سلام خانم دکتر و مامان ها
کسی هست ؟
حس میکنم بچه ام سرما خورده ، بینی اش کاملا گرفته انکار خلط داره و خیلی تو خواب میچرخه اصلا خواب نمیره
الان چی بهش بدم
طفلی همش بیداره موندم چی کار کنم
پرسش (1401/08/24):
سرماخوردگی نوزاد شش ماهه
304
56
1401/08/24
سوال کننده
0
1401/08/24
سوال کننده
کمکم کنید لطفا 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😢😢😢
0
1401/08/24
سوال کننده
تب نداره اصلا
0
1401/08/24
سوال کننده
ولی راحت نمیخوابه و بینی کاملا گرفته همراه با خسخس
0
1401/08/24
گلاب 🌎
من دیشب دخترم این وضعیت رو داشت طفلی نمیتونست راحت بخوابه اصلا
0
1401/08/24
گلاب 🌎
قطره هم نداشتم سرم شست و شو داشتم ی قطره تو هر کدوم ریختم سعی کردم دماغشو پاک کنم
0
1401/08/24
گلاب 🌎
قطره نداری
0
1401/08/24
گلاب 🌎
شیب دار بخوابونش حتما خلطش جمع نشه بینیشو تخلیه کن
قطره سدیم کلراید خوبه
قطره سدیم کلراید خوبه
0
1401/08/24
khatoon mahdavi
قطره کلرایدسدیم نداری یا دکوسالین ؟
0
1401/08/24
سوال کننده
قطره زدم
0
1401/08/24
سوال کننده
هر کاری کردم نزاشت تمیز کنم
0
1401/08/24
گلاب 🌎
من امروز دخترم به آبریزش افتاد تب نداشت اصلا بردم دکتر بهش سیتریزین و قطره داد گفت حتما پاک کن دماغشو تا راحت بخوابه
0
1401/08/24
سوال کننده
منظورم دارو هست بهش بدم
حس میکنم بدن درد داره
مثل خودمون هست مریض میشیم ها
حس میکنم بدن درد داره
مثل خودمون هست مریض میشیم ها
0
1401/08/24
khatoon mahdavi
اگه دیدی تافردا خوب نشدببر دکتر
0
1401/08/24
گلاب 🌎
آخ آخ میفهمم ولی کم بگیر تمیز کن طفلی نفسش میگیره
0
1401/08/24
سوال کننده
خیلی بد گریه کرد
ولی دوبار اسپری زدم
خدا کنه بخوابه
ولی دوبار اسپری زدم
خدا کنه بخوابه
1
1401/08/24
سوال کننده
حتما
0
1401/08/24
گلاب 🌎
میتونی استامینوفن بدی یا سیتریزین تا راحت بخوابه
0
1401/08/24
سوال کننده
نئوتادین هم دارم
0
1401/08/24
سوال کننده
چقدر بهش بدم
یه میلی گرم خوبه یه قطره چکان
یه میلی گرم خوبه یه قطره چکان
0
1401/08/24
گلاب 🌎
برای سیتریزین به من گفت ی سی سی بده
فکر کنم ی واحد باشن همون ی سی سی بده بهش هر ۱۲ساعت مجازه
فکر کنم ی واحد باشن همون ی سی سی بده بهش هر ۱۲ساعت مجازه
0
1401/08/24
سوال کننده
باشه ممنونم گلاب جان
0
1401/08/24
گلاب 🌎
قربانت،خوب میشه ایشالا ❤️❤️
1
1401/08/24
سوال کننده
مرسی ان شالله که هیچ بچه ای مریض نشه
عزیز شما هم سالم و سرحال باشه
عزیز شما هم سالم و سرحال باشه
1
1401/08/24
mamy nafas b
ببین سرش کلاه بذار اگه تب نداره سرش گرم بشه دماغش یکم خوب میشه
0
1401/08/24
سوال کننده
حالا کلا دماغش کیپ کیپ گرفته
0
1401/08/24
سوال کننده
باش ممنونم
0
1401/08/24
سوال کننده
تب نداره
0
1401/08/24
سوال کننده
مامان ها
سرش با بیشونی بند بستم
دستگاه بخورم روشن کردم
الان که خوابه خیلی بهتر نفس میکشه
ولی بیدار میشه باز بینی گرفته
ببرم دکتر
یا سیتریزین ادامه بدم ؟
سرش با بیشونی بند بستم
دستگاه بخورم روشن کردم
الان که خوابه خیلی بهتر نفس میکشه
ولی بیدار میشه باز بینی گرفته
ببرم دکتر
یا سیتریزین ادامه بدم ؟
0
1401/08/24
پزشک اوما
سلام مامان گل
در حال حاضر دلبندتان دقیقا چه علامت هایی دارد؟
