سلام دکتر عزیز من پسرم قبلا سرما خورده بود دکتر بهش پلارژین و سیتریزین داد
حالا ایندفعه ک سرما خورده ی دکتر دیگه بردم نئوتادین داد گفت مثل سیتریزینه
حالا سوالم اینه ک نئوتادین و پلارژین و باهم بدم یا فقط نئوتادین
پرسش (1401/08/24):
شربت نئوتادین و پلارزین
435
23
1401/08/24
سوال کننده
0
1401/08/24
سوال کننده
دکتر ی سوال دیگه م دارم
پسرم ازمایش داده بعد تو جوابش زده
پسرم ازمایش داده بعد تو جوابش زده
0
1401/08/24
سوال کننده
R.b.c 4.02 زده که کمه
0
1401/08/24
سوال کننده
M.c.v 82.3 اینو نوشته بالاس
0
1401/08/24
سوال کننده
M.c.h.c. 32 .0
0
1401/08/24
سوال کننده
اینم نوشته کمه
0
1401/08/24
سوال کننده
اینم بگم همشون در حد دو دهم بالا و پایین ینی مشکلش چیه
0
1401/08/24
سوال کننده
ببخشید گوشیم مشکل داره نمیتونم عکس ازمایش و بفرستم
1
1401/08/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
دلبندتان چه علامت هایی دارد؟
عکس آزمایش را هم ارسال کنید تا ببینم
دلبندتان چه علامت هایی دارد؟
عکس آزمایش را هم ارسال کنید تا ببینم
0
1401/08/24
پزشک اوما
عزیزم نمیتوانید با گوشی همسرتان عکس بگیرید و به گوشی خودتان انتقال دهید اگر ببیینم بهتر هست
0
1401/08/24
سوال کننده
نه دکتر جان اومام مشکل داره عکس نمیتونم تو اوما بفرستم
0
1401/08/24
سوال کننده
سرفه های شدید داشت حتی تو خواب الان کمتر شده ولی گاهی اوقات سرفه میکنه و ابریزش بینی داره
0
1401/08/24
پزشک اوما
متوجهم عزیزم 🌹
مکمل آهن منظم داده میشود ؟ سطح هموگلوبین چقدر هست؟
مکمل آهن منظم داده میشود ؟ سطح هموگلوبین چقدر هست؟
0
1401/08/24
پزشک اوما
بنطر من فعلا هم نئوتادین و هم پلارژین بدهید تا شرایط باثبات گردد🌹
0
1401/08/25
سوال کننده
هموگولوبین 10.6 بله منظم میدم قطره شو
0
1401/08/25
سوال کننده
ممنون
0
1401/08/25
پزشک اوما
عزیزم در هنگام انجام آزمایش دلبندتان بیمار نبوده ؟
0
1401/08/25
سوال کننده
بله سرما خورده بود
0
1401/08/25
پزشک اوما
جان دلم اگرچه بیماری دخیل هست اما مجموعا باتوجه به. رنج متناسب با سن شرایط خوب است فقط دقت کنید مامان گل که دلبندتان منی در شرف کم خونی است به دوز اضافی از مکمل نیاز ندارد فقط مکمل آهن منظم داده شود و روی تغذیه کار کنید 🌹
1
1401/08/26
سوال کننده
چشم ممنونم
0
1401/08/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹
0
1401/08/26
پزشک اوما
stk: |~|12|~|190
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- شربت ستادین دی برای کودکان
- مادران گرامی میاین راهنمایی لطفااا
- میتونم شربت سالبوتامول مصرف کنم
- استفاده از شربت یا قرص برای سرفه که در بارداری ضرر نداشته باشد؟
- شربت کیدی کیر میتونم به نوزادم بدم
- شربت آدی ژل اس
- مصرف شربت گریپ میکسچر
- خوردن قرص یا شربت انگل
- خوردن قرص یا شربت انگل در بارداری
- شربت گریپ میکسچر خارجی




