سلام خانوما امروز موعدم بود پریود نشدم بی بی چک زدم بنظرتون مثبته دستمان داره میلرزه
15
1401/08/22
سوال کننده

7
1401/08/22
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
مثبته عزیزم.. ب سلامتی..خیره ان شاالله
0
1401/08/22
fatemeh عشق همسری
مثبته عزیز دلم مبارکه
0
1401/08/22
fatemeh عشق همسری
بسلامتی
1
1401/08/22
سوال کننده
مرسی باورم نمیشه
0
1401/08/22
ماریا فرزین
مبارکه عزیز مثبته🤩🤩🤩
0
1401/08/22
سوال کننده
9ماه پیش بارداری خارج رحمی داشتم خیلی میترسم خیلی اینم باز خارج رحم باشه استرس دارم
0
1401/08/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/08/22
شهزاد مامان سه دسته گل
مبارک باشه بله طبق بی بی چک شما باردار شدین
0
1401/08/22
شهزاد مامان سه دسته گل
نگران نباشید همه چیز رو بسپار به خدا
0
1401/08/22
ماریا فرزین
استرس نداشته باش که سمه.فردا برو آز بعدش دکتر
0
1401/08/22
سوال کننده
دعا کنین برام
0
1401/08/22
💛 غزل 💛
مثبته عزیزم مبارک باشه 😍😍
0
1401/08/22
سوال کننده
مرسی فدات شم
0
1401/08/22
سوال کننده
زود نیس واسه آز بنظرتون
0
1401/08/22
gol barg
مبارک باشه😍😍
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنونم عزیز دلم
0
1401/08/22
💛 غزل 💛
قربونت به سلامت بگذرونی این دوره رو🥰❤️
0
1401/08/22
saba 🍭
چقدر حس خوبی میده بیبی چکای مثبتتون🤩
0
1401/08/22
محیا احمدی
مبارک باشه گلم...ان شاءالله دوران بارداری خوبی داشته باشی و بسلامتی و دل خوش بغل بگیریش
3
1401/08/22
سوال کننده
انشالله قسمت همه اقدامی ها
0
1401/08/22
فهیمه N
مبارکه 😍😍😍😍
0
1401/08/22
سوال کننده
قربونت برم ممنون
0
1401/08/22
سوال کننده
عزیزمی گلم مرسی به امید خدا بی بی چک مثبت شما بزودی
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
مثبته
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
اقدامتو بردار نسرین
0
1401/08/22
سوال کننده
چشم
0
1401/08/22
سوال کننده
نمیدونم کی برم آزمایش بدم
0
1401/08/22
سوال کننده
❤️❤️❤️
0
1401/08/22
eliiii saburi
مبارک باشه انشالله
به دل خوش وسلامتی هم خودتون وهم نینی تون این دوران را سپری کنید🤲🌹😍🍬🐣🤰
به دل خوش وسلامتی هم خودتون وهم نینی تون این دوران را سپری کنید🤲🌹😍🍬🐣🤰
0
1401/08/22
سوال کننده
مرسی فدات شم همچنین شما هم انشالله نی نیتو صحیحو سالم بغل بگیری
1
1401/08/22
zahra 👶💑👫
ای جانم😍😍
این ماه چقد بی بی مثبت داشتیم
خدارو صدهزار مرتبه شکر به خاطر این نعمت ها
این ماه چقد بی بی مثبت داشتیم
خدارو صدهزار مرتبه شکر به خاطر این نعمت ها
0
1401/08/22
سوال کننده
انشاالله قسمت همه چشم انتظارا
0
1401/08/22
سوال کننده
خدایا خاهش میکنم این خارج رحمی نباشه این بمونه برام
0
1401/08/22
zahra 👶💑👫
میمونه صددرصد نگران نباش عزیزم
0
1401/08/22
سوال کننده
این ماه اصلا امید نداشتم راستش حتی یک درصد
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
اصلا نگران حارج رحمی نباش اصلاااا
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
خدارو چ دیدی ؟؟
0
1401/08/22
سوال کننده
ممکنه دوبار خارج رحمی اتفاق بیفته
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
قربونش برم میبینی چ سوپرایز میکنه آدمو
0
1401/08/22
سوال کننده
اصن باورم نمیشه شوهرم بیرون بود گفتم بی بی بیار بزنم الکی انتظار نکشم مه که میدونم منفیه 😂😂
0
1401/08/22
سوال کننده
انشالله به زودی بی بی مثبت شمارو ببینم تو اوما
1
1401/08/22
سوال کننده
وای که چقدر حرف شنیدم چقد دلم شکسته شد اسم بچه انتخاب میکردم هم عروسام میگفتن تو بچه بیار اسمش پیشکش خیلی دلم شکست
0
1401/08/22
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی سالمو صالح بیاد بغلت
0
1401/08/22
فاطیما احمدی
با یه بیبی دیگم بزن امتحان کن چون من چن بار ازاین زدممثبت شد ولی بعدش پریود شدم انشالله برای تومثبت باشه
0
1401/08/22
سوال کننده
باشه عزیزم یکی دوروز دیگه با یایه مارک دیگه میزنم
0
1401/08/22
سوال کننده
مرسی فدات انشالله قسمت خودت گلم
0
1401/08/22
bahar 94
مبارکت باشه عزیزم مثبت
0
1401/08/22
سوال کننده
قربونت برم عزیزم مرسی
0
1401/08/22
ماه 💙
مبارکه نسرین جان خیلی خوشحالم برات
چقد دنبالت گشتم خداروشکر 😍😍😍
چقد دنبالت گشتم خداروشکر 😍😍😍
0
1401/08/22
سوال کننده
قربونت برم عزیزم مرسی انشالله قسمت خودم بخدا منم خیلی دنبالت گشتم نمیدونسم اسمتو عوض کردی دیروز فهمیدم قربونت برم
1
1401/08/22
سوال کننده

