آخرین پریودم ۳۱فروردین بوده .سونوگراف گفت بچت چاقالوعه استرس گرفتم.دیابت هم ندارم لطف میکنید سونو رو نگاه کنید و بگید چیکارکنم البته طبق انتی ۲۹هفته و ۳روزم
0
1401/08/15
سوال کننده

0
1401/08/15
fatem F
استرس چی گرفتی؟! خب بچه ات یکم درشت تره برا زایمان طبیعی ممکنه اذیت بشی البته اگه وزنش اون آخر به ۴ برسه سزارین اجباری میشی
0
1401/08/15
سوال کننده
اخه مرسید دیابت ک ندادی .خب طبق آزمایشم دیابت ندارم
0
1401/08/15
سوال کننده
ولی نکنه دیابت گرفته باشم؟
0
1401/08/15
سوال کننده
صدک ۷۰درصد ینی چی
0
1401/08/15
fatem F
نه عزیزم منم پسر اولم درشت بود همیشه هفته اش تو سونوگرافی بیشتر از هفته واقعی اش بود چندبار هم آزمایش دیابت دادم نداشتم به خودت استرس نده
0
1401/08/15
fatem F
اصلا حرف سونوگرافی و اینا رو جدی نگیر فقط ببین دکترت چی میگه
0
1401/08/15
s m
سلام عزیزم نگران نباش تو به حساب خودت چند هفته بودی؟
0
1401/08/15
s m
من ۳۰ هفته و دو روز به انتی رفتم گفت ۱۸۰۰
0
1401/08/15
Sahar Davoodi
۱۵۰۰هستی
0
1401/08/15
Sahar Davoodi
ده هفته دیگه مونده تا اون موقع ممکنه کلی وزن اضافه کنه چون دو ماه اخر واقعا رشدشون زیاده.. بنظرم تحت نظر متخصص تغذیه باش و ورزش هم همینطور انجام بده
0
1401/08/15
سوال کننده
۳۰هفته
0
1401/08/15
سوال کننده
چشم
0
1401/08/15
s m
نگران نباش پس منم ۳۰ هفته یودم وزنش انقد بود ولی هیچی نگفتن
0
1401/08/15
سوال کننده
ب من گفتن از قند بده شاید دیابت گرفتی
0
1401/08/15
s m
ازمایشو حالا ک گفتن بده واسه اطمینان ولی استرسشو نداشته باش
0
1401/08/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
کی سطح قند خون کنترل شده؟ چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
کی سطح قند خون کنترل شده؟ چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/08/15
سوال کننده
۲مهر تحمل گلوکز دادم خوب بود
0
1401/08/15
سوال کننده
مولتی ویتامین هفته ای یکی .فروفورت شبی یکی.
0
1401/08/15
پزشک اوما
جان دل باتوجه به مدت زمان گذشته بهتر است آزمایش را تکرار کنید، مصرف مواد قندی نیز محدود شود و نگران نباشید مشکلی برای دلبندتان رخ نمی دهد فقط ممکن است لازم باشد زایمان به شکل سزارین انجام گردد، برحسب نتیجه آزمایش در مورد روال مراقبتی شما تصمیم گیری خواهد شد❤️
0
1401/08/15
سوال کننده
چشم انجام میدم آزمایشو ممنونم ازتون
0
1401/08/15
پزشک اوما
جان دل باتوجه به مدت زمان گذشته بهتر است آزمایش را تکرار کنید، مصرف مواد قندی نیز محدود شود و نگران نباشید مشکلی برای دلبندتان رخ نمی دهد فقط ممکن است لازم باشد زایمان به شکل سزارین انجام گردد، برحسب نتیجه آزمایش در مورد روال مراقبتی شما تصمیم گیری خواهد شد❤️
1
1401/08/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم❤️❤️
0
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/08/15
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/08/16
پزشک اوما
💜💜💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم



471

