بچم بخاطر دندون درآوردن به نظرم خیلی نا آرومه چون لثش تاول زده میگم دندون آسیاییش الان ۴۸ ساعته من ۲ ساعت سر جمع نخوابیدم .خیلی سخت میخوابه اما اگرم بخوابه بعد نیم ساعت با جیغ میپره انقد گریه میکنه وجیغ میزنه نفسش میره الان دیشب نخوابیده تا ۴ تا ۶ با جیغ و گریه خوابیده ۶ تا یه ربع پیش بیدار بوده الانم با جیغ دوباره بیدار شده
سه بارم از دیروز تا حالا با لا آورده البته از قبل رفلاکسم داشت چون کنترل شده بود دارو نمیدم دیگه زنگ دکترم زدم نوبت نداده تا امشب ساعت ۹
چیکار کنم الان .چی بهش بدم
توروخدا کمکم کنین خیلی خستم دارم از پا درمیام هم خودم هم دخترم
پرسش (1401/08/17):
خانوما وپزشک محترم چیکار کنم بچم آروم بشه
528
77
1401/08/17
سوال کننده
0
1401/08/17
سوال کننده
😭😭😭
0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
استامینوفن بده دردش آروم بشه
0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
طفلی بچه ها با هر دندونی آب میشن
0
1401/08/17
سوال کننده
اصلا تاثیر نداره
0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
تو ماشین بچرخونی آروم نمیشه؟
0
1401/08/17
سوال کننده
این خیلی دندونش بد شده انگار دندون یاسین که الان مامانش تایپک زده
0
1401/08/17
سوال کننده
شوهرم نیست .تو صندلی ماشینم آروم نمیشه .اسنپ هم کار نمیکنه
0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
مال پسر منم همینطوری بود خیلی زشت بود
0
1401/08/17
سوال کننده
این تاول زیرش دندون 😭😭خیلی دردناکه
0
1401/08/17
سوال کننده
بچه من اصلا با قطره آروم نمیشه دکتر گفت شیاف بزن شیاف گیر نمیاد😭😭
0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛

0
1401/08/17
سوال کننده

0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اولش تاول قرمز بود بعد تاول سفید شد بعد شبیه جوش سفید شد الانم شده دندون
0
1401/08/17
سوال کننده
نگاه اینجوری ولی دندون آسیابیش اینجور شده این برایرقبلخ
0
1401/08/17
سوال کننده
برای قبله
0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره داره میزنه بیرون
0
1401/08/17
سوال کننده
چیکار کنم خیلی جیغ میزنه چی بدمش؟؟شما چی دادی بچت؟
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
یه چیز خنک نمیدونم لثه گیر اگه میگیره هویچ یا خیار بزار یخچال سرد بشه بده دندون بگیره شاید طفلی آروم بگیره
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
وای تنم لرزید برای دندونای بچه ام البته امیرعباس 8تای جلو رو درآورده بقیش سخته😭
0
1401/08/17
سوال کننده
انقد درد داره که هیچی نمیگیره فقط گوشاش میکشه وجیع میزنه و میگه وایییی😭😭مادرش براش بمیره این همه داره اذیت میشه بچم
0
1401/08/17
سوال کننده
من ۸ تا داره نیشاش در نیومده رفته سراغ اسیابیا
0
1401/08/17
گلاب 🌎
تو پارچه تمیز و نرم بزن به آب میوه یا پوره میوه بریز توش گره بزن بذار یخچال سرد به بجا دندون گیر بده دستش من دیدم یکی از خانما توصیه کرده بود خودم تجربه ندارم
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
ژل نداری اونم بد نیست طفلی بگردم حق داره نمیدونم من مادرشوهرم و عمه هاش دست میکشیدن رو لثه اش میگفتن زودی دربیاره😐
0
1401/08/17
سوال کننده
عزیزم دیدم خودم تو اون تایپک .دقیقا امتحان هم کردم منتها انقد درد داره از سر وکله ام میزنه بالا هیچی نمیگیره که بذاره تو دهنش
0
1401/08/17
سوال کننده
سه تا دارم دریغ از یه ذره تاثیر .نه استا مینوفن جواب میده نه هیچی دیگع
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
من یه بار یکی دو هفته پیش خیلی بیقراری کرد بهش بروفن دادم میدونم شربت خوبی نیست اما بچه ام خیلی آروم شد
0
1401/08/17
سوال کننده
چقد بهش بدم ؟؟؟آروم بشه الان بچم نفسش رفت
0
1401/08/17
خانم گل .
