سلام خانومای گل امیدوارم که حالتون خوب باشه
من غزلم
راستش خیلی وقته که اپ اوما رو دارم ولی اصلا به بخش پرسش و پاسخ ش سر نزده بودم
حدودا دو ماهی میشه که این بخش و چک میکنم
خیلی از جمع مامانای مهربون و همدلی شون و همینطور خانم دکتر مهربون که همه سوالا رو جواب میده خوشم اومد
این شد که اشتراک اوما رو خریدم تا منم بتونم باهاتون هم صحبت بشم
امیدوارم منم به عنوان دوستتون قبول کنید😘
اگه سوالی دارید بپرسید تا بیشتر با هم آشنا بشیم
پرسش (1401/08/21):
من یه اومایی جدیدم بیاید با هم آشنا بشیم خانوما😍
1133
234
1401/08/21
سوال کننده
7
1401/08/21
❤️ آنـــه ❤️ m
سلام عزیزم
خوش امدی
خوش امدی
0
1401/08/21
samira s
سلام خوش آمدی 🥰
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی😘
0
1401/08/21
maryam ss
سلام عزیزم
خوش اومدی
خوش اومدی
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام گلم ممنونم 😘
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم 😍🙏
0
1401/08/21
نگار کاظمی
سلام
خوش اومدی عزیزم🥰
خوش اومدی عزیزم🥰
1
1401/08/21
سوال کننده
مرسی مهربون😍
0
1401/08/21
🌼پینار 🌼
سلام خانوم
خوش اومدی
خوش اومدی
2
1401/08/21
سوال کننده
من بعضی هاتونو از رو اسم و عکس پروفایل میشناسم
البته اونایی که خیلی فعال بودید 😁
البته اونایی که خیلی فعال بودید 😁
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی گلم 😍
0
1401/08/21
سوال کننده
نگار جون شما از فعالا بودی
خوشحالم از آشناییت 😘❤️
خوشحالم از آشناییت 😘❤️
0
1401/08/21
NEDA
سلام خوش اومدی
ببین اینجایی فقط سوالاتتو بپرس تموم
من کلی توی اوما فعالیت داشتم ۳سال پیش
کلی پیشنهاد میدادم و عملیش میکردن
یکیش همین هفته کنار اسم بخوره
بچه ها توی پروفایل باشن که بدونیم کیا هم هفته و هم شرایطمون هستن
ولی تا یک کلمه حرف از کارم میزنم اونم فقط برای کمک ب کسایی ک استرس دارن یا راه حل مشکلشونو دارم
سریع میگن مسدود
اوایل ک پیج زدن اومدیم با اوما پیجامونو تبادل کنیم من بنرشو گذاشتم کلی جذب از پیجم رفت
۱۴ ساعت ک از تبلیغش گذشت بعد گفتن ک نمیتونیم تبلیغات نداریم
تاپیک قبلی رو گم کردم میدونم اینم میبینید ادمین های اوما
لطفا مسدود کنید اکانتمو
برنامه زیاده ک قدر فعالاشونو بدونن
ن اینکه فقط ب نفع خودشون استفاده کنن از کاربر بعد تهدیدش کنن ک مسدود
من دلیلم از اومدن اینجا فقط کمک ب خانوماس
مثل پیجم ک مشاوره و جواب دادن ب سوالاشون رایگانه
وگرنه بخام وقت الکی بگذرونم برنامه های دیگ هستن ک کاربرنمونه م کردن ب خاطر فعالیت نه مسدود
ادمینای اول اوما خیلی بهتر بودن،مهربون تر مودب تر
ولی الان چون شلوغ شده اینجا....
