوید 🌹
ممنون دکتراوماشباکاملاخوبه وخابه صبایکم بیقرارفقط بغل عمودی میموندکه اونم امروزبهتربودخوب خابیده وشیدخورده،ببخشیدعلت چیوجویاشم؟
علت اینکه گفته اند چرا ویتامین آد ندهید، ابن شربت هم لازم نیست ندهید جانم🌹
ممون دکتراوما،بعداینکه دایمتیکون داده دوبارامروزدادم وپسرم ۳بارمعدش خیلی شل کارکرده،
پسرم داروهای کولیک داشت مصرف میکردم
دکتراینودادقبلیاروندادم،میتونه علت شل کارکردن این دایمتیکون باشه؟
عزیزم علت تغییر روال دفع احتمالا سفیکسیم است، اگر تداوم داشت حتما پدی لاکت بدهید
سپاس دکتر،پسرم روشکمش این دونه هاهست علتش چیه
مامان گل عکس واضح نیست، از کی ایجاد شده؟
روبدنشم زیادواضح نیس چندروزی چندتام روارنج به گایینش هست
نمیدونم ازکی من الان ۳روزه دیدم
اگر همزمان با مصرف سفیکسیم بوده عوارض دارو است در غیر این صورت و در صورت شدت یافتن مراجعه کنید