سلام وقتتون بخیر من شنبه آزمایش دادم و تیترم ۱۱۰ بود و امروز آزمایش دادم و تلفنی بهم گفتن جواب ۵۶ هست
یعنی حتما سقط میشه
کسی تجربه ای داره
خیلی خیلی ناراحتم
پرسش (1401/08/23):
کاهش تیتر بتا نشونه سقط هست
2055
385
1401/08/23
سوال کننده
0
1401/08/23
سوال کننده
آره عزیزم هر دو رو تیتر دادم
0
1401/08/23
nasrin ....
الهه جونم عزیزم اصلا نترس استرس سمه برات به امید خدا هیچی نیس و اشتباه شده
0
1401/08/23
nasrin ....
هرچند خودمم خیلی میترسم یه بارداری خارج رحمی داشتم
0
1401/08/23
🌺 goli🌺 ❇
قربونت برم بذار بپای خطای آزمایشگاهی
خیلی وقتا پیش میاد
خیلی وقتا پیش میاد
0
1401/08/23
🌺 goli🌺 ❇
همون بارداری شیمیایی که میگن اونم خونریزی داره تو که نداری
1
1401/08/23
🌺 goli🌺 ❇
الهه ی آزمایشگاه دیگه هم برو
0
1401/08/23
سارا کیانی
الهه جون ان شاءالله که این یکی صحیح و سالم بیاد تو بغلت دعات میکنم عزیزم🥰🥰🥰🥰🥰🥰
5
1401/08/23
سارا کیانی
اللهم صل علی محمد و آل محمد
1
1401/08/23
❤️ریحانه هستم❤️
سلام الهه جان توکلت بخدا باشه به هر قیمتی دعا نکن بمونه برات..دعا کن اگه خیر و صلاحه بمونه
شایدم اشتباهی شده فقط تروخدا برای سقط اصلا عجله نکن اگه مشکلی باشه خودش سقط میشه دارو اینا نخور ..
ان شالله خیرتون اینه که این نی نی بمونه و بدنیا بیاد
شایدم اشتباهی شده فقط تروخدا برای سقط اصلا عجله نکن اگه مشکلی باشه خودش سقط میشه دارو اینا نخور ..
ان شالله خیرتون اینه که این نی نی بمونه و بدنیا بیاد
0
1401/08/23
سوال کننده
دلشو ندارم اصلا میخوام فردا و پس فردا مرخصی بگیرم برم خونه استراحت کنم
0
1401/08/23
سوال کننده
مرسی عزیزم نه معلومه که دارو نمیخورم ترجیح میدم خودم بمیرم
0
1401/08/23
فاطمه ......
الههه
الهی بگردم
بخدا نمیدونم چی بگم
اصلا نمیتونستم چیزی بنویسم
این چ حرفیه دختر
الهی بگردم
بخدا نمیدونم چی بگم
اصلا نمیتونستم چیزی بنویسم
این چ حرفیه دختر
0
1401/08/23
فاطمه ......
صبر کن شاید اشتباه ازمایشگاه باشه
0
1401/08/23
سوال کننده
چاره ای جز صبر ندارم که
0
1401/08/23
🌺 goli🌺 ❇
چی بگم
والا تو کار خدا موندم 😔
انشالله خطای آزمایشگاهی باشه
ولی بنظرم برو ی آزمایشگاه دیگه حداقل خودت مطمعن میشی
والا تو کار خدا موندم 😔
انشالله خطای آزمایشگاهی باشه
ولی بنظرم برو ی آزمایشگاه دیگه حداقل خودت مطمعن میشی
0
1401/08/23
سوال کننده
دلشو ندارم
1
1401/08/23
🌺 goli🌺 ❇
دل بزن ب دریا برو
حداقل تکلیفت مشخص میشه
ب ولله حالم خیلی گرفت انشالله با خبرای خوب بیای عزیزم
حداقل تکلیفت مشخص میشه
ب ولله حالم خیلی گرفت انشالله با خبرای خوب بیای عزیزم
0
1401/08/23
zahra 👶💑👫
الهه😔😭
1
1401/08/23
فاطمه ......
الهه😭😭
0
1401/08/23
سوال کننده
مرسی عزیزم ۴ شنبه میرم توکلم به خداست و بزرگیش
0
1401/08/23
سوال کننده
الهی بمیرم
1
1401/08/23
فرزانه 🌸
من ازمایش خون بارداری دادم گفتن منفیه
یکساعت بد زنگ زدن گفتن بیا تکرار کن مثبت شد
یکساعت بد زنگ زدن گفتن بیا تکرار کن مثبت شد
1
1401/08/23
فاطمه ......