اینم خشک شدش از نزدیک یعنی به گفته دوستمون ممکنه که کاذب باشه
0
1401/08/22
sophie 🌻🌱
هاله داره .
مثبته
انشالله بسلامتی بغل بگیریش
مثبته
انشالله بسلامتی بغل بگیریش
0
1401/08/22
ماه 💙
فدات شم گلم ان شاالله 😘💙
عزیزی خوشگلم اره اسممو عوض کردم چنتا آشنا تو اوما دارم گفتم یوقت نشناسنم 😁
عزیزی خوشگلم اره اسممو عوض کردم چنتا آشنا تو اوما دارم گفتم یوقت نشناسنم 😁
0
1401/08/22
سوال کننده
فدات شم عزیزم فردا باید پریود شم دیگه طاقت نیاوردم زدم بی بی خخخ
1
1401/08/22
ماه 💙
خیالت راحت مثبته
نه دیگه کاذب چیه برو حالشو ببر دختر💃💃💃😍😍
نه دیگه کاذب چیه برو حالشو ببر دختر💃💃💃😍😍
0
1401/08/22
Solmaz .
عززیزم مبارکتون باشه چ حس خوبی
0
1401/08/22
سوال کننده
بچها این چی نوشته سریع برام بگین
0
1401/08/22
سوال کننده

1
1401/08/22
سوال کننده
قربونت برم عزیزم انشالله قسمت خودت
0
1401/08/22
سوال کننده
هرچی بلده بخونه خیلی واجبه الان
0
1401/08/22
سوال کننده
خخخخ خیلی بده اینجوری خودمم ناشناسم
0
1401/08/22
آهید اکبری
مثبته😍
0
1401/08/22
سوال کننده
قربونت برم عزیزم هم دوره اییم منو تو
0
1401/08/22
۰۰ ...
مبارکتون عزیزم♥️
0
1401/08/22
سوال کننده
فدات شم قسمت خودت انشالله بزودیه زود
0
1401/08/22
مهسا شهبازی
عزیزم مبارکه خدا برات نگهش داره سالم دنیاش بیاری برای منم دعا کنی
0
1401/08/22
😍 🥰😍
مثبت خوشگل.ایشالا بسلامت بغلش کنی😍
0
1401/08/22
سوال کننده
مرسی فدات شم چشم حتما
0
1401/08/22
سوال کننده
قربونت برم فدات شم انشالله شما هم بسلامتی زایمان کنی
0
1401/08/22
❤mahur❤ ❤mahak❤
مبارکه😍
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/08/22
فاطمـه
مثبتههه😍 مبارک باشه 🤗🥰❤️
0
1401/08/22
رها کریمی
عزیزم بی بی چکت چه مارکیه؟
0
1401/08/22
سوال کننده
قربونت برم فاطمه جون ممنون انشالله بزودی خبر بارداری خودت گلم
0
1401/08/22
سوال کننده
وایسا برم نگا کنم
0
1401/08/22
رها کریمی
یه دنیا ممنونم😍😍
0
1401/08/22
سوال کننده

