اگه با تغیر پوزیشن برطرف میشه چیز خاصی نیست
اکثرا این دردها طبیعی هستش واسه ماهای آخر
منم همینم🙄
موقع نشستن و از حالت خوابیده پاشدن خیلی درد دارم بیشتر لگن درد
به دکترت بگو احتمالا یه nst از نی نی میگیره
بله همینکارو باید بکنم ممنون
منم دو روزه زیر دلم انگار سفته مخصوصا موقع خم شدن یا نشستن
سلام به روی قشنگتون مامان جان
باتوجه به سن بارداری اگرچه در مواردی این شرایط میتواند ناشی از انقباضات کاذب یا به اصطلاح براکستون هیکس باشد که خطری ندارند اما با توجه به اینکه من نمیتوانم شما را از نزدیک ببینم و با توجه به اینکه دردها حالت گرفتگی دارند همین امروز جهت انجام تست ان اس تی و چک انقباض با توکومتری به بیمارستان مراجعه کنید تا اگر احیاناً در معرض خطر زایمان زودرس بودید اقدامات لازم همچون تزریق بتامتازون برایتان انجام گردد❤️
ممنون از پاسخگویی شما عزیزم
خواهش میکنم الهه نازنینم 💜💜