منم نوزادم بهش تا سه روز قطره پلارژین میدادم و اسپری بینی ولی دکتر اخری بهش آزیتروماسین داد اون خیلی خوبش کرد
سمیراجان ببرش دکتر
ویروس لعنتیه خیلی بده
پسر منم درگیرشه
دکتر برا پسر من آموکسی سیلین
نئوزین
استامینوفن هم شیاف هم قطره
اسپری بینی
و بخور داد
دیشبم دکتر اوما گفت پروفن بدم بهش برا کم شدن تبش
بچه رو از نا میندازه
پسر من دیروز کلا چشاشو باز نکرد
خودمم درگیرش شدم دیروز
چرک خشکنارو بدون نسخه نمیدن
کمبود دارو دارن
اوضاع بدیه😔
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹🌹
باتوجه به سن دلبندتان همین روال به عنوان درمان خانگی خوب است و اگر شرایط قابل کنترل نیست باید حتما مراجعه کنید، به علاوه اگر گرفتگی بینی یا آبریزش دارد با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید 💜
اره چرک خشک کنه چون مخاط بینیش زیاد بود راه گلوشم میگرفت .روز اول گفتن ۳ سی سی از روز بعد یک و نیم سی سی
عزیزم لطف میکنی بگی کوچولوت چندکیلو بود این شربت و دادی بهش
چون من امروز بردم دکتر همین شربت و داد ولی داروخونه دوزشو ننوشته نمیدونستم چقد بدم خودم ۳ سی سی دادم