من تا نزدیک 40 روز داشتم گاهی کم بود گاهی زیاد
ترشحات سبز مال عفونته حتما پیگیری کن
درباره ی غسل هم یه بار روز 10 غسل داره که غسل نفاس هست بعدشم اگه کمه برای نماز فقط عوض کن اگه متوسطه برای هر نماز یه وضو بگیر اگه زیاده غسل داره که نمیدونم روزی یه غسله یا برای هر بار یه غسل مال من اوتجوری زیاد نبود برای همین نمیدونم
من ۳ ماه داشتم خیلی بد بود مثل پریودی شدید
سلام عزیزم منم هنوز خونریزی دارم اعصابم واسه نماز نخوندنم خرده 🥺😭😭😭😭 اینقدر هم خونریزی هست که غسل کنم بلافاصله باز خون میاد
منم همینجورم اصلا نمیشه نماز کرد از حموم میام بلافاصله خون میاد بعضی وقتا تیمم میکنم اما بازم زود لک میبینم
برا همون دلم به نماز خوندن با این وضع کثیف نمیره😐
سلام به روی ماهتون مامان گل
خونریزی های بعد زایمان حتی تا 60 روز هم طبیعی در نظر گرفته می شوند به شرط آنکه روند کاهشی داشته باشند، اگر روند کاهشی ندارند ، یا اگر لکه های زرد و سبز مجددا تکرار شدند باید بررسی شوید 🌹🌹