تا حدیش عادیه . ک مثلا روزایی ک قرار بوده پری بشی این حالت پریودی و داشته باشی .
مثل کمر درد و ضعف و تهوع و هرچی ک تو پریودی یا قبلش میشدی .
این حالت ها تا زمانی که مثل هفته های ما بشی هم هست
دوستان جلوتر از من که میگن برای اونها هم هست
سعی کن بیشتر استراحت کنی و به خودت استرس ندی
من دفعه اولم اینجوری شدم اصلا قبلا اینطوری نشده بودم استرس گرفتم نکنه چیز بدی باشه🥺🥺
کاش این دوران استرس زا تموم بشه زودتر ☹️☹️☹️
سلام به روی ماهتون مامان جان
در حال حاضر حالتان چطور است ؟ گرسنه نبودید؟
سلام دکتر اوما عزیز
امروز هم چندباری اینطوری شده رگ پام هم خیلی شدید میگیره . نمیدونم چیکار کنم
نه گرسنه نبودم .
مامان گل مشکلات یک طرفه این چنینی اغلب ناشی از مشکلات ارتوپدی یا کمبود کلسیم و موارد این چنینی هستند اما چون میگویید مکررا در حال تکرار است و چون حالت شبه پریود دارید، بهتر است جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید