ازریروز زیر شکمم دردمیکنه امروزم تب ولرز گرفتم بابدن دردضعف ولی ن لکه بینی دارم ن خونریزی فقد ترشح دارم ولی شیافم استفاده میکنم ینی سقط شده یاسرماخوردم ازکجا بفهمم