سلام بچه ها
من آزمایش دوم nt رو انجام دادم با سونو
میشه اگه کسی تجربه داره بهم بگه و منو از استرس نجات بده من از دیشب اینو از دکتر پرسیدم هنوز جواب نداده
خیلی نگرانم و استرسسسسس دارررررم دکترمم تا شنبه نیس دبم آشوبه
پرسش (1401/08/20):
nt و غربالگری مرحله دوم
506
42
1401/08/20
سوال کننده
0
1401/08/20
سوال کننده

0
1401/08/20
سوال کننده

0
1401/08/20
سوال کننده

0
1401/08/20
سوال کننده

0
1401/08/20
محدثه سلطانی
نوشته که هماتوم؟؟؟
0
1401/08/20
آسمان آرت
عزیزم جنسیت بچه چیه؟
0
1401/08/20
مامان علی jaberi
این سونو 12هفته اس
و سونوی بعدی نوشته15هفته
الان انومالی رو انجام دادی یا ان تی؟؟؟
و سونوی بعدی نوشته15هفته
الان انومالی رو انجام دادی یا ان تی؟؟؟
0
1401/08/20
آسمان آرت
سونو دوم هماتوم کوچکتر شده ولی بازم هست . خیلی استراحت کن و از توالت فرنگی حتما استفاده کن
0
1401/08/20
آسمان آرت
هر دو رو فکر کنم انجام دادن
0
1401/08/20
سوال کننده
هماتوم از اول داشتم الان کوچیک شده البته سونوی آخر گفت دیگه خونی نیس یه مقدار مایعه که جای هماتومه
0
1401/08/20
سوال کننده
ان تی عزیزم بخاطر هماتوم ۳ بار بعدش سونو دادم
0
1401/08/20
سوال کننده
یعنی چقد استراحت؟ خطرناکه؟
آخه دکترم گفت استراحت معمولی مطلق نمیخاد تازه اونموقع بزرگتر بود
آخه دکترم گفت استراحت معمولی مطلق نمیخاد تازه اونموقع بزرگتر بود
0
1401/08/20
سوال کننده
یه سوال دیگه چند هفته س که استخوان واژنم بدجور درد میکنه بیشتر در حرکت درد میکنه مثلا میخوام بلند شم یا پامو یه خورده حرکت میدم یا پهلو به پهلو میشم چرا اینطوریه؟ کسی میدونه؟ الان چند روزه از استخولن جلو تا پشتم درد میکنه یعنی نشیمنگاهمم اینجوری شده ولی جلو بیشتر درد میکنه
0
1401/08/20
آسمان آرت
عزیزم هماتوم کلا باید استراحت کنی که یا دفع بشه یا جذب .
پله اصلا بالا پایین نری
از سرویس فرنگی استفاده کنی.
پیاده رویی با سرعت بالا نداشته باش.
استراحتت باید بیشتر باشه به نظر من
چون منم هماتوم داشتم
شیاف هم که حتما دکتر داده
پله اصلا بالا پایین نری
از سرویس فرنگی استفاده کنی.
پیاده رویی با سرعت بالا نداشته باش.
استراحتت باید بیشتر باشه به نظر من
چون منم هماتوم داشتم
شیاف هم که حتما دکتر داده
0
1401/08/20
آسمان آرت
جنسیت بچه چیه عزیزم مشخص شده؟
0
1401/08/20
سوال کننده
نه گفت یه هفته دیگه مشخص میشه البته با احتمال چند درصدی گفت
0
1401/08/20
آسمان آرت
منم هفته ۱۷ اینجوری بودم عفونت ادرار نداری؟ یا موقع ادرار درد یا سوزش نداری؟
0
1401/08/20
سوال کننده
آره شیاف رو از اول دکتر .... من ۲۰۰ داد که متاسفانه انگاری فرقی نداشت و تازه بزرگتر شد بعد دکتر اوما خدا خیرش بده گفت ۴۰۰ و اونو استفاده دارم میکنم بعد یک هفته سایزش کوچیک شد
0
1401/08/20
آسمان آرت
اره باید ۴۰۰ باشه .
0
1401/08/20
سوال کننده
استراحت دیگه تا حدودی دارم سرپا نمیمونم پله و سرویس ایرانی و اینا هم نمیرم
0
1401/08/20
سوال کننده
زیاد هم نمیشینم
0
1401/08/20
سوال کننده
نه خدا رو شکر
0
1401/08/20
آسمان آرت
خوب پس خوبه مهم سرویسه .من هنوز ک هنوز اگر دو دفعه از سرویس ایرانی استفاده کنم دردم میگیره
0
1401/08/20
سوال کننده
نی نی طلای شما جنسیتش چیه عزیزم؟
0
1401/08/20
آسمان آرت
منم هنوز مشخص نشه عزیزم ولی ضربان قلبش توی سونو مثل شما بود
0
1401/08/20
سوال کننده
نه من خونه کلا فرنگیه ولی اگه پیش دکتر برم مجبورم ایرانی استفاده کنم
0
1401/08/20
آسمان آرت
بعضی وقتا اشکالی نداره من مهمونی هم میرم مجبورم ایرانی استفاده کنم
0
1401/08/20
سوال کننده
عه هفته ۲۱ هنوز مشخص نشده؟؟؟
0
1401/08/20
سوال کننده
ضربان قلب چه ربطی داره؟
0
1401/08/20
آسمان آرت
دکتر من گفت درد واژن اگر از طول سرویکس و عفونت نباشه نگران کننده نیس و طبیعیه
0
1401/08/20
سوال کننده
عه پس خدا رو شکر ولی خیلییییی درد سختیه
0
1401/08/20
آسمان آرت
ی دفعه رفتم خودشو جمع کرده بود منم دیگه گفتم فعلا نمیرم تا چند هفته دیگه
0
1401/08/20
سوال کننده
وای من کع بلند میشم جلومو نگه میدارم🤭
0
1401/08/20
سوال کننده
آخیییی عزیزدلم
ان شاالله هر چی که به صلاحمونه باشه و از همه سالم باشه
ان شاالله هر چی که به صلاحمونه باشه و از همه سالم باشه
0
1401/08/20
آسمان آرت
من از هفته ۱۶ تا ۱۹ درد واژن داشتم انگار ی نخ نامرئی از واژن تا نافم بود که تیرمیکشید .
کلا گاهی مجبور بودم خم خم راه برم دراز ک میکشیدم اروم میشد
کلا گاهی مجبور بودم خم خم راه برم دراز ک میکشیدم اروم میشد
0
1401/08/20
سوال کننده
من اون غربالگری منو خیلی نگران کرده
0
1401/08/20
آسمان آرت
ایشالله عزیزم همچنین .
همه نی نی ها
همه نی نی ها
0
1401/08/20
سوال کننده
شما انجام دادید اونو؟
0
1401/08/20
آسمان آرت
دقیقا منم تیر میکشید دستم میزاشتم روش
0
1401/08/20
آسمان آرت
من دومی رو انجام ندادم هنوز چون شهر خودم پیش دکترم نیستم دکتر گفت دیر نمیشه انومالی اومدی بیا انجام بده
0
1401/08/20
سوال کننده
آهان
0
1401/08/20
فاطمه زهرا رنجبر
حس میکنم بچتون دختره😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




