سلام
دخترم ۶سالونیمشه
حدودیک ماهه مریضه ۵باربردمش دکتر
باسرماخوردگی شروع شد ازیترومایسین و سیتریزین میخورد
یه هفته خوب شد بعدحالت تهوع واستفراغگرفت کلااشتهاشوازدست دادفقط دارومیخورد
الان بعدازاین چندوقتی یه بارفقط وسط شب توخواب تبولرزمیگیره پروفن میدم اروم میشه چندروزم هست سرفه های خشک داره دکترهم بازآزیترومایسین و سیتریزین داده که آزیترو تموم شده وگفت تاکاملاخوب نشده چکاب کامل نمیخواد
دکترجان برای سرفه های خشکش چه شربتی براش بگیرم؟
چیابهش بدم بخوره؟
پرسش (1401/08/21):
دخترم یه ماهه مریضه یه شربت ضدسرفه خلط آوربگین🙏
395
31
1401/08/21
سوال کننده
0
1401/08/21
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام شربت پلیوم برای سرفه های خشک عالیه هر ۸ ساعت بهش بده
0
1401/08/21
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اگه خلطیه شربت پروسپان هم عالیه
0
1401/08/21
سوال کننده
سلام هر ۸ساعت چقدربدم؟
0
1401/08/21
سوال کننده
نه خلط نداره خشکه
1
1401/08/21
Elli M
شربت آیورامی خلط اورده گیاهیه
0
1401/08/21
مامان بهار خانم
عزیزم شربت اویشن گیاهی خلط اوره
0
1401/08/21
مامان بهار خانم
ضد سرفه هم هست
0
1401/08/21
غزاله ........
پلارژین
شاسه روتارین
شاسه روتارین
0
1401/08/21
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دختر من ۱۱ کیلو بود ۳ سیسی تا ۵ سی سی دکترش نوشته بود
0
1401/08/21
مامانِ رهام
شربت آویشن و عسل هانی تیمم
برای سرفه خیلی خوبه
برای سرفه خیلی خوبه
0
1401/08/21
fafa soo
سلام آیورا می عالیه حتما بهش بدین گیاهیم هست
1
1401/08/21
پزشک اوما
سلام مامان جان
آیورامی را شروع کنید و حتما در خانه بخور سرد بگذارید ، به علاوه لعاب به دانه بدهید اما خود دانه ها را نخورد، دمنوش آویشن و دمنوش نعناع را امتحان کنید و حتما بعد اتمام دوره درمان چکاپ کامل انجام گردد ❤️
آیورامی را شروع کنید و حتما در خانه بخور سرد بگذارید ، به علاوه لعاب به دانه بدهید اما خود دانه ها را نخورد، دمنوش آویشن و دمنوش نعناع را امتحان کنید و حتما بعد اتمام دوره درمان چکاپ کامل انجام گردد ❤️
0
1401/08/21
سوال کننده
ممنون ازراهنمایی همگی
0
1401/08/21
سوال کننده
ممنون دکترجان
چشم حتما
چشم حتما
0
1401/08/21
سوال کننده
بعدوخترم شربت منیزیم هیدروکسایدمیخوره باهم مشکلی نداره؟
0
1401/08/21
سوال کننده
ببخشدمقدارشربت روهممیگین؟
0
1401/08/21
سوال کننده
۱۶کیلوعه
0
1401/08/22
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 🌹
چرا این شربت را در این سن میخورد؟ با روزی یکبار به میزان 5 سیسی شروع کنید اگر بهتر نشد به روزی دو نوبت هر بار 5 سی سی افزایش دهید 💜
چرا این شربت را در این سن میخورد؟ با روزی یکبار به میزان 5 سیسی شروع کنید اگر بهتر نشد به روزی دو نوبت هر بار 5 سی سی افزایش دهید 💜
0
1401/08/22
سوال کننده
یبوست داره
یعنی ازبچگیش میترسه بره دستشویی خودشونگه میداره
یعنی ازبچگیش میترسه بره دستشویی خودشونگه میداره
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنون🙏
0
1401/08/22
پزشک اوما
مامان گل حتماً روی تصحیح الگوی تغذیه کار کنید زیرا نمی توانید همیشه با درمان دارویی به دلبندتان کمک کنید تا دفع داشته باشد❤️❤️
0
1401/08/22
پزشک اوما
مامان گل حتماً روی تصحیح الگوی تغذیه کار کنید زیرا نمی توانید همیشه با درمان دارویی به دلبندتان کمک کنید تا دفع داشته باشد❤️❤️
0
1401/08/22
سوال کننده
خیلی دکتربردمش خیلی داروهادادم غذاهایی که براش خوب بوده درست کردم ولی خودش نمیخوادبره دستشویی غذاش و وزنشم نسبت به سنش خیلی کمه
حتی مشاوره هم بردمولی فایده نداره
حتی مشاوره هم بردمولی فایده نداره
0
1401/08/22
پزشک اوما
عزیزم درک میکنم عزیزم بهترین راهکار این است که همچنان با مشاور کودک جلو بروید 🌹🌹
1
1401/08/22
سوال کننده
چشمممنون🙏
0
1401/08/23
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹
0
1401/08/23
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