خدا نکنه عزیزدلم
1
1401/08/23
فاطمه ......
یک درصدم فک کن به خطای ازمایشگاه
مثله فرزانه خانوم
مثله فرزانه خانوم
3
1401/08/23
سوال کننده
خدا به همه کمک کنه
الهی که برا منم اشتباه شده باشه
الهی که برا منم اشتباه شده باشه
0
1401/08/23
سوال کننده
انشالله که اینجوری باشه
فقط از خدا میخوام
فقط از خدا میخوام
0
1401/08/24
مامانِ لِنا 🧚♀️
وای الهه چقدر ناراحت شدم ولی
عزیزم توکلت به خدا باشه
انشالله که اشتباه شده
دوباره تکرار کن انشالله با خبر خوب میای
ناراحت نباش عزیزمممم
بسپار به خدا
عزیزم توکلت به خدا باشه
انشالله که اشتباه شده
دوباره تکرار کن انشالله با خبر خوب میای
ناراحت نباش عزیزمممم
بسپار به خدا
0
1401/08/24
مامانِ لِنا 🧚♀️
احتمالش زیاده خطای آزمایشگاه باشه
1
1401/08/24
مامانِ لِنا 🧚♀️
یا آزمایش اولت عددش کم بوده و الان رفته بالا
یا این اشتباه شده
یا این اشتباه شده
0
1401/08/24
سوال کننده
سلام عزیزم چاره ای جز صبر کردن ندارم
توکلم به خداست
توکلم به خداست
1
1401/08/24
ماه 💙
سلام الهه نازم خوبی
1
1401/08/24
ماه 💙
آزمایشت رو تکرار کردی؟
0
1401/08/24
سوال کننده
سلام عزیزم نه فردا میرم
برام دعا کن یلدا جون
برام دعا کن یلدا جون
0
1401/08/24
بانو آسو .
سلام عزیزم
1
1401/08/24
بانو آسو .
الهه جان به نظر من صبر کن تا شنبه نرو تیتر بده
0
1401/08/24
بانو آسو .
استرس هم نداشته باش بسپار ب خدا و استراحت کن
تو جمعه تازه موعدته از موعدت ک گذشت برو تیتر بده
تو جمعه تازه موعدته از موعدت ک گذشت برو تیتر بده
1
1401/08/24
بانو آسو .
دور از جون چه بری تیتر چه نری اگر خدای نکرده بارداری شیمیایی باشه میافتی ب خونریزی ولی ان شالله که بارداری عالی در پیش داری الکی ب خودت استرس نده
0
1401/08/24
سوال کننده
سلام عزیزم شاغل هستم امروز و فردا رو هم مرخصی گرفتم
باید برگردم سرکارم
باید برگردم سرکارم
0
1401/08/24
بانو آسو .
اشکال نداره مرخصی گرفتی راحت استراحت کن چه بهتر
1
1401/08/24
بانو آسو .
چیزایی ک برای رشد بچه خوبه این چند روز بخور مث گلابی.به.سیب.انار
0
1401/08/24
سوال کننده
میخوام اگه کمتر شده شنبه برم سر کارم دیگه
همینجوریش هم درمانگاه کلی منت رو سرم گذاشته
همینجوریش هم درمانگاه کلی منت رو سرم گذاشته
1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
عزیزم حتماً برویه آزمایشگاه دیگه
0
1401/08/24
سوال کننده
آره دارم به و گلابی میخورم خدا کنه فایده ای داشته باشه
1
1401/08/24
بانو آسو .
لااقل بزار جمعه ک موعدته از بده
0
1401/08/24
سوال کننده
مگه نباید مبنا آزمایشگاه قبلی باشه؟
1
1401/08/24
بانو آسو .
امیدت فقط ب خدا باشه
منم رفتم سونو دکتر گفت هیجی پیدا نیست فقط رحم ضخامت داره ب نفع بارداری داخل رحم
منم رفتم سونو دکتر گفت هیجی پیدا نیست فقط رحم ضخامت داره ب نفع بارداری داخل رحم
0
1401/08/24
سوال کننده
مرسی عزیزم ولی جمعه که جایی باز نیست
1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
به من که گفتن برویه آزمایشگاه دیگه منم جایی دیگه که خیلی دقیق بودرفتم
1
1401/08/24
بانو آسو .
گف ۱۲ آذر بیا فقط استراحت کامل باش
گف بتاتم نمیخواد تکرار کنی چون استرس الکی میگیری
گف بتاتم نمیخواد تکرار کنی چون استرس الکی میگیری
0
1401/08/24
سوال کننده
خب دختر چرا عجله کردی با تیتر ۳۵۰ معلومه که چیزی مشخص نیست
0
1401/08/24
سوال کننده
خود دکترتون گفت
1
1401/08/24
بانو آسو .
