دخترم ۹ روز پیش سرما خورده دو تا سه روز تب کرد .بردم دکتر .آزیترمایسین و دیفن هیدارمین داد .با خودمم بهش استامینوفن ایبوکسیر پلارژین داشتم دادم .خوب شد ولی آبریزش بینیش هنوز خوب نشده .ابکی هم هست نمیدونم چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



327
1401/08/17





