اولش دلپیچه گرفتم و پا درد،بعد خارش سر و صورت و گردنم شروع شد،برامدگی هارو ک رو صورتم حس کردم رفتم جلو آیینه
واااای وحشتناک شده پوست صورتم😣حتی داخل گوشمم زده
یکدفعه در عرض نیم ساعت....
چین اینا؟خوب میشه؟😓
میتونه الرژی غذایی باشه؟بعد از خوردن اون چیزبرگر لعنتی اینطوری شدم
پرسش (1401/08/22):
همی الان صورتم پر شد از کهیر😟
841
24
1401/08/22
سوال کننده
1
1401/08/22
نسترن ..
سلام گلم ی چیزی خوردی حساسیت داده بدنت
0
1401/08/22
سوال کننده
پسرت چطوره نسترن؟
موفق نشدی ببری آم آر آی،نه؟
موفق نشدی ببری آم آر آی،نه؟
0
1401/08/22
سوال کننده
یعنی چیز جدیدی ک تا حالا نخورده باشم؟
0
1401/08/22
سوال کننده
حس میکنم مسمومم شدم
خیلی دلپیچه دارم
خیلی دلپیچه دارم
1
1401/08/22
سمیرا سمیر
ن عزیزم منم انفلانزا گرفتم ایمطپر بود اول پاعام بعد معدم بعد صورتم مث جوش قرمز متورم بود اما هودس توی پنح روز خوب اما من کلورد ابنام داستم
0
1401/08/22
سوال کننده
مرسی
گلودرد میگی داشتی؟
گلودرد میگی داشتی؟
1
1401/08/22
💮maral💮 .
مریم صد درصد ب چیزی حساسیت داشتی منم ابجیم یه بار همینجوری شده بود رفته دکتر یه دونه آمپول زدسر۱ساعت خوب شد
0
1401/08/22
سوال کننده
انقد حالم بده انقد بده
برم الان دکتر؟شوهرم و بچه ام خوابن😔
برم الان دکتر؟شوهرم و بچه ام خوابن😔
0
1401/08/22
سوال کننده
اره همینه
دلپیچه ام نمیدونم چیه آخه!!!
دلپیچه ام نمیدونم چیه آخه!!!
0
1401/08/22
مامان ی خانم کوچولو
حتما برو بیمارستان اگه حالت بده یا درمانگاه ی آمپول میزنن خوب میشی
0
1401/08/22
رضوان مامان علی آقا
عزیزم تب داری؟؟
1
1401/08/22
مامانِ رهام
حساسیت دادی ب ی چیزی
شاید تو سسش یا موادش چیزی داشته ک بهش حساس بودی
اگه نمیتونی الان بری دکتر آنتی هیستامین یا سیتریزین بخور تا بعد ک بری دکتر
شاید تو سسش یا موادش چیزی داشته ک بهش حساس بودی
اگه نمیتونی الان بری دکتر آنتی هیستامین یا سیتریزین بخور تا بعد ک بری دکتر
1
1401/08/22
فریبا Barao
شربت یا قرص
سیتریزین بخور خوب میشس الرژی داری حتما ب یه چیزی
سیتریزین بخور خوب میشس الرژی داری حتما ب یه چیزی
0
1401/08/22
سوال کننده
سلام
دیشب شوهرم یدونه دمیترون بهم داد خوب شدم!!
ولی فک نکنم به قرص مربوط بود چون اینو دادم پایین خوب شدم
دیشب شوهرم یدونه دمیترون بهم داد خوب شدم!!
ولی فک نکنم به قرص مربوط بود چون اینو دادم پایین خوب شدم
0
1401/08/22
سوال کننده
خدا به بچم رحم کرد کارم ب بیمارستان نکشید با اون حالی ک داشتم
0
1401/08/22
سوال کننده
صورتمم خیلی بهتره هنوز التهاب داره ولی دیگه هیولا نیستم😄
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنونم ازتون بچه ها💋
0
1401/08/22
سوال کننده
نه تب نداشتم
0
1401/08/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم یا با اورژانس تماس بگیرید جان دل🌸
درگیر حساسيت شده اید در چنین مواردی سریع یک عدد سیتریزین یا لوراتادین بخورید 🌹
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم یا با اورژانس تماس بگیرید جان دل🌸
درگیر حساسيت شده اید در چنین مواردی سریع یک عدد سیتریزین یا لوراتادین بخورید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