بخاطر سقط پارسال تو ۱۳ هفته ام دکتر گف زود برم ک برام دارو بنویسه
1
1401/08/24
بانو آسو .
الانم نامه استعلاجی واسه ۳ هفته نوشت رردم سر کار
0
1401/08/24
سوال کننده
آره دکتر کنم گفت با توجه به آزمایش دوم میگم کی بیای سنو که دیگه اینجوری شد
1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
نه همون صاحب آزمایشگاه برای من 200بودچون 11سال بودبچه دارنمیشدم
گفت 48ساعته دیگه جایی دیگه آزمایش بده
گفت 48ساعته دیگه جایی دیگه آزمایش بده
0
1401/08/24
سوال کننده
خدا خیرش بده دکتر من استعلاجی زورش میاد بده باید برم یه دکتر دیگه
0
1401/08/24
سوال کننده
چه عجیب
1
1401/08/24
بانو آسو .
ب این ازمایشگاها اصلا اعتباری نیست مستن اینا
0
1401/08/24
سوال کننده
از خدا میخوام اشتباه آزمایشگاه باشه
هنوزم حالت تهوع دارم
هنوزم حالت تهوع دارم
0
1401/08/24
بانو آسو .
حتما اشتباهه
هیچوقت امیدت رو از دست نده
مادر شوهر من تعریف میکنه میگه سر پسر اخریش ک حامله بوده یهو میافته سر خونریری شدید بعد فک میکنه سقط شده چند وقت بعدش میبینه شکمش داره بزرگ میشه و همینجور خونریزی و لکه بینی میره دکتر میگن رحمت پر خونه ولی بچت سالمه
هیچوقت امیدت رو از دست نده
مادر شوهر من تعریف میکنه میگه سر پسر اخریش ک حامله بوده یهو میافته سر خونریری شدید بعد فک میکنه سقط شده چند وقت بعدش میبینه شکمش داره بزرگ میشه و همینجور خونریزی و لکه بینی میره دکتر میگن رحمت پر خونه ولی بچت سالمه
1
1401/08/24
بانو آسو .
تا اخر حاملگیش هم میگه هر روز روزی ۳ یا ۴ تا نوار بهداشتی دور مینداختم از بس خونریزی داشتم چند بار پدر شوهرم بردتش بیمارستان ک زنم داره از دست میره بچه رو سقط کنید این که اینجوری خونریزی داره معلوم نبست چی در بیاد دکتر گفته بچه سالم سالمه
الان برادر شوهرم پسرش ماه پیش دنیا اومد😅
الان برادر شوهرم پسرش ماه پیش دنیا اومد😅
0
1401/08/24
بانو آسو .
اتفاق اگر قرار بر افتادنش باشه میافته
ولی ادم امیدش ب خدا رو نباید از دست بده حتی تو بدترین شرایط
باید هم مطیع صلاح خدا باشه و شاکر
ولی ادم امیدش ب خدا رو نباید از دست بده حتی تو بدترین شرایط
باید هم مطیع صلاح خدا باشه و شاکر
0
1401/08/24
سوال کننده
مرسی عزیزم برا دلگرمیت واقعا بهش احتیاج داشتم
1
1401/08/24
سوال کننده
جالب بود
خدا حفظش کنه
منم راضیم به رضای خدا
هر چی خدا بخواد
الهی که خواست خدا شادی دل بنده هاش باشه
خدا حفظش کنه
منم راضیم به رضای خدا
هر چی خدا بخواد
الهی که خواست خدا شادی دل بنده هاش باشه
1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
خواهربزرگه من سومین بچه اش وحامله شدانقدر دارواستفاده کردتاسقط بشه حتی به خون ریزی شدیدافتادلخته لخته خون دفع میکرد دیگه فکرکرد افتاده رفت شهرستان بعدیک ماه اومدهمش حالش بدمیشدمافکرکردیم حتماً بقایای بچه مونده
رفت سونوگرافی داددکتربهش گفت دوماهشه الان دخترش 13سالشه
رفت سونوگرافی داددکتربهش گفت دوماهشه الان دخترش 13سالشه
1
1401/08/24
بانو آسو .
