سلام
وقت بخیر
پسر من یک ساله هست
توی بروشورهای داروها دیدم ک نوشته شده بعد از یک سالگی به جای استفاده از قطره مولتی ویتامین یا مثلا قطره استامینوفن از شربت اونا استفاده کنید،الان چند تا سوال داشتم
خواستم ببینم قطره و شربت تفاوتی دارن؟؟
و اگه شربت جایگزین شه به همون مقدار قبل باید داده شه؟؟
و در اخر اینکه من قطره اهن ایروفیکس و قطره مولتی ویوا کیدز و قطره پاراکید ب پسرم میدم،اگه برند بهتری رو در جریانید ممنون میشم معرفی کنید بهم 🌹🌹🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1706
1401/08/25


