سلام خانم دکتر عزیز اوما
میخواستم ببینم من قندم خوبه؟ خیلی خیلی رعایت میکنم من اصلا تو این ۷ ماه حتی ی دونه شیرینی ب زور خوردم اما انگار قند ناشتام بالا میخواستم شما هم آزمایشم رو تفسیر کنید برام
خیلی ممنونم از لطفتون 😍🥺
پرسش (1401/08/25):
قند بارداریم هفته ۲۸
462
14
1401/08/25
سوال کننده
1
1401/08/25
سوال کننده

0
1401/08/25
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
بله جانم سطح قند خون ناشتا اندکی بیشتر از حد طبیعی است.
در چنین مواردی رعایت نکات تغذیه ای کفایت میکند، بنابراین کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین به جز شیرینی مصرف سایر مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، بیسکوییت و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید 🌺
بله جانم سطح قند خون ناشتا اندکی بیشتر از حد طبیعی است.
در چنین مواردی رعایت نکات تغذیه ای کفایت میکند، بنابراین کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین به جز شیرینی مصرف سایر مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، بیسکوییت و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید 🌺
0
1401/08/25
سوال کننده
خانم دکتر من رژیم گرفتم نه بیسکویت نه قند ساده هیچی مصرف نمیکنم
نان فقط سبوس دار حتی ماکارونی هم سبوس دار خریدم
الان به نظر شما با این که رعایت میکنم این شده قند ناشتا نیاز به دارو هست؟
بعد قند های یک ساعته دوساعته م نرمال هست؟
نان فقط سبوس دار حتی ماکارونی هم سبوس دار خریدم
الان به نظر شما با این که رعایت میکنم این شده قند ناشتا نیاز به دارو هست؟
بعد قند های یک ساعته دوساعته م نرمال هست؟
0
1401/08/25
سوال کننده
یا قند یکساعته م بالا هست؟
0
1401/08/25
پزشک اوما
جان دلم چرا رژیم گرفتید؟ قبلا سابقه قند بالا داشتید؟
0
1401/08/25
سوال کننده
نه ولی اول بارداری قند ناشتام ۹۵ بود دکتر گفت رعایت کن من از اون تاریخ رعایت کردم
0
1401/08/25
سوال کننده
شاید تو کل بارداری ۲ بار بستنی نخوردم
0
1401/08/25
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ❤️
نیازی به دارو نیست همین روال را ادامه دهید ولی کمی سخت گیرانه تر، به جز قند ناشتا مابقی همگی طبیعی هستند 🌹🌹
نیازی به دارو نیست همین روال را ادامه دهید ولی کمی سخت گیرانه تر، به جز قند ناشتا مابقی همگی طبیعی هستند 🌹🌹
1
1401/08/25
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم خانوم دکتر مهربون چشم حتما 😍❤️😍💜😍❤️😍❤️
0
1401/08/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان دوست داشتنی و دلبر 💜💜💜
0
1401/08/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|178_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