ببین اینجایی فقط سوالاتتو بپرس تموم
من کلی توی اوما فعالیت داشتم ۳سال پیش
کلی پیشنهاد میدادم و عملیش میکردن
یکیش همین هفته کنار اسم بخوره
بچه ها توی پروفایل باشن که بدونیم کیا هم هفته و هم شرایطمون هستن
ولی تا یک کلمه حرف از کارم میزنم اونم فقط برای کمک ب کسایی ک استرس دارن یا راه حل مشکلشونو دارم
سریع میگن مسدود
اوایل ک پیج زدن اومدیم با اوما پیجامونو تبادل کنیم من بنرشو گذاشتم کلی جذب از پیجم رفت
۱۴ ساعت ک از تبلیغش گذشت بعد گفتن ک نمیتونیم تبلیغات نداریم
تاپیک قبلی رو گم کردم میدونم اینم میبینید ادمین های اوما
لطفا مسدود کنید اکانتمو
برنامه زیاده ک قدر فعالاشونو بدونن
ن اینکه فقط ب نفع خودشون استفاده کنن از کاربر بعد تهدیدش کنن ک مسدود
من دلیلم از اومدن اینجا فقط کمک ب خانوماس
مثل پیجم ک مشاوره و جواب دادن ب سوالاشون رایگانه
وگرنه بخام وقت الکی بگذرونم برنامه های دیگ هستن ک کاربرنمونه م کردن ب خاطر فعالیت نه مسدود
ادمینای اول اوما خیلی بهتر بودن،مهربون تر مودب تر
ولی الان چون شلوغ شده اینجا....
0
1401/08/21
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام خوش اومدی
0
1401/08/21
NEDA
من ک پاک کردم پول اشتراکم مال خودشون
امیدوارم همتون به خواسته هاتون برسید و سلامت باشید❤️✋️
امیدوارم همتون به خواسته هاتون برسید و سلامت باشید❤️✋️
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم
منکه تازه واردم و امیدوارم مشکلی برام پیش نیاد
ولی ممنون بابت راهنمایی هات
منم قراره ازین به بعد سوالامتو تو جمع دوستانه از دکتر اوما و خانومای دیگه بپرسم
این تاپیک و فقط برای آشنایی زدم
منکه تازه واردم و امیدوارم مشکلی برام پیش نیاد
ولی ممنون بابت راهنمایی هات
منم قراره ازین به بعد سوالامتو تو جمع دوستانه از دکتر اوما و خانومای دیگه بپرسم
این تاپیک و فقط برای آشنایی زدم
1
1401/08/21
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سلام عزیزم خوش اومدی ب اوما مهشیدم مامان علیسان و انشالله آیسان😇😇😇😇
0
1401/08/21
سوال کننده
عزیزم کاش پاک نمیکردی 😢
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزه دل ممنون
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام مهشید جون
خدا حفظش کنه پسر گلتو😍
و امیدوارم ایسان کوچولو ام زودتر به جمع خونواده تون اضافه بشه
خدا حفظش کنه پسر گلتو😍
و امیدوارم ایسان کوچولو ام زودتر به جمع خونواده تون اضافه بشه
0
1401/08/21
kok_mi
سلام عزیزم خوش اومدی🫂❤️
0
1401/08/21
Zahra Delbar
سلام گل خوش اومدی، ماشاالله به خودتون و اون عروسک نازتون خدا حفظش کنه
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی مهربون
خدا 3 تا دلبرتو برات نگه داره😍
خدا 3 تا دلبرتو برات نگه داره😍
0
1401/08/21
❤mahur❤ ❤mahak❤
خوش اومدی قشنگم😍
0
1401/08/21
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ممنون عزیزم خدا گل دخترشمارو هم حفظ کنه
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام زهرا جون
مرسی از محبتت مهربونم خدا دختر گل شمارم براتون نگه داره😍❤️
مرسی از محبتت مهربونم خدا دختر گل شمارم براتون نگه داره😍❤️
0
1401/08/21
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
سلام عزیزم،خوش اومدی🥰
0
1401/08/21
Nazi ❤🥰)
سلام عزیزم خوش امدی
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی
شمارم از رو دوتا فرشته ی خوشگلت میشناسم
مامان ماهور و ماهک😍❤️
شمارم از رو دوتا فرشته ی خوشگلت میشناسم
مامان ماهور و ماهک😍❤️
0
1401/08/21
سوال کننده
قربونت 😘
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام فاطمه جون مرسی گلم😍🙏
1
1401/08/21
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
فدات❤️
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزه دل😍🙏
0
1401/08/21
سوال کننده
چقدر ذوق دارم برای دوستای جدیدم😍😍😍
0
1401/08/21
hana ۱۳۸۰
سلام گلم خیلی خوشومدی ب جمع ما
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که تو جمع شمام مرسی😍🙏
خیلی خوشحالم که تو جمع شمام مرسی😍🙏
0
1401/08/21
سوال کننده
دخترا یه سوال
من الان در حال اقدام به بارداریم برای بچه دوم
چیکار کنم کنار اسمم اقدام به بارداری بزنه؟ 🤔🤔
من الان در حال اقدام به بارداریم برای بچه دوم
چیکار کنم کنار اسمم اقدام به بارداری بزنه؟ 🤔🤔
0
1401/08/21
نگار کاظمی
فدات عزیزدلم
همچنین😘🥰
انشالله دوستای خوبی برای هم باشیم❤😘
همچنین😘🥰
انشالله دوستای خوبی برای هم باشیم❤😘
0
1401/08/21
m 00 0
سلام خوش اومدی🤩
1
1401/08/21
سوال کننده
به امید خدا 😍😍🙏🙏
0
1401/08/21
خانم گل .
