سلام خانم دکتر مهربون و دوستای گلم شبتون بخیر
ما ی سونوگرافی انجام دادیم ک معلوم شد همسرم واریکوسل داره
من ۲ تا سوال داشتم ازتون.
ازکجا بدونم که واریکوسل اش گرید ۱ هست یا ۲ یا ۳
بعدش نزدیکی برای همسرم ضرر نداره؟؟؟
پرسش (1401/08/21):
آیا کسایی ک واریکوسل دارند
745
67
1401/08/21
سوال کننده
0
1401/08/21
ماه 💙
سلام عزیزم عکس سونو رو بفرست
0
1401/08/21
سوال کننده
چشم
0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
سلام حنایی بلید تست اسپرم حتما انجام بده تا مشخص بشه
و اینکه نه ضرر نداره همسرمنم واریکوسل داشت
و اینکه نه ضرر نداره همسرمنم واریکوسل داشت
0
1401/08/21
سوال کننده
اسپرم خب انجام داده دیگ
0
1401/08/21
سوال کننده
الناز عمل کرد؟
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
این سونوگرافیه
0
1401/08/21
سوال کننده
یدونه ازمایش داد
0
1401/08/21
سوال کننده
ازمایش اسپرم ک گفتن باید سونو خن باشه
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
برای شوهر من گرید ۳ بود ما قبل از اینکه بدونیم واریکوسل داره من دو بار باردار شدم هر دوبار رشدش متوقف شد بعد ازمایشات مشخص شد مشکل از همسرم بوده به خاطر واریکوسل که باید عمل میکرد دو سال پیش عمل کرد و خداروشکر همه چی خوب شد
0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
آزمایش اسپرم داده یا نه هنوز
0
1401/08/21
سوال کننده
خداروشکر
چن وقت بعد عمل حامله شدی
چن وقت بعد عمل حامله شدی
0
1401/08/21
سوال کننده
آره خب نگا فرثتادم
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
دکتر گفت ۳ ماه بعد عمل اقدام کنید ولی ما نمیخواستیم دوسال گذشت دیگه ناخواسته من باردار شدم
0
1401/08/21
سوال کننده
اهاااا الهی شکر ک درست شده
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
نشون اورولوژیست دادین
0
1401/08/21
سوال کننده
آره ولی نگف گرید چند هس
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
خوب چی گفت بهتون باید عمل بشه یا نیازی نیست
0
1401/08/21
سوال کننده
آره گف عمل بشه
1
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
پس گرید ۳ هستش که باید عمل بشه
1
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
هر چی زود تر عمل کنه خودش راحت میشه عملشم سخت نیست
0
1401/08/21
سوال کننده
عععع ک اینطور نگرانم خیلییی نگرانم
0
1401/08/21
سوال کننده
چند روز موند بیمارستان همسرت
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
فقط مراقب باش باردار نشی
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
جلوگیری کن حتما
0
1401/08/21
سوال کننده
مواظبم دیگ
1
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
اصلا نموند ظهر عمل کردن عصر مرخص کردن
0
1401/08/21
سوال کننده
واقعا
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
دو روز هم استراحت کرد بعدش رفت سرکار
0
1401/08/21
سوال کننده
ععع
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
اره میگم که سخت نیست
0
1401/08/21
سوال کننده
از کجاش بخیه زده بوون
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
زیر شکمش دو تا کوچولو بریدن
0
1401/08/21
سوال کننده
ینی از بیضه هاش نبود
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
البته خدا خیر بده دکتری که همسرم و عمل کرد یه روز قبل عمل معاینه کرد و گفت من دو طرف و برات عمل میکنم که یه وقت اون یکی طرفش دچار واریکوسل نشه و مجدد احتیاج به عمل داشته باشی
0
1401/08/21
سوال کننده
والا خوب کاری کرده دستش درد نکنخ
0
1401/08/21
سوال کننده
من فک میکردم عمل از زیر بیضه هاش میکنن
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
نه از زیر شکم باز میکنن اون رگ که دچار واریکوسل میشه و تو هم گره میخوره اونجاست رو بیضه نیست که
0
1401/08/21
الناز مامان نيکان❤
به شوهرت هم بگو همین کارو کنه ما یه تومن بیشتر دادیم اون طرف هم عمل کرد
1
1401/08/22
سوال کننده
فداتصم مرسی گلم
0
1401/08/22
nayereh d
علائمش چیه؟
0
1401/08/22
mali ..
