سلام به خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
دختر من دوسال و دوماهشه و از دیروز آبریزش بینی و عطسه داره بدون علائم دیگه
دیشبم خیلی بد خوابید و مدام بینیش کیپ و کلافه بود
چن بار براش اسپری دکوسالین زدم داخل بینیش اما هنوز آبریزش داره
چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



284
1401/08/19