سلام خوش امدین❤🌺
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم ممنونم😍🙏
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی گلم😍🙏
0
1401/08/21
momi_mah .
سلام خوش اومدی عزیزم❤️
0
1401/08/21
Mahsa. M M
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی 😍
0
1401/08/21
🌼 maryam 🌼
سلام عزیزم خوش اومدی
0
1401/08/21
زهرااا🤱 🦋
خوش اومدی عزیزم
0
1401/08/21
سوال کننده
ممنون عزیزم 😍🙏
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی مهربونم 😍🙏
0
1401/08/21
سوال کننده
ممنون عزیزم 😍🙏
0
1401/08/21
سوال کننده
مرررسی عزیزه دل😍🙏
0
1401/08/21
❤️ بهار ❤️
سلام عزیزم خوش اومدی
البته من خودمم یه جورایی ناشناخته م تقریبا بخاطر اینکه زیاد فعال نیستم😊
البته من خودمم یه جورایی ناشناخته م تقریبا بخاطر اینکه زیاد فعال نیستم😊
0
1401/08/21
سوال کننده
منکه از خوش اومدی گفتنای شما خسته نمیشم
هر چی بیشتر میشه تعداد تون بیشتر ذوق میکنم😍😍😍
شمام از پیامای تشکرم خسته نشید😅
هر چی بیشتر میشه تعداد تون بیشتر ذوق میکنم😍😍😍
شمام از پیامای تشکرم خسته نشید😅
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی
چه اشکالی داره کم کم شناخته میشیم
هردو😍🙏
چه اشکالی داره کم کم شناخته میشیم
هردو😍🙏
0
1401/08/21
❤mahur❤ ❤mahak❤
😍😍😍😍😍😍😍واقعا
1
1401/08/21
سوال کننده
اره گلم
خدا حفظشون کنه برات جوجه هاتو❤️😘
خدا حفظشون کنه برات جوجه هاتو❤️😘
0
1401/08/21
sami *
خوش اومدی
توو همون قسمت که اسم و اینا وارد کردی گزینه داره بتونی وارد کنی
توو همون قسمت که اسم و اینا وارد کردی گزینه داره بتونی وارد کنی
1
1401/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم
الان چک میکنم 🙏😘
الان چک میکنم 🙏😘
0
1401/08/21
سوال کننده
عزیزم چک کردم
فقط وضعیت عادی، مادرانه و بارداری داره
که من مادرانه رو انتخاب کردم
برای اقدام چیزی ندیدم
فقط وضعیت عادی، مادرانه و بارداری داره
که من مادرانه رو انتخاب کردم
برای اقدام چیزی ندیدم
0
1401/08/21
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
سلام سلام خوش امدی عزیزم من سوگل هستم استرسی ترین خانم اوما ک همه رو کچل کرده 22سالمه اطراف تهران زندگی میکنم😅😅
0
1401/08/21
Solmaz .
