سلام خسته نباشید. ببخشید من یک ماه پیش در هفته هشتم بارداری سقط داشتم و بقایا داشتم. دکتر برام قرص جلوگیری روکین تجویز کردن و استفاده کردم و 2 روز هست قرص تمام کردم و پریود نشدم.باید چکار کنم پریود بشم؟ طبیعی هست؟ بقایا چی میشه؟
شب بعد از اخرین سونو که انجام دادم که گفت بقایا داری تکه گوشت کوچکی دفع کردم میتونه همون بقایا باشه؟
پرسش (1401/08/15):
دفع بقایا با قرص جلوگیری روکین
466
10
1401/08/15
سوال کننده
0
1401/08/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 🌹
بابت تجربه تلخی که داشته اید متاسفم و امیدوارم به زودی شادی در انتظارتان باشد.
فاطمه بانو جان ابعاد بقایا چقدر بوده؟
زنده باشید 🌹
بابت تجربه تلخی که داشته اید متاسفم و امیدوارم به زودی شادی در انتظارتان باشد.
فاطمه بانو جان ابعاد بقایا چقدر بوده؟
0
1401/08/17
سوال کننده

این آخرین سونو هست که انجام دادم
0
1401/08/17
سوال کننده
ممنونم شما لطف دارید.
دیروز کمی زعفران خوردم الان دوباره یک تکه گوشت کوچکی دفع شد. ولی هنوز پریود نشدم
دیروز کمی زعفران خوردم الان دوباره یک تکه گوشت کوچکی دفع شد. ولی هنوز پریود نشدم
0
1401/08/17
پزشک اوما
عزیزم صبوری کنید اگر تا 7 روز بعد قطع روکین خونریزی شروع نشد سونوگرافی انجام دهید چون با این ابعاد بقایا بهتر بود دارویی مانند متیل ارگونوین نیز برایتان تجویز میشد🌹
1
1401/08/17
سوال کننده
باشه چشم ممنون از جوابتون لطف کردین 🌹❤️
0
1401/08/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا فاطمه نازنینم ❤️❤️
0
1401/08/17
پزشک اوما
دمنوش زیره سبز هم بخورید کمک کننده هست 🌹🌹
0
1401/08/29
سوال کننده
ممنونم
0
1401/08/29
سوال کننده

سلام جواب سونوگرافی که دادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