وای عزیزم طفل معصوم چقدر اذیته
اینهمه بی قراری و درد برا دندون طبیعیه یعنی؟
مطمئنی مشکل دیگه ای نداره جایی دیگه اش درد نمیکنه؟
اینهمه بی قراری و درد برا دندون طبیعیه یعنی؟
مطمئنی مشکل دیگه ای نداره جایی دیگه اش درد نمیکنه؟
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
امیرعباس ده کیلوئه دکتر گفت 5سی سی سر ویروس جدیده تازه چون تبشم بالا بود هر 8ساعت ولی سر دندونش یه بار بیشتر ندادم اونم 4سی سی خداروشکر دیگه لازمش نشد خیلی آروم شد به بعدش پاراکید دادم
0
1401/08/17
سوال کننده
نمیدونم عزیزجان.دکترش هم نویت نداد تا ۹ شب 😭😭ولی حدس میزنم از همین دندون باشه
0
1401/08/17
سوال کننده
واسه این دختر که پاراکید اصلا تاثیر نداره دیشب یه بار دادمش اصلا تاثیر نکرد ترسیدم بروفن اینام بدم گذاشتم تو تای و گهواره و راه رفتم تا صبح
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
اونم خیلی اذیت بود تا دادم و اثر کرد یه ساعتی زمان برد ولی شروع کرد به شیطنت خیلی بهتر شد به بعدش دیگه پاراکید دادم فرداشم هیچکدوم رو ندادم
0
1401/08/17
خانم گل .
پروفن یک سوم وزن باید بدی
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
بگردم 🤕نوبت پسر منم میشه 😣
0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من یخمک میدادم دستش😐
0
1401/08/17
سوال کننده
همینه دختر منم ۴ تا تاول اینجوری۰😭😭
0
1401/08/17
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اگه قبلیا اذیت نشده بقیشم اذیت نمیشه
پسر من سر دندوناش اذیت نکرد
پسر من سر دندوناش اذیت نکرد
0
1401/08/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
گلم به یبار دادن فکر نکنم مشکلی پیش بیاد طفل معصوم خیلی اذیته
0
1401/08/17
خانم گل .
انشالله دارویی بده اروم بشه خیلی گناه داره
پسر من یکسال پیش چند شبی بود مثلا ساعت 2 نصفه شب بیدار میشد شدید گریه میکرد
اصلا ن درد داشت ن از دندونش بود
هیچ مشکلی ام نداشت
یکی دو ساعت بی وقفه گریه میکرد
بردمش دکتر نفهمید برا چیه گفت هیچ مشکلی نداره
اما اگه بازم بیدار شد گریه کرد بهش هیدروکسی زین بده یکم( هیدروکسی شربت ضد حساسیته اما چون خواب اوره داد بهش)
ک البته من ندادم بهش بعد از چند روزم خود ب خود خوب شد
پسر من یکسال پیش چند شبی بود مثلا ساعت 2 نصفه شب بیدار میشد شدید گریه میکرد
اصلا ن درد داشت ن از دندونش بود
هیچ مشکلی ام نداشت
یکی دو ساعت بی وقفه گریه میکرد
بردمش دکتر نفهمید برا چیه گفت هیچ مشکلی نداره
اما اگه بازم بیدار شد گریه کرد بهش هیدروکسی زین بده یکم( هیدروکسی شربت ضد حساسیته اما چون خواب اوره داد بهش)
ک البته من ندادم بهش بعد از چند روزم خود ب خود خوب شد
0
1401/08/17
سوال کننده
نه از اینکه از عوارض بترسم مال ۵ ماه پیش تو خونه دارم میگن نباید بدی راسته؟؟؟
0
1401/08/17
خانم گل .
پلپمش باز کردی؟
0
1401/08/17
سوال کننده
من هیدروکسی زین دادم بهش قبلا
0
1401/08/17
سوال کننده
بله
0
1401/08/17
خانم گل .
stk: |~|2|~|grunge_11_col
0
1401/08/17
خانم گل .