سلام سولمازم عزیزم منم تازه واردم ۲۷ سالمه🥰
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم
به به چه خوش انرژی 😍😍
خوشحالم از آشناییت
به به چه خوش انرژی 😍😍
خوشحالم از آشناییت
0
1401/08/21
🌱 nstrn 🌱
سلام عزیزم خوش اومدی❤️❤️
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام سولماز جون خوشحالم از آشناییت
منم 28 سالمه
منم 28 سالمه
0
1401/08/21
نگار کاظمی
شماهم خیلی خیلی خوش اومدی عزیزم🥰
1
1401/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم 🙏😍
1
1401/08/21
Solmaz .
قربون شما🥰
0
1401/08/21
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
قربونت برم 😍🫀 همچنین مهربون💐
0
1401/08/21
sami *
خانومایی که گزینه اقدام رو زدین راهنمایی کنید چیکار کردین دوستمون هم انجام بدن
0
1401/08/21
نسیم م
سلام غزلی
من مامان آریا و نیکانم
خیلی خیلی خوش اومدی عزیزم ❤️
من مامان آریا و نیکانم
خیلی خیلی خوش اومدی عزیزم ❤️
0
1401/08/21
Solmaz .
خوشبختم جانم
0
1401/08/21
سوال کننده
دیگه به خودت نگو استرسی
من دیگه به خوش انرژی بودن میشناسمت😘❤️😁
من دیگه به خوش انرژی بودن میشناسمت😘❤️😁
0
1401/08/21
yasi
چه دختر قشنگی دارین😍
1
1401/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم 🙏
0
1401/08/21
نسیم م
دختر تو کجایی؟ یاسین خوبه؟
0
1401/08/21
yasi
همین جاها عزیزم
شکرخدا بد نیست
شما خوبی؟
بچه ها خوبن؟
شکرخدا بد نیست
شما خوبی؟
بچه ها خوبن؟
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام نسیم جون ممنونم😍
بله شمام فعال بودید خوشحالم از آشناییت 😘😘
بله شمام فعال بودید خوشحالم از آشناییت 😘😘
0
1401/08/21
Solmaz .
خانمی یه سوال شما پسرتون مریض شده بود همونی؟؟ اون موقع اشتراک اوما نداشتم فقط خواننده بودم کلی دعا کردم پسرتونو
0
1401/08/21
نسیم م
لثه اش بهتره؟
1
1401/08/21
سوال کننده
همچنین گلم😘
0
1401/08/21
نسیم م
الهی فدات شم عزیزم ممنونم از لطف و محبتت🥺
1
1401/08/21
نگار کاظمی
بله همونن سولماز جان
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف داری😍😍🙏🙏
0
1401/08/21
yasi
نه والا تو این هفته میبرمش دکتر
0
1401/08/21
نسیم م
آخ الهی دورش بگردم
1
1401/08/21
yasi
منُ هم کل اوما میشناسن
امدوارم شماهم بشناسی😄
امدوارم شماهم بشناسی😄
0
1401/08/21
نسیم م
خوشگل خانم❤️
0
1401/08/21
yasi
خدانکنه عزیزم
ببرم دکتر خودش ببینم چی میگه بعد ببر دندون پزشکی نه؟
اینجا دندون پزشک اطفال نداره باید ببرم یزد
ببرم دکتر خودش ببینم چی میگه بعد ببر دندون پزشکی نه؟
اینجا دندون پزشک اطفال نداره باید ببرم یزد
0
1401/08/21
نسیم م
دندون پزشک معمولی نمیتونه ببینه؟
0
1401/08/21
yasi
دکتر اوما گفت اطفال ببر
0
1401/08/21
نسیم م
آریا دندونش که دراومد سیاه بود! از بس شیر میخورد. بردم دکتر دندون پزشک خودم اول. چهارماهش بود
0
1401/08/21
سوال کننده
اسم تونو زیاد دیدم ولی چون عکس از خودتون یا کوچولو نزاشتید دقیق یادم نیست
ازین به بعد دیگه میشناسم مامانِ یاسین😁
ازین به بعد دیگه میشناسم مامانِ یاسین😁
0
1401/08/21
yasi
اصلا دکتر گفت ببر مطمئن بشی دندون سرجای خودش درمیاد اصلا بهم ریختم
1
1401/08/21
Solmaz .
