دوستان شیرهای ضد رفلاکس با معمولی چه فرقی دارن؟
بد مزه تر هستن ؟
بنظرتون کدوم مارک بهترین شیر ضدرفلاکس رو داره ؟؟
پرسش (1401/08/15):
سوالم در مورد شیرهای با پسوند ARهست
298
60
1401/08/15
سوال کننده
0
1401/08/15
yasi
هرکدوم به بچه ات بیفته
غلظتش بیشتره
غلظتش بیشتره
0
1401/08/15
سوال کننده
یه شیری که عین آپتامیل شیرین باشه چون پسر من عادت کرده فک کنم شیرینیش کم باشه نخوره
0
1401/08/15
سوال کننده
ینی یکی یکی باید امتحان کنم
0
1401/08/15
سوال کننده
از کجا بدونم میفته بهش
1
1401/08/15
yasi
نه اکثرا بیومیل آی آر میدن میفته
0
1401/08/15
سوال کننده
کاش شیرخودمو میخورد 😭😭😭
0
1401/08/15
سوال کننده
فردا میرم دکتر ولی گفتم یکم در مورد شیرها اعطلاعات جمع کنم ببینم چطوره
0
1401/08/15
سوال کننده
من چه خاکی سرم بریزم از صب ۸.۴۵ تا الان فقط ۲۰۰تا شیر خورده
0
1401/08/15
سوال کننده
اصلا نمیخوره اخه
0
1401/08/15
سوال کننده
دهنش آفت نداره بدنش دونه نریخته هیچ جای بدنش قرمزم نیس
0
1401/08/15
سوال کننده
لثه هاش ورم نداره
0
1401/08/15
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شیری که بچه باهاش یبوست نشه دلدرد نشه یا برعکس معدش زیاد کار نکنه به بچه میسازه
0
1401/08/15
سوال کننده
تو روخدا کمک کن من چیکار کنم الان
1
1401/08/15
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بخدا پسر منم همین بود همه میگفتن شاید شیرشو دوس نداره رفلاکس پنهان داره و ..... بردم پیش پروفسور حقیقت شیراز اون گفت پسرت کاملا سالمه وزن گیری داره پس مشکل نداره
0
1401/08/15
سوال کننده
میگم یدونه بیومیل بخرم ببینم میخوره یا نه
یا فردا دکتر دعوام میکنه
یا فردا دکتر دعوام میکنه
0
1401/08/15
سوال کننده
والله به پسر منم میگن سالمه ولی واقعا غیر طبیعی این همه کم شیر خوردنش
1
1401/08/15
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
گفت بخاطر تکامل دستگاه گوارشه اینجوریه
2
1401/08/15
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من توی خواب بهش میدادم
قطره ضد نفخ هم میدادم
مولتی از ۲ ماهگی
آهن از ۵ ماهگی
قطره ضد نفخ هم میدادم
مولتی از ۲ ماهگی
آهن از ۵ ماهگی
0
1401/08/15
زهرا رمضانی
گلم کلا ای آر تلخ تره از شیرخشک معمولی من تا آخر 8ماهگی بیومیل ای آر رو دادم طفلی بچه ام
0
1401/08/15
زهرا رمضانی
بعدشم بیومیل 2 از این هفته هم بیومیل 3کلا شیر خوبیه
2
1401/08/15
💎 sara 💎
اچ آ تلخه
ای آر تلخ نیست
ای آر تلخ نیست
3
1401/08/15
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
پسر منکه فقط ببلاک ای ار میخوره. همشو تست کردم نمیخورد بزور 10 20تا میخورد همشم بالا میاورد
1
1401/08/15
Arsham z
بچه خواهرم نان ای آر می خوره
0
1401/08/15
سوال کننده
مرسی از راهنمایی
1
1401/08/15
فریبا دیناری
اخه فائزه جون گرسنش باشه حتمن بدون شک گریه میکنه. پس گلو درد و هیچی نداره
اگر فردا دکتر وزن کرد وزنش خوب بود جای نگرانی وجود نداره.
بعدم دکتر چرا باید دعوات کنه کلی سوال داری نمیدونی میخوای بری بپرسی کدوم شیر بخری؟ چرا بچه کم غذا شده و... .
حتمن دلیلی داره دکتر فردا میگه بهت .
خدا رو شکر ایرانی وگرنه دکترای اینجا به همه چی میگن نرماله طبیعی نگران نباش بزار گریه کنه گریه برای ریه هاشون خوبه
اگر فردا دکتر وزن کرد وزنش خوب بود جای نگرانی وجود نداره.
بعدم دکتر چرا باید دعوات کنه کلی سوال داری نمیدونی میخوای بری بپرسی کدوم شیر بخری؟ چرا بچه کم غذا شده و... .
حتمن دلیلی داره دکتر فردا میگه بهت .
خدا رو شکر ایرانی وگرنه دکترای اینجا به همه چی میگن نرماله طبیعی نگران نباش بزار گریه کنه گریه برای ریه هاشون خوبه
2
1401/08/15
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه اصلا تلخ نیس.فقط غلیظه مث لعاب برنج
2
1401/08/15
janan ...
دختر من ببلاک ar میخوره خوشمزه هم هست تلخ نیس
0
1401/08/15
سوال کننده
ممنون
1
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
ببلاک ای آر دادم راصی بودم
0
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مگه بچتون رفلاکس داره شیر خشک آنتی رفلاکس بدی؟؟؟
0
1401/08/15
سوال کننده
اره انگار دقیق نمیدونم ولی تمام علایم رفلاکس رو داره
0
1401/08/15
سوال کننده
فردا میبرم دکتر
0
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
ببر اول دکتر تایید که کرد بعد ببلاک ای آر بده انشالله که بهش میفته
0
1401/08/15
سوال کننده
انشالله ممنونم
0
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
فائزه جان یه چیزی بگم بچه من الان نزدیک یک سالشه خیلی خودتو ناراحت نکن خیلی روزا دختر منم مثل بچه شما نمیخورد شیر اصلا .خیلی روزا خودخوری میکردم چرا شیر خودم نساخت بهشو... اما الان میبینم چقد فکرام الکی بوده بچمم ماشالله بزرگ شده
0
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
بعدم دکتر به من گفت تا وقتی وزنش نرمال باشه اصلا نباید نگران باشی. اگر ارومه گریه نمیکنه .بازی میکنه لابد سیره خوب
0
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
حالا انشالله ببر فردا نگرانیات رفع شه🌺
0
1401/08/15
سوال کننده
اره ولی مگه میشه بچه صب تا شب فقط ۴۰۰سی سی شیر بخوره
0
1401/08/15
سوال کننده
اره فردا بشه خلاص میشم
0
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
آره بچه من اونموقع هم کم میخورد الانم کم میخوره وزنش خداروشکر زو نمودار هم هست
0
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خیلی نگران نباش
0
1401/08/15
سوال کننده
ممنون که تجربتو گفتی یکم خیالم راحت شد
0
1401/08/15
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خواهش گلم 🌺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما یه شیر خشک معرفی کنید که وزن گیریش خوب باشه
- بچه ها راهنمایی درباره شیرخشک
- تاریخ استفاده از شیرخشک
- اسهال ازشیرخشک ایا هست؟
- معرفی شیرخشک کودک 10 ماهه
- کیا بچشون شیر خشکیه من عذاب وجدان دارم ما،د،ر بدی هستم
- معرفی شیرخشک مناسب برای نوزاد
- ایا شیرخشک باعث میشه شکم نوزاد بگیره
- بالا اوردن شیرخشک نان ۱
- شیرخشک نوزاد پانزده روزه




