سلام دکتر عزیز،
من الان تقریبا ۴ ماهه قرص جلوگیری رو قط کردم، دیگه دوره هام همشون منظم بودن ۳۰ روزه با خونریزی خوب،
الان ک ۳ ماه اقدام هستم، ماه اول ۲۸ روزه پریود شدم، ولی ماه قبل ۴۰ روزه این ماه هم ۳۸ روز شد ک هنوز پریود نشدم بی چک هم زدم منفی بود، امش هم زیر شکمم پایین نافم تیر میکشه، دلیلش چی میتونه باشه؟
اون ماه ک بعد ۴۰ روز پریود شدم، پریودیم خیییلی کم بود در حدی ک روز اول فقط لک بینی روز دوم خیلی کم خون دیگه روز سوم و چهارم خم فقط لک دیگ هیچی نبود، خیلی ناراحتم واقعا، بعضیا میگن این امادگیه رحمه برای بارداری این این حرف درسته؟؟ تروخدا کمکم کنید
پرسش (1401/08/16):
تاخییر در عادت ماهیانه
492
18
1401/08/16
سوال کننده
0
1401/08/16
سوال کننده
الان تقریبا ی ماهه همش سالم غذا میخوریم، همش گوشت و جگر و مرغ، شکر رو حذف کردم فسفود و ...
فقط غذاهای سالم و مقوی،
الان دو روزه دارم ۵_۶ لیوان زعفران میخورم ولی انگار ن انگار،
وقتی پریود نشم پوست صورتم کدر میشه، شکمم ورم میکنه
فقط غذاهای سالم و مقوی،
الان دو روزه دارم ۵_۶ لیوان زعفران میخورم ولی انگار ن انگار،
وقتی پریود نشم پوست صورتم کدر میشه، شکمم ورم میکنه
0
1401/08/16
سوال کننده
الان با اینکه لاغرم ولی شکمم بزرگ شده، پهلو هام بزرگن الان ی مدتیه اینطور شدم واقعا نمیدونم چکار کنم، خیلی هم کم غذا هستم ولی شکم و پهلو در اوردم، ببشتر انگار ورم داره شکمم
0
1401/08/16
فاطمه 💕
سلام عزیزم سونوگرافی انجام دادید شاید کیست ریز یا درشت داشته باشید
0
1401/08/16
فاطمه 💕
بنظرم چون یه مقدار ضعف در باروری هم زنان و هم مردان زیاد شده زوج ها اول بهتر چکاب کنند بعد اقدام کنند
0
1401/08/16
فاطمه 💕
اگه میتونی بادکش رحم و انجام بده اگه هم نمیتونی حداقل با روغن سیاهدانه کمر و شکم و ماساژ بده
0
1401/08/16
Zi Zi
کنجد بسیار موثره برای پریود شدن البته اگر مطمئنی ک باردار نیستی
0
1401/08/16
shoko6968 z~z
عزیزم منم موقعه اقدام پریودی هام اینجوری بود خون ریزی هام کم شدن
چون اقدامی اینجوری میشی رحمت داره اماده میشه برا بارداری نگران نباش فداتشم
چون اقدامی اینجوری میشی رحمت داره اماده میشه برا بارداری نگران نباش فداتشم
0
1401/08/16
سوال کننده
امیدوارم😔
0
1401/08/16
سوال کننده
بادکش رحم چجوریه یعنی چی؟
0
1401/08/16
سوال کننده
اینقدررر زعفران خوردم ک اگه بچه هم بود میفتاد
0
1401/08/16
سوال کننده
ن والا نرفتم، ولی واقعا شکمم خیلی تو ذوق میزنه، بدجور باد کرده من خودم لاغرم ولی شکمم انگار دقیقا ی زن ۴ ماهه
0
1401/08/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
خونربزی ماه قلبتان مشکوک بوده است جانم دیگر اصلاً زعفران نخورید و یک آزمایش خون برای کنترل شرایط از نظر بارداری انجام دهید اگر نتیجه منفی بود سونوگرافی انجام دهید تا مشخص شود عملکرد تخمدان ها به چه صورت است، خیر این مسئله ارتباطی به آمادگی رحم ندارد و یا ناشی از اختلالات هورمونی یا اختلال در عملکرد تخمدان و مشکل در تخمک گذاری است که باید با دارو درمانی به حل آن کمک کرد🌹🌹
خونربزی ماه قلبتان مشکوک بوده است جانم دیگر اصلاً زعفران نخورید و یک آزمایش خون برای کنترل شرایط از نظر بارداری انجام دهید اگر نتیجه منفی بود سونوگرافی انجام دهید تا مشخص شود عملکرد تخمدان ها به چه صورت است، خیر این مسئله ارتباطی به آمادگی رحم ندارد و یا ناشی از اختلالات هورمونی یا اختلال در عملکرد تخمدان و مشکل در تخمک گذاری است که باید با دارو درمانی به حل آن کمک کرد🌹🌹
0
1401/08/17
سوال کننده
ممنونم ازتون، اره مشکوک بودم ولی خب این ماه هم دو س بار تست زدم ک منفی بود،
ولی همون ک شما گفتین حتما میرم ی سونو میدم، چون شکمم غیر استاندارد بزرگ شده، قشنگ انگار ی خانم باردار ۴_۵ ماهه هستم
ولی همون ک شما گفتین حتما میرم ی سونو میدم، چون شکمم غیر استاندارد بزرگ شده، قشنگ انگار ی خانم باردار ۴_۵ ماهه هستم
0
1401/08/17
پزشک اوما
جان دلم پاسخ منفی بی بی چک معتبر نیست اگر آزمایش خون انجام دهید برایتان بهتر است و سونوگرافی هم حتما صورت گیرد ❤️❤️
1
1401/08/17
سوال کننده
چشم حتماا ممنون قلبم
0
1401/08/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مهربانم مرسی بابت اینهمه لطف ❤️❤️
0
1401/08/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