خدا نکنه عزیزم فدات
0
1401/08/21
yasi
عزیزم
خوشبختم از آشناییت
خوشبختم از آشناییت
0
1401/08/21
نسیم م
درمیاد، ولی چرا اینهمه ورم کرده بچم درد نکشه ی وقت🥺
0
1401/08/21
yasi
درد نداره اصلا
1
1401/08/21
نسیم م
خدا رو صد هزار مرتبه شکر
0
1401/08/21
سوال کننده
سولماز جون میشه بگی اون اقدام و چجوری زدی که اومده کنار اسمت؟
1
1401/08/21
سوال کننده
منم همینطور عزیزم 😍
0
1401/08/21
yasi
عزیزم اونجایی که پریودتو وارد کردیا
0
1401/08/21
Solmaz .
چشات قشنگ میبینه گلم
0
1401/08/21
سوال کننده
اونجا وارد کردم تاریخ اقدام و ولی نزده برام انگار
0
1401/08/21
yasi

تیک ایا میخواهید باردار شوید رو بزن
0
1401/08/21
Solmaz .
اونجایی که تاریخ پریودیمو زدم ی گزینه داشت تاریخ شروع اقدام رو زدم
0
1401/08/21
سوال کننده

منم وارد کردم واسه همین تعجب کردم که نزده
0
1401/08/21
سوال کننده
منم وارد کردم
شاید بعدا خودش درست شه
شاید بعدا خودش درست شه
0
1401/08/21
Solmaz .
البته بچه ها من ۵ ماهه که درمانو شروع کردم ولی یکسال اقدام طبیعی داشتم ک مناسفانه تازه فهمیدم کلیییی مشکل دارم😭
0
1401/08/21
سوال کننده
اگه درست نشد شما بدونید من تو اقدامم😂😂
1
1401/08/21
Solmaz .
اره شاید خودش درست شد
0
1401/08/21
nayereh d
میشه منم بپرسم؟
0
1401/08/21
Solmaz .
اوکی گلم😂
0
1401/08/21
ماریا فرزین
سلام منم همینطور.تازه اشتراک گرفنم
0
1401/08/21
Solmaz .
با من بودید جانم؟
0
1401/08/21
nayereh d
من اقدام به بارداری هستم
ماه پیش رفتم سونو ۱۳ سیکل
اندومتر پایین فولیکول غالب نداشتم
این ماه که رفتم گفت کیست های ریز متعدد هم داری
الان ۴روز از موعد پریودیممیگذره و نشدم
احتمال داره باردار باشم
ناگفته نماند ۲ماه پیش امپول hcgهم دکتر داد که زدم
0
1401/08/21
nayereh d
بله عزیزم حالا ه کس تجربه داره
0
1401/08/21
سوال کننده
عزیزه دلم امیدوارم خیلی زود باردار بشی
غصه نخور استرس نداشته باش
که همینا مانع بارداری میشه
مطمئن باش خیلی زود مامان میشی😉
غصه نخور استرس نداشته باش
که همینا مانع بارداری میشه
مطمئن باش خیلی زود مامان میشی😉
0
1401/08/21
nayereh d
بی بی چک هم زدم منفی بوده🥲
0
1401/08/21
سوال کننده
بله عزیزم بپرس
0
1401/08/21
سوال کننده
😂😂😂
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام ماریا جون
خوشبختم از آشناییت عزیزم 😍
خوشبختم از آشناییت عزیزم 😍
0
1401/08/21
سوال کننده
عزیزم من اطلاعاتی ندارم تو این مورد
دوستای دیگه اگه میدونید راهنمایی کنید
دوستای دیگه اگه میدونید راهنمایی کنید
0
1401/08/21
Solmaz .