ان شالله برات بهترین ها اتفاق میافته
نظر این دوستمون هم خوب بود برو یه ازمایشگاه دیگه از بده
نظر این دوستمون هم خوب بود برو یه ازمایشگاه دیگه از بده
0
1401/08/24
سوال کننده
مرسی عزیزم برا دلگرمیت واقعا خیلی غصه میخورم
امروز یه ساعت بعد صبحانه گشنم شد که دوباره صبحانه آماده کردم خوردم شوهرم خندید گفت به خدا که نی نی داری من دوباره گریه کردم
امروز یه ساعت بعد صبحانه گشنم شد که دوباره صبحانه آماده کردم خوردم شوهرم خندید گفت به خدا که نی نی داری من دوباره گریه کردم
0
1401/08/24
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا به قلب مهربونم شما هم بهترینش رو بده
اتفاقا یه آزمایشگاه نزدیک خونمون هست
اما میگن کیت آزمایشگاه ها با هم فرق میکنه
اتفاقا یه آزمایشگاه نزدیک خونمون هست
اما میگن کیت آزمایشگاه ها با هم فرق میکنه
1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
ای جونم عزیزم ان شاءالله که هست
1
1401/08/24
لیلا زمانپور
الهه جون توکل به خدا کن انءشاالله باردارهستی
0
1401/08/24
سوال کننده
مرسی عزیزم الهی که شما هم تو دلیتو صحیح و سالم بغل بگیریش
0
1401/08/24
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا تو دلیتو برات نگه داره
1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
فداتشم مهربونم ان شاءالله
همچنین شما خوشگلم
همچنین شما خوشگلم
1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
من نذرنمک میکنم زود حاجت میگیرم
بایه پسرهست همیشه بهش نذرمیکنم ردخورنداره حاجت نگیرم
بایه پسرهست همیشه بهش نذرمیکنم ردخورنداره حاجت نگیرم
1
1401/08/24
ماه 💙
ان شاالله خوش خبر باشی عزیزم
بخدا همش تو فکرتم
۱۰۰تا صلوات برات میفرستم خدا خودش معجزه کنه برات دوست قشنگم 💙🥺
بخدا همش تو فکرتم
۱۰۰تا صلوات برات میفرستم خدا خودش معجزه کنه برات دوست قشنگم 💙🥺
1
1401/08/24
بانو آسو .
من ک میگم شاید بتا اولت ۱۱ بوده اشتباه نوشتن ۱۱۰
1
1401/08/24
بانو آسو .
ازمایش اولت رو بفرست
0
1401/08/24
سوال کننده
مرسی یلدا جون که انقدر مهربونی
خدا برا قلب مهربانت بهترینا رو رقم بزنه
اشک تو چشمام جمع شد
خدا برا قلب مهربانت بهترینا رو رقم بزنه
اشک تو چشمام جمع شد
0
1401/08/24
سوال کننده
میگم عزیزم دقیقا متوجه نشدم نذر کی؟
0
1401/08/24
سوال کننده
نمیدونم خودمم اصلا فک نمیکردم یه هفته قبل از موعد اینقدر باشه اما دکترم گفت کمه
0
1401/08/24
سوال کننده

1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
منظورم اینه که عزیزم من نذرنمک میکنم وبه یه پسربچه هست ردخورنداره حاجت نگیرم
0
1401/08/24
پروانه کاظمیان
ازهردو حاجت میگیرم
0
1401/08/24
سوال کننده
منم انجامش میدم برا همون بچه ای که میگید اگه شماره کارتی چیزی ازش دارین به منم بدین
0
1401/08/24
پروانه کاظمیان
چشم گلم ان شاءالله که جواب وگرفتید به حق علی اصغر حسین بابهترین جواب برمیگردید
1
1401/08/24
پروانه کاظمیان
بچه یتیمه من همیشه نقدی بهش میدم 10سالشه
0
1401/08/24
پروانه کاظمیان
الهی که حاجت روا بشی عزیزم آرزوی قلبی من برای شما دوست خوبه
1
1401/08/25
🍀rira🍀 .
الهه خانم امیدوارم همیشه لبت بخنده عزیزم.
استرس به خودت نده، و دوباره آزمایش بده.
ببخشيد شما چندساله که ازدواج کردید؟
استرس به خودت نده، و دوباره آزمایش بده.
ببخشيد شما چندساله که ازدواج کردید؟
0
1401/08/25
سوال کننده
مرسی عزیزم برا دعای قشنگت
الهی که خدا تو دلیتو برات نگه داره عزیزم
الهی که خدا تو دلیتو برات نگه داره عزیزم
0
1401/08/25
سوال کننده
خب من که بهشون دسترسی ندارم
0
1401/08/25
سوال کننده
سلام عزیزم 5 سال
1
1401/08/25
🌺 goli🌺 ❇
الهه عزیزم چکار کردی نرفتی آزمایش بدی؟
0
1401/08/25
سوال کننده
سلام عزیزم نه قشنگم
1
1401/08/25
مامان نیکان کوچولو .....
