سلام پسرم فردا واکسن ۴ ماهگیشو باید بزنم اما الان احسای میکنم کمی تب داره با تب سنج نواری تبش ۳۸ درجه بود واکسنشو میتونم بزنم یا باید صبر کنم؟
0
1401/08/21
Azi 💖 ...
باید صبر کنی
۳۸ درجه تب هست و باید کنترلش کنی
۳۸ درجه تب هست و باید کنترلش کنی
0
1401/08/21
سوال کننده
به تب سنج نواریا اعتباری هست؟الان یکم پتو از روش کشیدم گرفتم ۳۷ شد🤦
0
1401/08/21
غزاله ........
به نواری ها اعتبار نیست
قبل واکسن اصلا استامینوفن نده اگه تب داشته باشه و واکسن بزنه خطرناکه
بگو بهشون قبلش چک کنن دمای بدنشو
قبل واکسن اصلا استامینوفن نده اگه تب داشته باشه و واکسن بزنه خطرناکه
بگو بهشون قبلش چک کنن دمای بدنشو
0
1401/08/21
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1401/08/21
❤mahur❤ ❤mahak❤
میری اونجا بگو هودشون تبشو بگیرن
0
1401/08/21
پزشک اوما
سلام مامان گل
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. چون قطعا نیمه شب من بیدار نیستم.
در صورت به تایید رسیدن تب تزریق واکسن باید به تاخیر بیفتد، مجددا با دماسنج معتبر دقیق چک کنید ❤️
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. چون قطعا نیمه شب من بیدار نیستم.
در صورت به تایید رسیدن تب تزریق واکسن باید به تاخیر بیفتد، مجددا با دماسنج معتبر دقیق چک کنید ❤️
0
1401/08/22
سوال کننده
خیلی ممنونم ازتون،بردمش دکتر سرماخورده نیم درجه تب داشت
الان من تا کی باید واکسنشو به تاخیر بندازم؟
الان من تا کی باید واکسنشو به تاخیر بندازم؟
0
1401/08/22
پزشک اوما
مامان گل فعلا صبوری کنید تا تب برطرف شود اگر این تاخیر بدلیل تب و حال بد بیشتر از یک هفته طول کشید با مرکز بهداشت برای هماهنگی تماس بگیرید🌸
1
1401/08/22
سوال کننده
stk: |~|11|~|178_col
0
1401/08/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



305

