اگه درد مداوم نباشه و با تغییر پوزیشن قطع میشه چیز نگران کننده ای نیست ،منم یادمه گاهی ی دردهایی داشتم که اکثرا طبیعی بود و به خاطر بزرگتر شدن جنین بود ، اونایی رو که دیگه خیلی شدید بود برای اطمینان خاطر میرفتم سونو
من چند روز حالت تهوع سر گیج دارم همش دوس دارم دراز بکشم این حالتام دیدم شیاف پروژسترون گذاشتم دو روز میشه استفاده کردم و دو روزه از پریودم میگذره بنظرتون شیاف جلو پریود میگیره
سلام جانم اگر دردتان با گذشت زمان شدت پیدا نکرده و با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ، جای نگرانی نداشته و ناشی از بزرگ شدن رحم است اما اگر احساس میکنید درد تداوم دارد، با گذشت زمان بهتر نمیشود و با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا نمیکند جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.