الهه جان من بعد کاهش بتام کلا علایمم کم شد کم کم از بین رفتن اگه هنوز علایم داری امیدوار باش انشالله ک اشتباه آزمایشگاهه
ولی آزمایشگاتو عوض نکن همونجا تکرار کن مگه اینکه به اعتبار آزمایششون شک داشته باشی
ولی آزمایشگاتو عوض نکن همونجا تکرار کن مگه اینکه به اعتبار آزمایششون شک داشته باشی
0
1401/08/25
سوال کننده
هنوز علایمم رو دارم
اما تو سقط قبلی که ایست قلبی جنین بود هم علایمم تا یک هفته بعد کورتاژ بود😭😭😭😭
اما تو سقط قبلی که ایست قلبی جنین بود هم علایمم تا یک هفته بعد کورتاژ بود😭😭😭😭
1
1401/08/25
پروانه کاظمیان
سلام عزیزم خوبی گلم ان شاءالله که جواب گرفتیدباهم هماهنگ میشیم
1
1401/08/25
پروانه کاظمیان
قربونت برم مهربونم
ان شاءالله که مثل تودلی من سرتق باشه ومحکم محکم بچسبه بهتون
ان شاءالله که مثل تودلی من سرتق باشه ومحکم محکم بچسبه بهتون
0
1401/08/25
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی که گفتی
0
1401/08/25
سوال کننده
ممنون گلم خیلی قشنگ گفتی
6
1401/08/25
پروانه کاظمیان
خدای مهربونم الهه عزیزم توراهیش حالش خوبه وروزبه روزداره بزرگترمیشه وقلبش تندتندمیزنه خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت که هیچ وقت ناامیدم نکردی خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت که همیشه هوام وداری وداشتی خدایا شکرت که دل دوستم وشادکردی خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت که بهترینهاروبرامون رقم میزنی خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت که هرچی صلاحمونه سرراهمون قرارمیدی خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت که حال همه مامانهای اوماخوبه خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت که حواست به همه نی نی های اوماهست خدایاشکرت 🙏 معبودمن عاشقانه دوستت دارم 🙏 خدای مهربونم اگرکوتاهی کردیم ماراببخش ،😔 خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت 🙏 خدایاشکرت 🙏
2
1401/08/25
پروانه کاظمیان
مهربونای من هرروزشکرگزاری داشته باشید خیلی خیلی جواب میده اصلا آدم دهنش بازمیمونه من خیلی خیلی جواب گرفتم
من توواتساپ دوستم گروه شکر گزاری داره كائنات همه روجذب میکنن
شما اگه نتونستیدجایی یاتوگروهی باشید یه دفتربرای شکرگزاری داشته باشید هرچی ازخدامیخواد ازش بخواید
وبگیدخدایاشکرت کاروبارم درست شده خدایاشکرت کم مونده به آرزوهام برسم
همه روکائنات جذب میکنن یهومیبینید همشون به واقعیت تبدیل شدن
من توواتساپ دوستم گروه شکر گزاری داره كائنات همه روجذب میکنن
شما اگه نتونستیدجایی یاتوگروهی باشید یه دفتربرای شکرگزاری داشته باشید هرچی ازخدامیخواد ازش بخواید
وبگیدخدایاشکرت کاروبارم درست شده خدایاشکرت کم مونده به آرزوهام برسم
همه روکائنات جذب میکنن یهومیبینید همشون به واقعیت تبدیل شدن
1
1401/08/25
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
الهه جان اگه امپول ازاد سازی زدی و هفت روز قبل موعد ازمایش دادی کاملا طبیعی هستش ک ازمایشت عددش بالا رفته الان امده پایین چون اثر امپول از بدنت رفته انشاالله میمونه برات و نگران نباش ب خودت استرس نده خیره عزیزدلم
0
1401/08/25
سوال کننده
نه عزیزم آمپول نزده بودم
فقط لطف خدا بود
فقط لطف خدا بود
0
1401/08/25
سوال کننده
چه دعاهای قشنگی بود
الهی که لطف خدا شامل حال هممون بشه
الهی که لطف خدا شامل حال هممون بشه
1
1401/08/25
marjan❤️ .
سلام الهه جون نگران نباش عزیزم توکلت بخدا باشه من همیشه تو فکرتم و دعا میکنم برات ان شاءالله که نی نی برات بمونه و بتا بره بالا
1
1401/08/25
marjan❤️ .
