سلام. من یکماه پیش سقط داشتم. سونو بقایا دادم و چیزی وجود نداشت. سر 30 روز هم مجدد پریود شدم اما اولش که با درد شدید شروع شد و خونریزی بسیار کم. ولی دیشب که خونریزیم شروع شده خیلی خیلی زیاده نسبت به پریودهام و لخته هم دفع میکنم. عادیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



325
1401/08/20






