من امروز بی بی چک زدم در عرض چند دقیقه دو تا خط شد رفتم آزمایش دادم بتا14بود سونو دادم چیزی دیده نشد عکس همشو میزارم 37ام سیکلم بود الان سوالم اینه امکان داره مثلا لقاح 28 ام دوره انجام بشه ؟ بخاطر همون آزمایشو سونو منفیه؟
بعد من این ماه از21ام دوره تا 28دوره این قرصا رواستفاده کردم کردم((مترانیدازول هر 12ساعت دو عدد امپول هیدروکورتیزون روزی سه بار تزریق کردم دوزشو نمیدونم مُسکن ،پنتومید)از28ام دوره هم پردنیزولون روزی 35گرم.
این قرصا و امپولا تو تاخیر پریودی تاثیر داره؟ضخامت اندومترم کم میکنن؟
دوره هام نامنظمه از26تا36متغیره که البته چن ماهیه بین 28تا31هست
922
31
1401/08/24
سوال کننده
0
1401/08/24
سوال کننده

0
1401/08/24
سوال کننده

0
1401/08/24
سوال کننده

1
1401/08/24
پشتیبانی اوما
سحر جان عنوان سوال باید چکیده ای از موضوع سوال باشد، الان که وقت دارید هنوز روی ویرایش سوال بزنید و عنوان و تصحیح کنید
0
1401/08/24
پشتیبانی اوما

0
1401/08/24
پشتیبانی اوما
عنوان و چکیده سوال بنویس، و نوشته ای که در عنوان نوشتی و به اول متن سوالتاضافه کن
0
1401/08/24
پشتیبانی اوما
فقط عزیزم زود ویرایش کن تا وقت داری، چون کلا چند دقیقه فرصت برای ویرایش هست
0
1401/08/24
سوال کننده
ویرایش کردم ایشالله که دیگه درسته
0
1401/08/24
پشتیبانی اوما
بله عزیزم درسته، صحبت با پزشک و درخواست و چیزایی که تو عنوان آورده بودید و میتوتستید در ابتدای متن سوال بیارید❤️🌷
0
1401/08/24
سوال کننده
خیییلی ممنون🥰🥰🥰
0
1401/08/24
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
با بتای 14 مشخص است جانم که چیزی در سونوگرافی دیده نمیشود. صبوری کنید و 4 روز دیگر در همین آزمایشگاه تیتر بتا تکرار گردد تا برحسب عدد و تغییرات آن بتوان نظر داد. اگرچه این ضخامت اندومتر به اندومتر يک مادر باردار شباهتی ندارد اما باید با تکرار آزمایش بتا شرایطتان را به قطعیت مشخص کنیم.
داروی محرک تخمک گذاری مصرف نکرده بودید ؟
با بتای 14 مشخص است جانم که چیزی در سونوگرافی دیده نمیشود. صبوری کنید و 4 روز دیگر در همین آزمایشگاه تیتر بتا تکرار گردد تا برحسب عدد و تغییرات آن بتوان نظر داد. اگرچه این ضخامت اندومتر به اندومتر يک مادر باردار شباهتی ندارد اما باید با تکرار آزمایش بتا شرایطتان را به قطعیت مشخص کنیم.
داروی محرک تخمک گذاری مصرف نکرده بودید ؟
0
1401/08/24
سوال کننده
نه اصلا داروی محرک استفاده نکردم .
ضخامت کم اندومتر ممکنه بخاطر مصرف کورتون باشه؟
ضخامت کم اندومتر ممکنه بخاطر مصرف کورتون باشه؟
0
1401/08/24
سوال کننده
واینکه داروهایی که بالا گفتم باعث میشه پریود عقب بیوفته؟
1
1401/08/24
سوال کننده
ممکنه روز 28دوره که رابطه محافظت نشده داشتم لحاق انجام شده باشه؟
0
1401/08/24
سوال کننده
لقاح
0
1401/08/24
پزشک اوما
چرا این داروها استفاده شده اند؟ دلیل مصرف چه بوده؟
0
1401/08/25
سوال کننده
کولیت ibdدارم
خونریزی داشتم
خونریزی داشتم
0
1401/08/25
سوال کننده
قرصای دیگه ای هم میخورم ولی اینا رو ایناماه استفاده کردم
0
1401/08/25
سوال کننده
مزالازین ،ازارام سینورا اینارو 9سالع استفاده میکنم البته پردنیزولون رو تا یه سال پیش مصرف میکردم به صلاح دید پزشکم یه ساله پردنیزولون قط کردم بجاش هردوهفته سینورا تزریق میکنم که این دفعه بخاطر کنترل خونریزی دوباره برای مدت کوتاهی تجویز کردن
پردنیزولون رو هم تا حالا با این دز بالا مصرف نکرده بودم نهایت 15گرم در روز بود
پردنیزولون رو هم تا حالا با این دز بالا مصرف نکرده بودم نهایت 15گرم در روز بود
0
1401/08/25
پزشک اوما
عزیزم پردنیزولون میتواند منجر به اختلالات قاعدگی شود اما نمیتواند علت کاهش ضخامت آن باشد بنظر من اول بتا را تکرار کنید اگر نتیجه منفی بود ، آزمایش کامل هورمونی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرايط شما انجام گردد 🌹🌹
1
1401/08/25
سوال کننده
خییلی ممنونم از وقتی که برام گذاشتین ممنون بخاطر پاسخگوییتون🌺🌺🌺🌺
0
1401/08/25
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، الهی که زنده باشید 🌹🌹
0
1401/08/25
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
1
1401/08/25
سوال کننده
stk: |~|12|~|5_col
0
1401/08/25
پزشک اوما
❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




