سلام خانوم دکتر عزیز
من دیروز سونوی شکمی تشکیل قلب جنین رفتم وخداروشکر همه چی خوب بود ولی یکساعت بعد لک بینی مختصر رنگ قهوهای خیلی روشن داشتم
امروزم هم اندازه ۲ میل باز هم قهوهای خیییلی روشن بود
میخواستم ببینم خدای نکرده خطرناک نباشه
وچکارهایی انجام دهم
پرسش (1401/08/26):
تشکیل قلب جنین ولک بینی مختصر
678
31
1401/08/26
سوال کننده
0
1401/08/26
سوال کننده

0
1401/08/26
النا.. ...
نمیخوام بترسونمت عزیزم ولی خون خطرناکه اگه امروز دکترت هست حتما باهاش مشورت کن اگرم نیس تا شنبه شیاف پرژسترون مقعدی استفاده کن و استراحت کن فقط بعد برو پیش دکتر
0
1401/08/26
النا.. ...
مطمئن باش شیاف پرژسترون هیچ خطری نداره ..دور از جونت من ی بار ب سرم رفته این روزا....جمعه بود افتادم ب خونریزی فرداش ک رفتم دکتر گف باید شیاف میزاشتی و من نمیدونستم
0
1401/08/26
زینب mo
ان شاءالله ک چیزی نیست عزیزم،من خواهر شوهرمم لکه بینی داشت اوایل بارداریش اما جنینش سالم بود فقط حتما شیاف استفاده کن
0
1401/08/26
سوال کننده
مرسی النا جون نه خون نبود فدات
لک زرد تیره مایل به قهوه ای خیلی روشن
لک زرد تیره مایل به قهوه ای خیلی روشن
0
1401/08/26
سوال کننده

0
1401/08/26
سوال کننده
ممنون زينب جان😍
0
1401/08/26
آسمان آرت
سلام منم بعد سونو گرافی دقیقا مثل این لکه داشتم
استراحت کن چون اول بارداریته.
خون صورتی و قرمز نگران کنندس .
این مدل لکه چیزی نیست .
و لی در کل به دکتر مراجعه کن
استراحت کن چون اول بارداریته.
خون صورتی و قرمز نگران کنندس .
این مدل لکه چیزی نیست .
و لی در کل به دکتر مراجعه کن
0
1401/08/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
سلامت باشی
سلامت باشی
0
1401/08/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون گل من
داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟
داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟
0
1401/08/26
سوال کننده
خانوم دکتر جان
اولین بار هست که تهیه کردم
امشب میتونم استفاده کنم؟
اولین بار هست که تهیه کردم
امشب میتونم استفاده کنم؟
0
1401/08/26
سوال کننده

0
1401/08/26
پزشک اوما
بله مامان گل شبی یک عدد شیاف را به صورت مقعدی استفاده کنید ، استراحت خود را افزایش دهید ، فعلا بهتر است به هیچ عنوان رابطه جنسی برقرار نکرده و خود شما به هیچ شکل به ارگاسم نرسید. همچنین از تحریک و دستکاری سینه ها اجتناب کرده، دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید. لکه بینی شما شدید نیست و با رعایت این راهکارها حل خواهد شد اما اگر احیانا به خونربزی تبدیل شد یا شدت یافت مراجعه کنید 🌹
1
1401/08/26
سوال کننده
چشم ممنون از پاسخگویی وراهنماییتون
1
1401/08/26
سوال کننده
انشاالله زیر سایه امام زمان عج پایدار باشید🌹🤲
0
1401/08/27
سوال کننده
واینکه خانم دکتر عزیز
چندروز استفاده کنم؟
واگر لکه بینی نداشتم میتونم قطعش کنم؟
یا قطع کردن شیاف خطر داره؟
چندروز استفاده کنم؟
واگر لکه بینی نداشتم میتونم قطعش کنم؟
یا قطع کردن شیاف خطر داره؟
1
1401/08/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️❤️
جان من فعلا یک هفته استفاده کنید اگر مشکلی نداشتید قطع کنید ، اگر با توقف مصرف مجددا چنین شرایطی تجربه شد تا هفته 12 استفاده کنید تا در سونوگرافی ان تی اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم. از دعای خیلی زیبا و خیرتون هم واقعا ممنونم و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 🌹🌹
جان من فعلا یک هفته استفاده کنید اگر مشکلی نداشتید قطع کنید ، اگر با توقف مصرف مجددا چنین شرایطی تجربه شد تا هفته 12 استفاده کنید تا در سونوگرافی ان تی اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم. از دعای خیلی زیبا و خیرتون هم واقعا ممنونم و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 🌹🌹
1
1401/08/27
سوال کننده
چشم ممنون
خانوم دکترمهربان
خانوم دکترمهربان
1
1401/08/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ❤️❤️❤️
1
1401/08/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
0
1401/08/28
سمیه 3411
عزیزم لکه بینیتون قطع شد؟
1
1401/08/28
سوال کننده
بله سمیه خانوم
1
1401/08/28
سوال کننده
ممنون عزیزم🌹🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