یه نذر سیب هست رد خور نداره خیلی حاجت میده اگ دوست داشتی انجام بده
0
1401/08/25
marjan❤️ .

1
1401/08/25
marjan❤️ .
من خیلی دیدم این نذر رو انجام دادن و صاحب فرزند و خونه و ماشین ضدن
1
1401/08/25
🌺 goli🌺 ❇
الهه من مطمعنم ازمایشگاه اشتباه کرده
1
1401/08/25
🌺 goli🌺 ❇
بی بی چک بزن ببین پر رنگ تر نشده
1
1401/08/25
🌺 goli🌺 ❇
خدایا ب بزرگیت قسمت میدم این خوشحالیو از الهه قشنگم نگیر
بخدا دو سه روز همش تو فکرتم😔
بخدا دو سه روز همش تو فکرتم😔
0
1401/08/25
سوال کننده
مرسی عزیزم از اینکه به فکر منی
0
1401/08/25
سوال کننده
مرسی عزیزم از اینکه به فکر منی
0
1401/08/25
سوال کننده
بله عزیزم انجام میدم چجوری هست
0
1401/08/25
سوال کننده
توکل به خدا انجام میدم الهی که خدا برا شما هم بهترین معجزه ها رو بفرسته
1
1401/08/25
سوال کننده
مرسی گلی جونم برا دلگرمیت انشالله که اینجوری باشه
0
1401/08/25
سوال کننده
گلی جونم من از اول هم بی بی چکم مثبت نشد الآنم نیست برا همین خیلی بیشتر میترسن
0
1401/08/25
سوال کننده
م
1
1401/08/25
سوال کننده
فدای تو بشم مهربونم
الهی که خدا به وسعت بزرگیش به قلب مهربونت خوشحالی بده که لایق بهترینا هستی
الهی که خدا به وسعت بزرگیش به قلب مهربونت خوشحالی بده که لایق بهترینا هستی
1
1401/08/25
🌺 goli🌺 ❇
دورت بگردم برو آزمایش بده انشالله همه چیز عالیه منتظرتم 😘
0
1401/08/25
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/08/25
ماه 💙
دورت بگردم من مهربونی از خودته
🥺🥺🥺مرسی فداتشم
الهی امروز اشک خوشحالی تو چشات جمع بشه خوشگلم 😍💙
🥺🥺🥺مرسی فداتشم
الهی امروز اشک خوشحالی تو چشات جمع بشه خوشگلم 😍💙
1
1401/08/25
دختر بهمن ماهی 🥰
الهه جون عزیزم نگران نباش توکلت به اون بالایی باشه انشالله که برات میمونه من موقع پریودیم لکه بینی داشتم و آز هم دادم باردار بود ولی به علت لکه بینی سقط شد ولی تو که میگی نه درد داری ونه لکه بینی و خونریزی انشالله که اشتباه آزمایشگاه باشه ولی به نظرم همون آزمایشگاه باز چک کن چون اگه رفتی جایی دیگه انجام دادی بعداز ۴۸ساعت دوباره هم باید بدی که مقایسه کنن هردو بتارو ولی همون آزمایشگاه خودت دوباره آز بده
0
1401/08/25
سوال کننده
مرسی یلدا جون خدا برا هیچکس نخواد برا شما هم نخواد
این که امیدوار بشی و دوباره ناامید بشی
مثل چوپان دروغگو شدم دیگه بگم باردارم هم کسی حرفمو باور نمیکنه
این که امیدوار بشی و دوباره ناامید بشی
مثل چوپان دروغگو شدم دیگه بگم باردارم هم کسی حرفمو باور نمیکنه
0
1401/08/25
سوال کننده
رفتم همون جای قبلی با اونا هم بیشتر راحتم انقدر که رفتم دیگه کلا میشناسنم امروز میگفت داشتیم کسی که دوباره تیترش بالا رفته باشه
شاید چون حالمو دید گفت
شایدم واقعا داشتن
شاید چون حالمو دید گفت
شایدم واقعا داشتن
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
سلام
1
1401/08/25
فاطیما احمدی
چیشده الهه
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
ای بابا
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
اعصابم خورد شد🤕
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
انشالله که خطا شده باشه
1
1401/08/25
فاطیما احمدی
فعلا فکرش نباش شاید اشتباه باشه
0
1401/08/25
سوال کننده
سلام عزیزم دوباره آزمایش دادم
قراره ساعت ۵:۳۰ زنگ بزنم جوابو تلفنی بهم بگن
قراره ساعت ۵:۳۰ زنگ بزنم جوابو تلفنی بهم بگن
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
پناه برخدا خبر بده حتما
0
1401/08/25
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا هیچکس و ناامید نکنه
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
انشالله
1
1401/08/25
marjan❤️ .
