سلام خانوم دکتر مهربون من هفته 20 بارداری هستم کار سنگین هم انجام نمیدم در حد کار خونه اونم ملایم پیاده روی آنچنانی هم ندارم در کل مراقبم ولی ترشح های سفید رنگ و کمی بو دار دارم و واژنم و پهلوهام و زیر دلم یه دردایی میگیره گاهن انگار که تیر بکشه و یا سیخ و سوزن بزنن طبیعیه؟
خیلی نگرانم ممنون میشم جوابمو بدید ❤️
پرسش (1401/08/16):
علت درد در ناحیه ی واژن زیر دل و پهلو ها چیه؟
561
21
1401/08/16
سوال کننده
0
1401/08/16
سوال کننده
حالت گرفتگی هم دارن دردام
0
1401/08/16
فاطمه 👩👧❤
ترشح بود دار نشونه عفونته
0
1401/08/16
فاطمه 👩👧❤
ولی در کل درد واژن طبیعیه من داشتم دکترم بهم منیزیم داد خوردم خوب شدم ولی شما فکر کنم عفونت داری حتما به پزشکت مراجعه کن چون عفونت تو بارداری خطرناکه
0
1401/08/16
سوال کننده
انگار دور نافم و سوزن میزنن
0
1401/08/16
سوال کننده
ماه دیگه نوبت دارم برم پیش متخصصم راهم یکم ازش دوره الان نمیتونم برم
برم پیش مامای درمانگاه بگم اون برام دارو تجویز کنه ایرادی داره؟؟
برم پیش مامای درمانگاه بگم اون برام دارو تجویز کنه ایرادی داره؟؟
0
1401/08/16
فاطمه 👩👧❤
پیش متخصص زنان برو
0
1401/08/16
الی .
درد واژن که طبیعیه، نی نی بریچه؟
0
1401/08/17
سوال کننده
نمیدونم والا یعنی چی؟؟
0
1401/08/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
در سونوگرافی آنومالی اسکن طول سرویکس چند گزارش شده بود ؟ دردی که ذکر میکنید با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟
در سونوگرافی آنومالی اسکن طول سرویکس چند گزارش شده بود ؟ دردی که ذکر میکنید با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟
0
1401/08/17
سوال کننده
نه شدت پیدا نمیکنه خانوم دکتر بعله استراحت میکنم هم بهتر میشه در حد خفیف هر از گاهی میگیره سوزن سوزن میشه نه متاسفانه توی آنومالی اسکنم گزارش نشده بود
0
1401/08/17
پزشک اوما
جان دلم سوال آخر اینکه مشکلات ادراری ندارید ؟
0
1401/08/18
سوال کننده
نه خانوم دکتر نه سوزش نه خارش ندارم فقط یکم ترشحای سفید رنگ انگار بو دار همین هیچ مشکلیم برای ادرار ندارم
0
1401/08/18
پزشک اوما
جان دلم بنابراین سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید ، اگر بعد گذشت سه روز از شروع درمان روند رو به بهبود مشاهده نشد و خصوصا دردها باقی ماند سونوگرافی برای ارزیابی طول سرویکس انجام گردد تا خیالمان از هر جهت راحت شود 🌹
0
1401/08/18
سوال کننده
چشم خانوم دکتر دستتون درد نکنه از همین امروز شروع میکنم میخورم ❤️
0
1401/08/18
سوال کننده
خانوم دکتر شرمنده هم دیشب هم الان دیدم ترشحام یکم انگار سبز رنگه
1
1401/08/18
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ❤️❤️بنابراین علاوه بر سفیکسیم، پماد واژینال کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود 🌹🌹🌹
1
1401/08/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|150
1
1401/08/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




