سلام
من مهر سال گذشته زایمان کردم و وقتی بچم نهم ماهش شد (یعنی تیر امسال)پریود شدم ولی بعد از اون مرتب نبود.و بعد از چند ماه اول مهر دوباره پریود شدم و بعد از اون دوباره پریود نشدم
چون تو دوران شیردهی هستم این طبیعیه یا به دکتر مراجعه کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



253
1401/08/22


