سلام خانم دکتر عزیزم من امروز مراجعه کردم پزشک متخصص کف لگن
ایشون معاینه کرد گفت پارگی شدید داری از قسمت پشت ک عمل میخواد و یکم افتادگی مثانه داری بعد گفتم رحمم افتاده گفت ن رحمت اون بالاس گفتم پس چیه گفت بافت از واژنت زده بیرون
گفت ۶ماه دگ بیا ببینمت تا عملت کنم عمل زیبایی هم کنم
حالا نظر شما چیه انجام ندم چی عیب داره؟
و اینک گفت وقتی عمل کن ک دگ بچه نخوای
حالا اگ عمل کنمو ناخواسته باردار بشم مشکلی پیش میاد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



407
1401/08/25


