سلام مامانهای عزیز یه دوره یکـماهه به پسرم اینفاکول دادم خیلی خوب بود و اروم شد میخواستم ببینم مشکلی نداره دوباره بگیرم بهش بدم دوباره گریه هاش شروع شده و شبانه روز غر میزنه😨
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



292
1401/08/22