من ضخامت اندومترم نازکه
و هورمون fsh بالاس و هر ماه با کلیییی قرص و امپول بازم فولیکول خوبی ندارم
دکترم برام ازمایش amh نوشت که قراره دی ماه انجام بدم تو این فاصله کلی داروی تقویتی گرفتم ک شاید با خوردنش ذخیرم خوب باشه خلاصه دکترم ک یجورایی گفته اگه ذخیرت پایین بود باید بری ای یو ای یا ای وی اف 😒😥
و هورمون fsh بالاس و هر ماه با کلیییی قرص و امپول بازم فولیکول خوبی ندارم
دکترم برام ازمایش amh نوشت که قراره دی ماه انجام بدم تو این فاصله کلی داروی تقویتی گرفتم ک شاید با خوردنش ذخیرم خوب باشه خلاصه دکترم ک یجورایی گفته اگه ذخیرت پایین بود باید بری ای یو ای یا ای وی اف 😒😥
0
1401/08/21
ماریا فرزین
فدات عزیزم همچنین🥰
1
1401/08/21
Solmaz .
صبور باش عزیزم شاید لانه گزینی دیر انجام شده باشه هنوز زوده ب نظرم تا زمانی ک پری نشی امیدی هست
0
1401/08/21
Solmaz .
قربونت عزیزم اره سعی میکنم اصلا استرس نداشته باشم ولی بازم ذهنم درگیر میشه چ کنم
انشالله توام بزودی مجدد مامانی بشی
انشالله توام بزودی مجدد مامانی بشی
0
1401/08/21
سوال کننده
امیدوارم دارو ها زودتر جواب بده و بتونی طبیعی باردار بشی گلم
0
1401/08/21
سوال کننده
😘😘❤️❤️
0
1401/08/21
yasi
عزیزم مادرانه فعاله برات بزن عادی
1
1401/08/21
Solmaz .
فداتشممم انشاللههه
0
1401/08/21
Solmaz .
افرین مامان با تجررربه 😍😅
0
1401/08/21
سوال کننده
میفهمم ما هر چقدرم بگیم استرس نداریم برای این موضوع بازم ذهن مون درگیرشه
سعی کن سرگرمی درست کنی برای خودت که کمتر ذهنت وقت پیدا کنه برای درگیر شدن
من خیلیا رو دیدم تا خسته شدن از دوا درمون و گفتن بیخیال اصلا نخواستم
همون ماه باردار شدن
فک میکنم همون استرس دلیل اصلیه
سعی کن سرگرمی درست کنی برای خودت که کمتر ذهنت وقت پیدا کنه برای درگیر شدن
من خیلیا رو دیدم تا خسته شدن از دوا درمون و گفتن بیخیال اصلا نخواستم
همون ماه باردار شدن
فک میکنم همون استرس دلیل اصلیه
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم
من با اینکه قبلا مادر شدم بازم دارم😍
من با اینکه قبلا مادر شدم بازم دارم😍
0
1401/08/21
yasi
قوربانت😄😘
0
1401/08/21
سوال کننده
اره مادرانه رو فعال زدم
مرسی الان درستش میکنم😘🙏
مرسی الان درستش میکنم😘🙏
0
1401/08/21
Solmaz .
فعلا ۲ ماه اصلاح سبک زندگی گرفتم و ورزش و اینا امیدوارم جواب بده
1
1401/08/21
سوال کننده
جواب میده عزیزم
نتيجه تلاش هاتو میبینی
نتيجه تلاش هاتو میبینی
0
1401/08/21
سوال کننده
دخترااااا هوراااا فک کنم درست شد🥰🥰🥰🥰🥰🥰
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی مامانِ یاسین
مشکلم حل شد😘🙏
مشکلم حل شد😘🙏
0
1401/08/21
setare ..
سلام خوش اومدی❣️❣️❣️
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی 🥰🙏
0
1401/08/21
Solmaz .
عه اره 😍
0
1401/08/21
سوال کننده
stk: |~|11|~|176_col
0
1401/08/21
خانم گل .
بالاخره رفتی تو اقدام😂
0
1401/08/21
سوال کننده
اره بلاخره موفق شدم😂😂😂💪💪💪
0
1401/08/21
خانم گل .