در حال حاضر دلبندتان دقیقا چه علامت هایی دارد؟
0
1401/08/24
سوال کننده
سلام خانم دکتر مهربونم
0
1401/08/24
سوال کننده
آبریزش به صورت خلطی
0
1401/08/24
سوال کننده
وگرفتی بینی و خس خس
0
1401/08/24
سوال کننده
بابت رسیدگی ها تون ممنون
همین الان از دکتر اومد
گفت خدارو شکر نیاز به آنتی بیوتیک نداره
سیتریزین داد
قطره بینی
قطره پلارگین سرما خوردگی
ایورا می
همین الان از دکتر اومد
گفت خدارو شکر نیاز به آنتی بیوتیک نداره
سیتریزین داد
قطره بینی
قطره پلارگین سرما خوردگی
ایورا می
0
1401/08/24
پزشک اوما
سلام مجدد به روی قشنگتون
عزیزکم باتوجه به سن دلبندتان، همین روال درمانی خوب است، بخور سرد در خانه بگذارید، حتما به. صورت کمی شیب دار فرزندتان را بخوابانید و بینی را منظم تخلیه کنید شیردهی منظم فراموش نشود ❤️
عزیزکم باتوجه به سن دلبندتان، همین روال درمانی خوب است، بخور سرد در خانه بگذارید، حتما به. صورت کمی شیب دار فرزندتان را بخوابانید و بینی را منظم تخلیه کنید شیردهی منظم فراموش نشود ❤️
0
1401/08/24
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیزم
از وقتی داروها دادم بهش
بی نهایت آبریزش بینی داره و تا بینی تمیز نکنم آرومم نمیشه
نمیتونه هم مثل بزرگ ها فین کنه
خیلی بی قراری میکنه
با سیتریزین درست میشه ؟
از وقتی داروها دادم بهش
بی نهایت آبریزش بینی داره و تا بینی تمیز نکنم آرومم نمیشه
نمیتونه هم مثل بزرگ ها فین کنه
خیلی بی قراری میکنه
با سیتریزین درست میشه ؟
0
1401/08/24
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💜💜
بله سیتریزین بسیار کمک کننده هست اگر جواب نداد بگویید روال دیگری انتخاب گردد🌹
بله سیتریزین بسیار کمک کننده هست اگر جواب نداد بگویید روال دیگری انتخاب گردد🌹
0
1401/08/25
سوال کننده
بسیار متشکرم 💖💖💖
0
1401/08/25
سوال کننده
خانم دکتر
0
1401/08/25
سوال کننده
از صبح تا حالا از بینی عفونت سبز میاد
نیاز به آنتی بیوتیک نیست ؟
نیاز به آنتی بیوتیک نیست ؟
0
1401/08/25
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، اگر ترشح سبز دارد آنتی بیوتیک لازم است مجددا مراجعه کنید ❤️❤️❤️
0
1401/08/25
سوال کننده
یعنی باز باید ببرم دکتر 😢😢
0
1401/08/25
پزشک اوما
بله عزیزدلم چاره ای نیست
1
1401/08/25
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز
حتما رسیدگی میکنم
حتما رسیدگی میکنم
1
1401/08/25
سوال کننده
❤️❤️❤️
0
1401/08/25
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان عزیز و آگاه ، امیدوارم که خیلی زود دلبران خوب خوب شود ❤️❤️
0
1401/08/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
1
1401/08/26
سوال کننده
از بزرگواری و منش شما ممنونم
ان شالله همیشه سالم و سلامت در آرامش کامل باشید
به خاطر توجه تون خیلی خیلی سپاس گذارم
❤️❤️❤️ در پناه خدا باشید ❤️❤️❤️
ان شالله همیشه سالم و سلامت در آرامش کامل باشید
به خاطر توجه تون خیلی خیلی سپاس گذارم
❤️❤️❤️ در پناه خدا باشید ❤️❤️❤️
1
1401/08/26
پزشک اوما
عزیزدلم هستید 💜💜 از پیام پر مهر و دعای قشنگتون ممنونم و امیدوارم که همیشه لبخند به لب باشید زهرای نازنینم❤️❤️❤️
0
1401/08/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




