سلام خانم دکتر
امروز واکسن ۴ ماهگی پسرمو زدم
هر ۴ ساعت قطره استامینوفون میدم
نگرانم اگر شب تبش بیشتر شد و پایین نیومد چه کار کنم و چه دارویی میتونم بدم از الان تهیه کنم
ممنون از جواب دهیتون
پرسش (1401/08/23):
واکسن چهارماهگی و تب
319
28
1401/08/23
سوال کننده
0
1401/08/23
fatem F
سلام عزیزم
با دستمال خیس کشاله رون و شکمش رو خنک کن تبش پایین میاد ، پسرت کوچولوعه سعی کن غیر قطره استامینوفن چیزی نده
با دستمال خیس کشاله رون و شکمش رو خنک کن تبش پایین میاد ، پسرت کوچولوعه سعی کن غیر قطره استامینوفن چیزی نده
0
1401/08/23
پزشک اوما
سلام مامان گل
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
0
1401/08/23
سوال کننده
خانم دکتر هر چهارساعت استامینوفن میدم بهش ولی تبش یکساعت پایینه دوباره میره بالا به ۳۸ و ۲ میرسه
0
1401/08/23
سوال کننده
خانم دکتر پاهاش سرد میشه ولی سرش گرمه
0
1401/08/23
سوال کننده
سلام ممنون
کشاله رانش سرد میشه ولی سرش گرمه
کشاله رانش سرد میشه ولی سرش گرمه
0
1401/08/23
سوال کننده
خانم دکتر با تب سنج دیجیتالی اندازه میگیرم اونو درست نشون میدن
0
1401/08/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
اگه میذاری زیر بغل باید نیم درجه اضافه کنی
0
1401/08/23
سوال کننده
از پیشونی میگیرم
0
1401/08/23
پزشک اوما
بله مامان گل، تب را پایش کنید، شیردهی را افزایش دهید ، اگر به قطره جواب نداد هر 4 ساعت میتوانید شیاف استامینوفن اطفال استفاده کنید، وزن دلبندتان چقدر است ؟
0
1401/08/23
سوال کننده
۶ و ۲۰۰
0
1401/08/23
سوال کننده
خانم دکتر اصلا شیر نمیخوره
0
1401/08/23
سوال کننده
۶ کیلو و ۲۰۰ گرم
0
1401/08/23
پزشک اوما
تنشویه و پاشویه انجام دهید، چند حلقه پیاز کف پاها بگذارید و باتوجه به شدت تب، نصف شیاف 125 استامینوفن اطفال بگذارید. شیردهی. هم در فواصل کوتاه انجام دهید تا کم کم شیر بخورد، نیازی هم نیست با هر پیام جانم در پشتیبانی مکررا بگویید جواب دهید من به ترتیب سوالات را جواب میدهم
1
1401/08/23
سوال کننده
شرمنده خانم دکتر
ممنون از پاسخگویتون
یک دنیا سپاس
ممنون از پاسخگویتون
یک دنیا سپاس
0
1401/08/23
پارمیس جون
میشه بجای استامنوفین ایبوبروفن بدم
1
1401/08/23
پزشک اوما
دشمنتان شرمنده مامان گل، اگر سینه را نگرفت با قطره چکان شیر بدهید و اجازه ندهید بدن کم آب شود چون تب خدای نکرده شدت خواهد گرفت
1
1401/08/23
آیسان .
منم پسرم این طوری بود سرش فقط داغ بود با استامینوفن نمی اومد زیاد پایین دستمال نمدار میکردم میذاشتم سرش می اومد پایین
1
1401/08/23
آیسان .
یا بذار رو پیشونی
1
1401/08/23
سوال کننده
چشم حتما ممنونم
0
1401/08/23
سوال کننده
ممنونم از راهنماییت
0
1401/08/23
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️
0
1401/08/23
سمانه ودنیز🌊👶🏻
منم فردا واکسن ۴ ماهگیشو میخام بزنم ی ماهه استرسشو دارم
سر دو ماهگی هم تب کرد بچت؟
سر دو ماهگی هم تب کرد بچت؟
0
1401/08/24
سوال کننده
ان شالله به سلامتی
تب خفیف داشت واکسن دوماهگی
تب خفیف داشت واکسن دوماهگی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