انشالله ک خیلی زود این اقدام کنار اسمت تبدیل ب بارداری بشه😍🌹
2
1401/08/21
سوال کننده
واااااااااای خدا از دهنت بشنوه
به امید خدا 😍🥰😍🥰😍
به امید خدا 😍🥰😍🥰😍
0
1401/08/21
فاطمـه
سلام سلام
خوش اومدی غزل جان💖🌸
خوش اومدی غزل جان💖🌸
0
1401/08/21
فاطیما احمدی
سلام خوش امدی من برعکس این خانم که از اوما خیلی ازیت شدن و ناراحتن خوشحالم که تواوما بودم ۳ ساله یا بیشتر اینجا هستم بدی ندیدم شایدگاهی بچها باهم بحثمون شده ولی دوستای خوبی پیدا کردم
0
1401/08/21
فاطیما احمدی
و دکترم تاجایی که تونسته بهم کمک کرده
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم
مرسی😍🙏
مرسی😍🙏
0
1401/08/21
فاطیما احمدی
انشالله از برنامه خوب استفاده کنی ولی زیادی درگیر حرفاو مسائل دیگه نشی
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی 😍🙏
منم این مدت که اشتراک نداشتم ولی چک میکردم
حس کردم فضای خیلی خوب و آرومی داره
منم این مدت که اشتراک نداشتم ولی چک میکردم
حس کردم فضای خیلی خوب و آرومی داره
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی عزیزم
ما اینجا همه خانومای عاقلی هستیم
مطمئنم این فضا همینجوری دوستانه میمونه
ما اینجا همه خانومای عاقلی هستیم
مطمئنم این فضا همینجوری دوستانه میمونه
0
1401/08/21
mom(N) 😌😌
سلام عزیزم خوشومدید😍
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام گلم مرسی😍🙏
0
1401/08/21
nazi ❄️
ولکام تو اوما 😋😋
سلام قندعسل خوش اومدی به اوما 💞
سلام قندعسل خوش اومدی به اوما 💞
0
1401/08/21
سوال کننده
مرسی مهربون
خوشحالم از آشناییت 😍😍😍
خوشحالم از آشناییت 😍😍😍
0
1401/08/21
sami *
نازی چطوری
0
1401/08/21
sami *
کم پیدایی خانوم ؟ خوش میگذره ؟؟
0
1401/08/21
Mami mary
سلام عزیزم منم تازه اشتراک گرفتم
0
1401/08/21
kok_mi
قربونت عزیزم سلامت باشی
همچنین گل دخترتو ❤️
همچنین گل دخترتو ❤️
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم😘❤️
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم😘❤️
0
1401/08/21
سوال کننده
قربونت عزیزم
0
1401/08/21
Bahar ❤
سلام عزیزم خوش اومدی
1
1401/08/21
سوال کننده
سلام بهار جون مرسی😘🙏
0
1401/08/21
آوا جون ...
سلام خوش اومدی غزل جان❤️
انشالله کنار هم خوش بگذره به هممون😍😍😍😍
انشالله کنار هم خوش بگذره به هممون😍😍😍😍
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی 😍
مطمئنم که همینطور میشه😘😘❤️❤️
مطمئنم که همینطور میشه😘😘❤️❤️
0
1401/08/21
💙maman arsen💙 nazi
سلام خوش اومدی غزل جون منم نازنینم خوشبختم از آشناییت😊
0
1401/08/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون غزل جانم
جان دل، به جمع ما خوش آمدید و خوشحالیم که همراهی دوست داشتنی چون شما را در جمع خود داریم، تلاش تیم اوما بر این هست که فضایی گرم و دوستانه و در عین جا امن را برای شما خانم ها به ارمغان بیاوریم که قطعا با همکاری خود شما عزیزان این مساله به دست آمده و پابرجا میماند من هم در حد توان خود هر زمان سوال پزشکی داشتید در خدمت هستم 💜💜💜
