سلام دوستان . همسرم انفلونزا شدید گرفته بنده خدا با اینکه خودش قرنطینه کرده داخل یه اتاق و همش ماسک زده،اما متاسفانه منم یه کم احساس گلو درد و گرفتگی بینی و ابریزش دارم ، امروزم همش ته گلوم میخاره تک سرفه میزنم. 😔ده روز دیگه تاریخ زایمانمه، دکتر زنانم گفت برو متخصص داخلی ،بچه ها سمت نارمک و شرق متخصص یا فوق تخصص خوب میشناسید من عصر برم پیشش. حقیقتا خیلی میترسم پیش هرکی برم خدا نکرده دارویی نده برای بچه ام خطرناک باشه😔😔😔😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



365
1401/08/15


