سلام وقت بخیر
تقریبا یک ماهه ترشحات بعضا سفید و پنیری بعضا بی رنگ دارم
بدبوعه و بوی تندی داره
هفته پیش که به دکتر مراجعه کرده بودم باهاشون در میون گذاشتم گفتن دو هفته دیگه بیا و داروی خاصی ندادن
میخاستم نرم و هفته ۱۲ برای غربالگری برم
ولی الان نگرانم که نکنه عفونت داشته باشم و برای جنین خطرناک باشه
میتونم تا هفته ۱۲ صبر کنم یا خطرناکه و به دکتر مراجعه کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



490
1401/08/22


