البته پسرم چهارشنبه تب کرد مرتب کنارش بودم
از اون گرفتم
فقط استامینفون ساده عزیزم میتونی بخوری بعدم منم واکسن زدم تا دو روز گلو درد داشتم بعد خودش خوب شد ..کلا طبیعیه بعد واکسن این علائم
چونپسرم گرفته میگم حتما انفلوانزاس
تب و لرز خیلی شدید کردم از زیر پتو نمیتونم در بیام چکار کنم
سلام به روی قشنگتون عزیزم
سلامت باشید 🌹
جان دل پاسخ سوالات به ترتیب داده میشود و نیازی به طرح در تاپیک پشتیبانی نیست 🌹
بدون معاینه خیر مجاز به شروع آنتی بیوتیک نیستید جهت کنترل شرایط مراجعه کنید و فعلا سیم پرگنالکد را شروع کرده و برای تسکین دردها در صورت شدید بودن استامینوفن ساده مصرف کنید. شربت دیفن هیدرامین ساده هم هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری قرقره کرده و دور بریزید.
شرمنده حالم خیلی بد بود مجبور شدم پشتیبانی بزنم
دشمنتان شرمنده عزیزم و امیدوارم که خیلی زود حالتان خوب خوب شود ❤️