سلام عزیزم اگه گفتن نیاز ب عمله ک گرید ۳
منم شوهرم واریکوسل داشت و عمل کرد عملش هم سخت نیست
انشالا رفع بشه
منم شوهرم واریکوسل داشت و عمل کرد عملش هم سخت نیست
انشالا رفع بشه
0
1401/08/22
mali ..
شوهر من هیچ علائمی نداشت اصلا
اقدام داشتم و حامله نمیشدم دکتر آزمایش فرستاد شوهرم و فهمیدن واریکوسل داره
اقدام داشتم و حامله نمیشدم دکتر آزمایش فرستاد شوهرم و فهمیدن واریکوسل داره
0
1401/08/22
mali ..
البته شنیدم هر طرفی ک واریکوسل باشه بیضه بزرگتره و درد میگیره گاهی
0
1401/08/22
nayereh d
بزرگ کوچیکشو نمیدونم
ولی میگه یه وقتایی درد میگیره
ولی میگه یه وقتایی درد میگیره
0
1401/08/22
mali ..
بره دکتر اورولوژی معاینه میکنن لازم باشه میفرستن سنوگرافی
0
1401/08/22
سوال کننده
حاملگی هام درست نیستش
خارج رحمی و دوقلوی بهم چسبیده و سندرم د دار و
شیمیایی و
خارج رحمی و دوقلوی بهم چسبیده و سندرم د دار و
شیمیایی و
0
1401/08/22
سوال کننده
بیشتر در سمت چپ هستش
0
1401/08/22
سوال کننده
من رفتم دکتر واس خودم گف شوهرتم باید ازمایش اسپرم بده ک دیدیم خوب نیست جوابش
رف سونو گف واریکوسل هس
رف سونو گف واریکوسل هس
0
1401/08/22
رها کریمی
ینی اگر کسی همسرش واریکوسل داشته باشه حتی حامله هم بشه به مشکل بر میخوره بچش؟
0
1401/08/22
رها کریمی
امکان نداره سالم باشه اون بچه؟
1
1401/08/22
سوال کننده
چرا امکان داره سالم هم باشه
0
1401/08/22
سوال کننده
ولی
0
1401/08/22
سوال کننده
کسایی ک واریکوسل دادن شکل ظاهری اسپرم خراب میشه باعث مشه بچه مشکل قلب یا سندرم داشته باشه
0
1401/08/22
سوال کننده
نطفه ضعیف میشه
0
1401/08/22
رها کریمی
واای منم شوهرم واریکوسل داره ینی عمل هم دوسال پیش تر کرده ولی برگشته، بعد تحرک اسپرم هاشم کمه 7درصده الان دکتر قرص داده گفته فعلا تا دو ماه اینا رو بخوره
0
1401/08/22
حانیه ح
عزیزم شرایطت عین شوهر منه دیگه شوهر من ۴سال بود هر قرص و دارو گیاهی که بگی مصرف کرده بود ولی انگار نه انگار که اخرش رفت زالو درمانی قرار بود ۴جلسه بره بعد بره سونو بده ببینه واریکوسلش رفع شده یا نه که من بعد از جلسه سوم باردار شدم این ماه قرار بود ای وی اف رو شروع کنم
0
1401/08/22
رها کریمی
شوهرم هر کارش مبکنم مبگه زالو الکیه
0
1401/08/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
ارتباط جنسی و نزدیکی هیچ خطری برای همسرتان ندارد نگران نباشید. گرید یا درجه واریکوسل هم باید توسط اورولوژیست مشخص گردد ❤️
ارتباط جنسی و نزدیکی هیچ خطری برای همسرتان ندارد نگران نباشید. گرید یا درجه واریکوسل هم باید توسط اورولوژیست مشخص گردد ❤️
0
1401/08/22
سوال کننده
ینی زالو در مانی خوبه
0
1401/08/23
حانیه ح
ما که بعد از پنج سال دوا و درمان و عمل و ای یو ای از زالو نتیجه گرفتیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