جان دل، به جمع ما خوش آمدید و خوشحالیم که همراهی دوست داشتنی چون شما را در جمع خود داریم، تلاش تیم اوما بر این هست که فضایی گرم و دوستانه و در عین جا امن را برای شما خانم ها به ارمغان بیاوریم که قطعا با همکاری خود شما عزیزان این مساله به دست آمده و پابرجا میماند من هم در حد توان خود هر زمان سوال پزشکی داشتید در خدمت هستم 💜💜💜
0
1401/08/21
پشتیبانی اوما
ایشون برای فکر کنم با این دفعه برای پنجمین بار است که از اوما اخراج شد
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام نازنین جون
مرسی عزیزم منم همینطور 😘❤️😍
مرسی عزیزم منم همینطور 😘❤️😍
1
1401/08/22
سوال کننده
سلام خانم دکتر مهربون
منم خوشحالم که تو جمع شمام😍🙏
بله من شاهد کمک هاتون به بقیه مامانا بودم خدا حفظ تون کنه کمک میکنید
ما خانوما از نگرانی و استرس دربیایم
ممنون که همچین فضای خوبی برای ما خانوما درست کردید موفق باشید ❤️🙏😘
منم خوشحالم که تو جمع شمام😍🙏
بله من شاهد کمک هاتون به بقیه مامانا بودم خدا حفظ تون کنه کمک میکنید
ما خانوما از نگرانی و استرس دربیایم
ممنون که همچین فضای خوبی برای ما خانوما درست کردید موفق باشید ❤️🙏😘
0
1401/08/22
پزشک اوما
عزیزدلم هستید غزل بانو جان ❤️❤️
امیدوارم که بتوانم همراه خوبی برای شما و بقیه خانم های گل اومایی باشم، ممنونم از محبتتون و دعای خیلی زیباتون، قطعا اوما به یمن و لطف حضور همه شما عزیزان، تبدیل به چنین فضایی شده است💜💜💜💜
امیدوارم که بتوانم همراه خوبی برای شما و بقیه خانم های گل اومایی باشم، ممنونم از محبتتون و دعای خیلی زیباتون، قطعا اوما به یمن و لطف حضور همه شما عزیزان، تبدیل به چنین فضایی شده است💜💜💜💜
0
1401/08/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/08/22
سوال کننده
stk: |~|2|~|grunge_14_col
1
1401/08/22
سوال کننده
stk: |~|11|~|178_col
0
1401/08/22
mamy nafas b
غزل جون خوش اومدی من مثل شما تازه واردم
0
1401/08/22
نیلوفر دُری
هاااا خوش اومدی غزل😄
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنون مینا جون 😍🙏
خوشحالم از آشناییت گلم
خوشحالم از آشناییت گلم
0
1401/08/22
سوال کننده
مرسی عزیزم 😍😉
0
1401/08/22
mamy nafas b
ماشاالله به اون دخترت با اون موهای قشنگش😍😍😍
0
1401/08/22
saba 🍭
خوش اومدی عزیزم
0
1401/08/22
Mami Sh ....
سلام غزل جان خیلی خوش اومدی😍🌹
من مامان شایانم
من مامان شایانم
0
1401/08/22
هستی
سلام غزل جونم ❤️🥰
من هستی ام ۳۰سالمه،وچند سالیه ساکن مشهدم.منم دوماهی میشه که عضو خانواده بزرگ و مهربون اوما شدم.خیلی خوبه اوما🤩خوشحال شدم از آشنایی باهات 😘🤝
من هستی ام ۳۰سالمه،وچند سالیه ساکن مشهدم.منم دوماهی میشه که عضو خانواده بزرگ و مهربون اوما شدم.خیلی خوبه اوما🤩خوشحال شدم از آشنایی باهات 😘🤝
1
1401/08/22
سوال کننده
فدای تو مهربون🥰🥰
خدا حفظ کنه دختر قشنگ تو❤️❤️😘😘
خدا حفظ کنه دختر قشنگ تو❤️❤️😘😘
0
1401/08/22
سوال کننده
مرسی عزیزه دلم 🥰🙏
1
1401/08/22
سوال کننده
سلام عزیزم مرسی🥰🙏
خوشحالم از آشناییت 😘
خوشحالم از آشناییت 😘
0
1401/08/22
سوال کننده
سلام هستی جون ممنونم 😍
اره اوما واقعا عالیه
منم خوشحالم از آشناییت گلم چه خوبه که این همه دوست مهربون پیدا کردم🥰🥰🙏🙏
اره اوما واقعا عالیه
منم خوشحالم از آشناییت گلم چه خوبه که این همه دوست مهربون پیدا کردم🥰🥰🙏🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




