سلام مادرا عزیز و اومای عزیز . پسر من امروز واکسن دوماهگی زد بعد دستشویی بزرگ کزد من شستمش مشکلی پیش میاد توی بدن و اعضاش؟ اونم از پشت شستم باسنشو جلوهارو با دستمال پاک ک و جای واکسن نذاشتم اب بخوره ولی پایین پاش یعنی ساقش آب خورد .خیلی نگرانم که نکنه کارم به بدنش اسیب زده مننون میشم بهم جواب بدیذ
پرسش (1401/08/24):
سلام پسرم واکسن دوماهگی زده دستشویی بزذگ کرد شستمش مشکلی پیش میاد؟نگرانم
655
36
1401/08/24
سوال کننده
0
1401/08/24
Nafas
نه عزیزم نگران نباش
0
1401/08/24
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ن عزیزم چ مشکلی پیش منم منم میشستم
0
1401/08/24
سوال کننده
اخه ما یکی از فامیلای همسرم پای بچه اش مشکل د و یکم دچار عقب ماندگی شد من گفتم چرا اینطوری شده گفتن چون مادرش هم استامینوفن داد هم پاشویه کرد افت دما پیدا ک اینجوری شد
0
1401/08/24
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نه عزیزم نگران نباش هیچی نمیشه
0
1401/08/24
سوال کننده
خو همون روز اول اخه بهداشت هم گفت اب نخوره حالا همش میگم نکنه جای واکسنش اب خورده من نذیدم
0
1401/08/24
❤️panah❤Rasta❤ 😍
بحق چیزای نشنیده
0
1401/08/24
سوال کننده
بخدا از اول منو سر این موضوع ترسوندن که جفتشو باهم انجام ن بچه اینجوری میشه
0
1401/08/24
سوال کننده
خب چرا میگن جای واکسن اب نخوره ؟بخوره چه مشکلی پیش میاد؟
0
1401/08/24
❤️panah❤Rasta❤ 😍
ببین دکتر بچه منم گفت کلا بچه تب میکنه پاشویه نکن استا بده اگه پایین نیومد تن شویه کن پاشویه باعث لرز میشه نکه این مشکل پیش بیلد، لرز هم پیش بیاد سرما میخورن
0
1401/08/24
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نهایت ورم کنه فکر نکنم اصلا مشگل خاصی پیش بیاد
0
1401/08/25
ارزو مامان اردلان و نیکان
دروغه اینا،معمولا وقتی تب دارن هم استا میدن هم پاشویه می کنن اون بچه از اول مشکل داشته
0
1401/08/25
ارزو مامان اردلان و نیکان
پاشویه اگه با اب ولرم باشه مشکلی پیش نمیاد معمولا موقعی مشکل داره که اب سرد باشه و باعث تشنج بشه
0
1401/08/25
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن اون میگن که جاش چرک نکنه یوقت وگرنه دیگه تا این حد مشکل پیش نمیاد نگران نباش
0
1401/08/25
معصومه جلالی
منم ۲ماهگی که زدم
بچم حسابی پی پی کرد
حتی به کمرش هم پس داد داشتم رکابیش رو درمیاوردم پی پی مالید به پشت موهاش
چاره ای جز حموم نداشتم
سریع گرفتم زیرآب و یه کوچولو شامپو زدم و دراوردم
الحمدالله چیزی نشد
بچم حسابی پی پی کرد
حتی به کمرش هم پس داد داشتم رکابیش رو درمیاوردم پی پی مالید به پشت موهاش
چاره ای جز حموم نداشتم
سریع گرفتم زیرآب و یه کوچولو شامپو زدم و دراوردم
الحمدالله چیزی نشد
0
1401/08/25
سوال کننده
اهان مرسی عزیزمم💝💝
0
1401/08/25
سوال کننده
ایشالل
0
1401/08/25
سوال کننده
درست میگی عزیزم
0
1401/08/25
سوال کننده
متوجه شدم ممنونم💝
0
1401/08/25
سوال کننده
مرسی عزیزم😍از دست خانواده همسر😰🥴😅
0
1401/08/25
سوال کننده
خب خداروشکر عزیزم
0
1401/08/25
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
عزیزم مشکلی پیش نمیاد منم شستم بچه هامو
ولی شما ک انقد میترسی خب چکاری بوده بشوری و الان انقد استرس داشته باشی ی دستمال مرطوب میکشیدی دیگ
ولی شما ک انقد میترسی خب چکاری بوده بشوری و الان انقد استرس داشته باشی ی دستمال مرطوب میکشیدی دیگ
0
1401/08/25
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من بعد همه واکسناشون دسشویی میکردن میشستمشون و هیچی نشده نترس
0
1401/08/25
سوال کننده
عزیزم درست میگی اما برای اینکه مالیده شده بود زیاد و منم دستمال مرطوبم تموم شده بود وگرنه حواسم ب با دستمال پاک کنم
0
1401/08/25
سوال کننده
باشه ممنونم💗💗
0
1401/08/25
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
الانم نگران نباش اصصصلا کوچولوت هیچیش نمیشه
0
1401/08/25
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
این نگرانیای مامانا تمومی نداره هنو اول راهی زیاد حساس نباش
0
1401/08/25
سوال کننده
مرسی عزیزم 💗💗مبگم یه سری افراد به ادم استرس میدم نمیدونم چرا مادر میشی اطرافیان و خانواده جای ابنکه دلگرمی بدن استرس میدن بعد میگن وا چرا استزس گرفتی یا فکر میکنن بلدن ما بلد نیستبم یا فکر میکنن فقط اونا نگرانن و من نیستم و اونا بیشتر از من میدونن و دل میسوزونن ولی من نه 🥴🥴🥴🥴
0
1401/08/25
سوال کننده
اینقدر از واکسن و ای تبش بره بالا و نفهمی و اینا گفتن تا من حساس شدم بعدش میگن وا چرا حساسی اینش جالبه🥴🥴🥴🥴
0
1401/08/25
نیلوفر .
عزیزم میگن آب نخوره که مثلاً ازسوراخ تزریق عفونت نره داخل بدن که خیلییییی کم پیش میاد اصلا ربطی به این موضوع نداره
0
1401/08/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
هیچ مشکلی رخ نمیدهد نگران نباشید❤️❤️
هیچ مشکلی رخ نمیدهد نگران نباشید❤️❤️
1
1401/08/26
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/08/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/08/26
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💜💜
0
1401/08/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




