بله
تقریبا چند سی سی میشه تو طول۲۴ ساعت
اگر روند وزن گیریش نرماله بله
در ۲۴۰ ساعت میشه چند سیسی
دخترمن تو ۹ماه هست.هردو سه ساعت ۹۰ تا میخوره
من پسرم نزدیک ۱۵ ماهشه هنوز ۱۲۰ تا میخوره😁
دخترمن از ۴ماهگی به اینور همینقدر میخوره.کمتر میشه که بیشتر نمیشه
بچا وقتیغذا خور میشن کمترشیر میخورن
سلام مامان گل
وزن دلبندتان چقدر است و طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید ؟ غذا هم میدهید؟
غذا نه
معمولا 800تا900میل متغیره
وزنش 4ماهگی 6.5بود
دیگه بخاطر انفلونزا بهداشت نبردمش
بهتر است میزان شیردهی را متناسب با وزن دلبندتان بالا ببرید، میزان شیردهی خوب است اما جای بهتر شدن دارد 🌹
یه دندون هم در اورده کمتر شیر میخوره
خواهش میکنم جان دلم 🌹
در دوره های رویش دندان مقادیری بی اشتهایی طبیعی است نگران نباشید ، به مرور شرایط بهتر خواهد شد 💓
واسه دندون در اوردن زود نیس؟
خواهش میکنم جان دلم. خیر چرا زود باشد؟ از سه ماهگی ممکن است دندان ها رویش یابند 🌹
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، زنده و در پناه حق باشید❤️❤️