اونم فایده نداشت؟
0
1401/08/17
سوال کننده
الانم بخاطر شرایط یه شیاف ساده نیس که نیس چه برسه بروفن😭😭نه
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
بیشتر شربت آنتی بیوتیک بعد باز شدن تا ده روز باید استفاده بشه روی بطری رو بخون بعید میدونم تاریخش گذشته باشه. پسرم محی نصف شیشه رو سر تب شدیدش به تجویز دکتر خورد🤕
0
1401/08/17
خانم گل .
نده دیگه پنج ماه خیلیه
0
1401/08/17
خانم گل .
شیافم گیر نمیاد؟
خدای من🤦♀️
خدای من🤦♀️
0
1401/08/17
yasi
محدثه من انقدر ترسیدم میخوام ببرم دندون پزشکی😭
0
1401/08/17
سوال کننده
من بردم نبر .واسه دندونه 😭😭
0
1401/08/17
yasi
بروفن که آنتی بیوتیک نیست عزیزم
0
1401/08/17
yasi
خدا رحم کنه من به مامانم پیام دادم انقدر گریه کردم ترسیدم اصلا حالا دکتر اوما جواب بده ببینم اگه خطرناکه صبح ببرم دندون پزشکی
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
آره گلم واسه همون گفتم احتمالا هنوز تاریخش نگذشته
0
1401/08/17
سوال کننده
منم .بدبخت مامانا .من اینور گریه میکردم مامانم اون ور.کلی هن خودمو لعنت کردم بابت غریبی
0
1401/08/17
سوال کننده
واقعا؟؟؟گیرم نمیاد که چه غلطی کنم پس
0
1401/08/17
سوال کننده
نه بخدا همین دیشب کل شهرو گشتیم با شوهرم نیس
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
تورو خدا هرکدوم تون میدونستید و فهمیدید چجوری آروم میشن بگین اینجا تا منم نگه دارم برای پسرم از تجربه ها استفاده کنم
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
سمیرا جان پسر شماهم بیقراری زیاد میکنه؟
0
1401/08/17
yasi
خیلی نه ولی کلا چند روزه چسبه بهم غروب که میشه دیگه با هرچیز کوچیکی زار زار گریه میکنه
0
1401/08/17
زینب mo
دقیقا پسر منم الان یک هفته هست همینه گوشاشو میکشه و دست میکنه تو دهنش انگار لثش تاول زده من بخدا یک هفته خواب درستی ندارم.من قبلا ی ژل میزدم براش گیاهی بود انگار آرومش میکرد ژل کموجین فکر کنم داروخونه ها هم دارن
1
1401/08/17
هستی سادات رضوی
یه ژله تو دارو خونخ ها دارن بزن ب دستت بمال ب لثه هاش خیلی زود اروم میشه
0
1401/08/17
سوال کننده
کاموژن عزیزم اصلا آرومش نمیکنه
0
1401/08/17
سوال کننده
اصلا آرومش نکرد چند مدل خریدم
0
1401/08/17
پزشک اوما
سلام مامان گل
این حجم از بی قراری و بالا آوردن میتواند علت دیگری هم داشته باشد حتما در اولین فرصت مراجعه کنید، اگر تهران هستید به کلینیک های مخصوص اطفال بروید. روی لثه استامینوفن زدید؟ فایده نداشته؟
این حجم از بی قراری و بالا آوردن میتواند علت دیگری هم داشته باشد حتما در اولین فرصت مراجعه کنید، اگر تهران هستید به کلینیک های مخصوص اطفال بروید. روی لثه استامینوفن زدید؟ فایده نداشته؟
0
1401/08/17
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز .ممنون از لطفتون .بردم دکتر همه جا رو معاینه کردن گفتن کمی گلوش متورمه و تب داره و لثش به شدت متورمه .گفتن سرماخوردگی انقد نیس که اذیت بشه از دندوناشه
0
1401/08/17
زهرا رمضانی
خداروشکر گلم بهش دارو هم داد آروم بشه؟ الان بهتره؟
1
1401/08/17
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم و. احسنت به شما که پیگیر هستید ❤️روی لثه ها استامینوفن بزنید تا کمی شرایط آرام تر شود
0
1401/08/18
سوال کننده
آره عزیزدلم شیاف داد و پاراکید و هیدروکسی زین
0
1401/08/18
سوال کننده
مرسی خانم دکتر عزیزم.حتما انجام میدم ممنون بابت پاسخگوییتون
0
1401/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💜💜💜
0
1401/08/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