نذر میکنی و توسل میکنی و شهید جهان یاری رو واسطه بین خودت و خدا قرار میدی که خدا فلان حاجتم رو بده بعد ک حاجت روا شدی ب نیابت از این شهید مثلا دو کیلو سیب ببر امامزاده یا مسجد محلتون تقسیم کن
0
1401/08/25
marjan❤️ .
ممنونم عزیزم ❤️ ان شاءالله که فاطمه زهرا خودش دلت رو شاد کنه
0
1401/08/25
دختر بهمن ماهی 🥰
عزیزم راضی به رضای خداباش از خدا بخواه که اگه صلاح و مصلحت باشه و خیره برات نگهش داره
0
1401/08/25
دختر بهمن ماهی 🥰
هیچی رو با اصرارو خواهش از خدانخواه دیدم که میگم بگو اگه خودت میدونی به صلاحمه و خیرم توش هست برام نگهش دار
0
1401/08/25
فاطمه ......
بچه ها بتاش اومده پایین الهه
0
1401/08/25
marjan❤️ .
اره حالا دوباره آز داده قراره فردا جوابش بیاد
0
1401/08/25
فاطمه ......
نه امروز داده جوابش اومده
0
1401/08/25
فاطمه ......

😭😭😭😭
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
😭😭😭
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
الهی بگردم باید بره پیش یه دکتر درست درمون
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
اینجور خودش ازیت میشه حداقل بفکر یه درمانی باشه
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
کاش این همه خرج میکرد حداقل میرفت برای سیکل ای وی اف خودشو عذاب نمیداد واقعا اعصابم خورد شد ناراحت شدم
0
1401/08/25
فاطمه ......
پیش ذریه میرفت فاطی
0
1401/08/25
فاطمه ......
فک کنم پیش دکترایی دیگه
مثه پارسانژادم رفته
مثه پارسانژادم رفته
0
1401/08/25
فاطمه ......
باید خدا بخواد خواهر
وگرنه دکتر عمومی هم میتونه مشکلت حل کنه
وگرنه دکتر عمومی هم میتونه مشکلت حل کنه
0
1401/08/25
marjan❤️ .
ای بابا
0
1401/08/25
marjan❤️ .
از خدای مهربان میخام که بایک معجزه دلتو شاد کنه الهه قشنگم
0
1401/08/25
🌺 goli🌺 ❇
قربون حکمت خدا برم...
هیچی نمیتونم بگم الهه
خدا خودش دلتو آروم کنه😔😔😔
هیچی نمیتونم بگم الهه
خدا خودش دلتو آروم کنه😔😔😔
0
1401/08/25
بانو آسو .
الهه جووون کجایی جواب آز چیشد؟
0
1401/08/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
کدوم تاپیکشه؟ای بابا چقدر ناراحت شدم
0
1401/08/25
فاطمه ......

اولی
0
1401/08/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
مرسی فاطمه جون
1
1401/08/25
فاطمه ......
فدای تو
1
1401/08/25
مامانِ لِنا 🧚♀️
ای وای چقدر ناراحت شدم....
الهی خدا خیلی زود دامنتو سبز کنه الهه جون🥺🧡
الهی خدا خیلی زود دامنتو سبز کنه الهه جون🥺🧡
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
هوووف میدونم خواهر ولی دکتر تادکترم هست من خودم پیش کوکبی میرفتمچن بار. رفتم جواب نگرفتم رفتم همینجا پیش یه دکتر دیگه زود جواب گرفتم ولی خوب قسمتم نبود نموند
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
انشالله باز حامله بشه واقعا اعصابم خوردشد
0
1401/08/25
فاطمه ......
کوکبیکه فسا بود؟
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
اره الان رفته کاندا
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
کانادا
0
1401/08/25
فاطمه ......
اوههه🙊
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
الانجاش میرزایی امده
0
1401/08/25
فاطمه ......
من که هنوز نمیدونم پیش کی برم😐
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
فاطمه نمیخوای بری برای اقدام
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
من میخوام برم پیش زارعی برای ای یو ای
0
1401/08/25
فاطمه ......
ویتامین دی و اهنم پایینه
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
اول برج میرم میذارم این درگیری ها تموم بشه
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
خب دارو مصرف میکنی
0
1401/08/25
فاطمه ......
