وزن بچه رو هم بگو
طبق وزن میدن
فک میکنم ۴ سی سی ولی باز بدار دوستان بگن بهتون
سلام نازنینم
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم نام شرکت سازنده چیست؟
جان دل من در کارخانه سازنده شربت با جعبه. دیگری را یافتم که برای زیر 4 سال مجاز نیست، اگر از مارک مطمئن هستید بگویید با همکار داروسازمان صحبت کنم
تو داروخونه گفتم برای ۱سال میخوام اینو دادن.فقط ۱بار دادم بهش
جان دل روزی 2 سی سی بدهید ❤️