سلام پسرم حدودا یه سالم نیم شه ، از یه سال پیش پریود ای منظم دارم اما این سری بیشتر از ده روزه عقب افتاده چندین بارم بیبی چک زدم که منفی بوده ، بخوام برم دکتر باید برم یه شهر دیگه که با این شلوغی و آشوب نمیتونم ،اگه برم میدونم که واسم آمپول میده تا پریود بشم ،میخواستم بدونم اگه بیخیال پریود شدن بشم چی میشه ؟ میدونم باردار نیستم . مشکلی برام پیش میاد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



388
1401/08/25



