سلام دکتر اوما عزیز
من تو هفته ۲۲ ازمایش گلوکز دادم ، ۸۴ ناشتام بود . یکساعت بعد از پودرگلوکز ۱۵۶
تو سونو بیوفیزیکال ۲۸ هفتگی بخاطر وزن جنین پزشکم مجدد ازمایش قند رو برام تکرار کرد اینبار ناشتا .و ۳ نوبت دوساعت بعد صبحانه .ناهار و شام .
الان جوابش اومده میشه ببینید خوبه؟؟
الان یعنی من کلا فرضیه ی دیابت برام رد میشه؟؟ اینکه جنینم وزنش و بیومتریش دوهفته جلوتره مشکل دیگه جز این هست؟؟؟
خیالم راحت باشه؟خیلی نگرانم ممنونم از جوابتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



396
1401/08/17