0
1401/08/22
رها کریمی
😘😘😘
0
1401/08/22
سوال کننده
فداااااا❤️❤️❤️
0
1401/08/22
رها کریمی
بارداریتم گلم مبارک باشه تو رو خدا دعا کن منم باردار باشم 4روز از موعدم گذشته
0
1401/08/22
سوال کننده
انشالله عزیزم بی بی بزن به امید خدا بارداری چه صبری داری من فردا قانونا باید بشم ولی خب همیشه یه روز قبل موعد پری میشدم امروز باید میشدم که نشدم دی بی بی زدم توم بزن انشالله که مثبته
0
1401/08/22
رها کریمی
حقیقتش من روز موعدم بی بی زدم یه هاله خیلی کم رنگ داشت تو عکس پیدا نبود ولی خودم میدیدمش اما بی بی که زدم مارک مدیکور بود دوستان میگن مدیکور خوب نیس، منم روستا هستم داروخونه فقط همین مارک داره نمیدونم چکار کنم😞😞
0
1401/08/22
سوال کننده
ای چه بد نمیتونی بدی کسی بیاره برات
0
1401/08/22
fati fati
مبارک باشه ،برای ما اقدامی ها هم دعا کنید
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
نه پشت سر هم نمیشه
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
کامل مثبته کاذب ماذب هم نیستش
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
بهترین مارکه
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰

نگا مال منه این مثبت بودن
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
م
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
۳ روز بعد موعدم بود
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
کپ این مارک هس
0
1401/08/22
سوال کننده
یعنی کاذب بود برا شما
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
نه مثبت بودم
0
1401/08/22
مامان ریحانه
منم همین مارک بی بی زدم خیلی خیلی کمرنگ بود که ب چشم خودم مشخص بود پنج روز مونده بود ب پری
0
1401/08/22
مامان ریحانه
بازم فردا میخوام بزنم همین مارک بی بی
0
1401/08/22
مامان ریحانه
نمیدونم چقد صحت درست بودن بی بی هست
0
1401/08/22
سوال کننده
انشالله که مثبته عزیزم
0
1401/08/22
hana ۱۳۸۰
این مارک خوبه
0
1401/08/23
هستی
بسلامتی عزیزم مبارکت باشه❤️🥰
0
1401/08/23
هستی
عزیزدلممممم🥲😘خدا روشکر که خدا معجزه شو تو دلت قرار داد.دیکه به حرفای بد و منفی دیگران فکر نکن عزیزم ❤️ اگه شعور داشتن اینطوری نمیگفتن
0
1401/08/23
سوال کننده
مرسی عزیزم قربونت برم انشالله خدا بزودی معجزشو نشون خودتم بده فدات شم یه نی نی خوشگل بهت بده
0
1401/08/23
ن ب
سلام مبارکتون باشه😍 آزمایش هم دادین؟
0
1401/08/23
سوال کننده
سلام فدات شم میخام شنبه برم آزمایش که بتام پایین نباشه مجبور باشم تکرار کنم
0
1401/08/23
ن ب
عزیزم ایشالا به سلامت بغل بگیرینش😍
0
1401/08/23
سوال کننده
قربونت برم عزیزم انشالله بزودیه زود قسمت خودت قسمت همه ای چشم انتظارا دعا کنین این بمونه برام مشکلی نداشته باشه
0
1401/08/23
ن ب
فدات شم عزیزم نگران نباش خیلی هم تا تشکیل قلب موبایل دستت نگیر
0
1401/08/23
سوال کننده
فقط از خارج رحمی میترسم یبار تجربه کردم نمیخام تکرار شه
1
1401/08/23
ن ب
نه این نینی اومده که بمونه😍
0
1401/08/23
سوال کننده
به امید خدا
0
1401/08/23
Solmaz .
مثبته مبارکتون باشه عزیزم
انشالله قسمت همه ی اقدامیا
انشالله قسمت همه ی اقدامیا
0
1401/08/23
سوال کننده
ممنون عزیز دلم انشالله قسمت همه انشالله بزودی بی بی مثبت شما
0
1401/08/23
Solmaz .
قربونت عزیزم
0
1401/08/23
هستی
انشاالله عزیزم... مرسی از دعات مهربونم🤗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1314

