سلام خانم دکتر واومایی های عزیز
ببخشید این حرف ک میگن تهوع نشونه رشد جنینه درسته؟
اخه من در طول روز خیلی کم پیش میاد تهوع داشته باشم نکنه جنین رشد نکنه
پرسش (1401/08/16):
نداشتن تهوع ورشد نکردن جنین
695
50
1401/08/16
سوال کننده
5
1401/08/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نه عزیزم کاملا غلطه تهوع یکی از علائم بارداریه که خیلیا هم ندارنش
2
1401/08/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
و بارداری سالمی رو هم طی میکنن
0
1401/08/16
فائزه .
ربطی نداره من کلا ازاول خداروشکر حالت تهوع نداشتم
0
1401/08/16
شیوا 💙
نه من از اول بارداری هیچ علائمی نداشتم ن تهوع ن چیزی فقط سینم حساس بود و درد داشت
0
1401/08/16
Arsham z
دعا کن حالت تهوع نداشته باشی مگه حالا تهوع خوبه من تا ۵ماه داغون بودم ازخدا می خوام بارداری بعدی این اتفاق نیوفته واسم
0
1401/08/16
سوال کننده
ن من ک از خدامه نداشته باشم ولی دیشب این حرفو شنیدم نگران شدم
0
1401/08/16
Arsham z
خرافات زیاده نباید بهشون توجه کنی گلی تاراحت بتونی این دورانو بگذرونی من که به حرف کسی اهمیت ندادم
1
1401/08/16
Maryam pormehr
برو روزی دو رکعت نماز شکر بخون واس اینکه تهوع نداری
من از اول حاملگیم تا الان دارم .دیه معده ام پوکیده
من از اول حاملگیم تا الان دارم .دیه معده ام پوکیده
0
1401/08/16
h.s s
😂😂
0
1401/08/16
سوال کننده
اره خیلی سخته خودم چندروز پیش از صب تا شب ی بند حالت تهوع داشتم اصن نمیتونسم بلند شم از جام ولی خب خداروشکر باز روز بعدش خوب شدم البته در طول روز میگیره ولی زود ول میکنه
0
1401/08/16
💜 فاطیما 💜
من اصلا اصلا تهوع نداشتم
کلا تو بارداریم اصلا ویار نداشتم
اینا که میگن همش چرت و پرته
کلا تو بارداریم اصلا ویار نداشتم
اینا که میگن همش چرت و پرته
0
1401/08/16
سوال کننده
مرسی دوستان
0
1401/08/16
Elnaz .
هنوزم زوده هشت هفته اینا ممکنه تهوعت بیشتر بشه
0
1401/08/16
Elnaz .
شایدم خوش شانس باشی و اصلا نیاد سراغت
0
1401/08/16
سوال کننده
مال شما از چندهفته شروع شد؟
0
1401/08/16
sara .
اگه من بفهمم کی این حرفه مزخرفو اولین بار زده خیلی خوبه!!!😬🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
0
1401/08/16
سوال کننده
والا تا دیشب خیلیم خوشحال بودم تهوع کم دارم تا این حرفو شنیدم😕
0
1401/08/16
سوال کننده
ولی خب الان خیالم راحت شد فهمیدم خرافاته
0
1401/08/16
sara .
عزیزم الکی ب خودت استرس نده. دیگه الان دوره زمونه ای نیست ک بخوای به حرفا و خرافات اینو اون گوش بدی. از لحاظ علمی اصلا این مطلب صحیح نیست
0
1401/08/16
sara .
بهت توصیه میکنم هرکی هر حرفی زد اول از پزشک بپرسی.کلا حرف بی پایه و اساس زیاد میزنن مردم و کلا تو بارداری زیاد اظهار نظر میفرمایند اطرافیان. اصلا محل ب حرفشون نده
0
1401/08/16
sara .
یکی هم بود ب من گف تو بارداری کاهو نخور بده🤦🏻♀️
0
1401/08/16
زهرابانو ❣️
من ۳ بار باردار شدم تو هیچ کدوم تهوع نداشتم حتی یبارم بالا نیاوردم ولی دوستم روزی ۹ بار بالا میاوردمن فقط تا ۴ ماهگی از بوی مرغ پیاز و فست فود حالم بد میشد همین
0
1401/08/16
. .
کی میگه؟
0
1401/08/16
. .