حوصله سقط بعدی ندارم
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
منم میترسم از سقط
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
دیگه واقعا موندم
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
چکارکنم
0
1401/08/25
فاطمه ......
🥺🥺🥺
0
1401/08/25
فاطمه ......
منم میترسم
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
ای خدا چی میشد ماهممثل ادم بچه سالم بیاریم
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
چقدر اه بکشیم چقدر حسرت بخوریم عخه
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
گاهی میبینم کسایی هستن ک بچه نمیخوان
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
زارت حامله میشن و ازاون ور میندازن براحتی
0
1401/08/25
فاطیما احمدی
ولی ما
0
1401/08/25
گل پری zzzziiii
😔😔😔
3
1401/08/26
سوال کننده
عزیزای دلم مرسی از همدردی قشنگتون
الهی شکر حالم خوبه از بلاتکلیفی بهتره
مرسی از اینکه همیشه هستین
دوستون دارم
ببخشید که نتونستم دونه دونه جوابای با محبتتونو جواب بدم
❤️❤️❤️❤️
بوس به همتون
الهی که دل همتون شاد باشه همیشه
نگاه خدا همیشه همراهتون باشه
الهی شکر حالم خوبه از بلاتکلیفی بهتره
مرسی از اینکه همیشه هستین
دوستون دارم
ببخشید که نتونستم دونه دونه جوابای با محبتتونو جواب بدم
❤️❤️❤️❤️
بوس به همتون
الهی که دل همتون شاد باشه همیشه
نگاه خدا همیشه همراهتون باشه
2
1401/08/26
samira s
سلام عزیزم خوبی انشالا که هرچی صلاحت هست پیش بیاد برات ؛اگه خونریزی یا لکه بینی یا درد نداری کاش یه آزمایشگاه دیگه هم میرفتی ضرر نداشت
0
1401/08/26
Sani_mom2 🪴
منم موافقم
0
1401/08/26
سوال کننده
عزیزم سه تا رفتم دکترم هم گفت دیگه دارو استفاده نکن و منتظر پریود باش
1
1401/08/26
فاطمه ......
پیش ذریه 🥴
1
1401/08/29
مامانِ لِنا 🧚♀️
سلام الهه جون خوبی عزیزم؟؟
خیلی نگرانتم ، تونستی یهپیام بده از حالت بگو
خیلی نگرانتم ، تونستی یهپیام بده از حالت بگو
0
1401/08/29
سوال کننده
خخخخخخخ آره
حالا نوبت گرفتم پیش دکتر شهریور
اما فعلا یه مدت استراحت میکنم دوباره
حالا نوبت گرفتم پیش دکتر شهریور
اما فعلا یه مدت استراحت میکنم دوباره
0
1401/08/29
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی که به فکر منی
آره خدا رو شکر خوبم
و امروز پریود شدم
آره خدا رو شکر خوبم
و امروز پریود شدم
1
1401/08/29
فاطمه ......
افرین 😁
1
1401/08/29
فاطمه ......
اره بابا یه مدت بیخیالش باش
منم دوست دارم اقدام کنم ولی خب غلط میکنه دوست داشتنم🤰
منم دوست دارم اقدام کنم ولی خب غلط میکنه دوست داشتنم🤰
0
1401/08/29
سوال کننده
آره واقعا هم میگم دوست دارم
هم حوصله ندارم 😂
هم حوصله ندارم 😂
1
1401/08/29
فاطمه ......
میخاستم پیام بدم بیینم چ کردی
که خودت اومدی😁
که خودت اومدی😁
1
1401/08/29
فاطمه ......
من میگم ولش کن
باید هپارین بزنم تهشم معلوم نیس چ میشه😐
دیگه عقلم میگه ولش
باید هپارین بزنم تهشم معلوم نیس چ میشه😐
دیگه عقلم میگه ولش
0
1401/08/29
سوال کننده
خودم یه روز اصلا نیومدم اوما
از فرداش حالم بهتر شد
از فرداش حالم بهتر شد
0
1401/08/29
سوال کننده
آره عزیزم واقعا
میگم برم برا تخمک کشی و ... دیگه هر موقع حوصله ام شد برم انتقال بدم اصلا دیگه اقدام نکنم خودمم خسته نکنم
میگم برم برا تخمک کشی و ... دیگه هر موقع حوصله ام شد برم انتقال بدم اصلا دیگه اقدام نکنم خودمم خسته نکنم
0
1401/08/29
فاطمه ......
کاش از همون اول رفته بودیم
ما طبیعی نمیتونیم
یا نهایت سقط میشن😕
ما طبیعی نمیتونیم
یا نهایت سقط میشن😕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