اصلا به این حرفهای الکی اهمیت ندید
0
1401/08/16
. .
خیلیها اصلا تهوع ندارن خیلیهام تو هفته شما ندارن بعد شروع میشه تهوعشون
0
1401/08/16
raha ❤
عزیزم منم تا دوماه اول تهوع نداشتم از دوماه به بعد شروع شد
0
1401/08/16
fatem F
نه عزیزم ربطی نداره هنوزم که خیلی زوده ممکنه شدیدتر بشه
0
1401/08/16
رضوان مامان علی آقا
من از ۸هفته تهوعم شروع شد.اصلا نگران نباش
0
1401/08/16
تبسم ۰۰۰۰
تهوع هیچ ربطی به رشد جنین نداره.فقط یکی از علائم شایع بارداری هست...
0
1401/08/16
سوال کننده
مرسی دوستای گلم از راهنماییتون😘
1
1401/08/16
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
همانطور که اثر انگشت ما آدم ها با یکدیگر متفاوت است و هیچ دو انسانی کاملا شبیه هم نیستند، تجربه هر مادر از بارداری نیز با دیگری کاملا متفاوت است و ممکن است برخی مادران هرگز حتی برای یک بار هم حالت تهوع را تجربه نکنند این مسئله ارتباطی با رشد جنین نداشته و در واقع چه تجربه تهوع، چه تجربه نکردن آن هر دو کاملاً طبیعی هستند🌹
همانطور که اثر انگشت ما آدم ها با یکدیگر متفاوت است و هیچ دو انسانی کاملا شبیه هم نیستند، تجربه هر مادر از بارداری نیز با دیگری کاملا متفاوت است و ممکن است برخی مادران هرگز حتی برای یک بار هم حالت تهوع را تجربه نکنند این مسئله ارتباطی با رشد جنین نداشته و در واقع چه تجربه تهوع، چه تجربه نکردن آن هر دو کاملاً طبیعی هستند🌹
0
1401/08/17
مینا 🐥😍😍🐥
اصلا تهوع نداشتم سر هر دو بارداریم
خوشحال باش که نداری شما هم
خوشحال باش که نداری شما هم
1
1401/08/17
سوال کننده
ممنون از پاسختون خانم دکتر گل😘
0
1401/08/17
سوال کننده
خداکنه تا اخرش نداشته باشم
البته درطول روز حتما ی بار سراغم میاد ولی زود ولم میکنه😅
البته درطول روز حتما ی بار سراغم میاد ولی زود ولم میکنه😅
0
1401/08/17
فافا .
عزیزم نگران نباش بچه حالش خوبه
اما من تا هفته ۹ تهوع نداشتم و بعد از اون امونمو برید😁
درهرصورت عجله نکن همه چی به وقتش اتفاق میفته ولی جوجه ان شاالله صحیح و سالمه❤
اما من تا هفته ۹ تهوع نداشتم و بعد از اون امونمو برید😁
درهرصورت عجله نکن همه چی به وقتش اتفاق میفته ولی جوجه ان شاالله صحیح و سالمه❤
0
1401/08/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شاالله
1
1401/08/17
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنین من ❤️🥰❤️
0
1401/08/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- تهوع در هفته ۸ بارداری😭
- hcg و ایجاد تهوع و سرگیجه
- نداشتن حالت تهوع در هفته ششم بارداری
- بارداری بدون علامت ممکنه؟
- سلام من ۳۲هفته ۳روزهستم حالت تهوع گرگرفتگی دارم بالا میارم بچم بزرگه هی بالامیارم شکمم سفت میشه دردمیکنه چیکارکنم داشتن تهوع عادیه؟تواین هفته؟ کسی مثل من بوده؟ خیلی نگرانم ممنون میشم جوابموبدین.😭😭😭
- سلام من ۳۲هفته ۳روزهستم حالت تهوع گرگرفتگی دارم بالا میارم بچم بزرگه هی بالامیارم شکمم سفت میشه دردمیکنه چیکارکنم داشتن تهوع عادیه؟تواین هفته؟ کسی مثل من بوده؟ خیلی نگرانم ممنون میشم جوابموبدین.😭😭
- لطفا کمکم کنید بی اشتهایی و تهوع بعد از زایمان
- خانوما بیاین بگین چکارکنم دیووونه شدم
- تهوع بارداری در هفته 13




